Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2322
Vi er fire duster som skal en langhelg til København.

Tar oss gjerne en god fest når vi er der . Interessert i å møte litt folk osv. men også åpne for å gå på museum etc.

Hvordan er stemningen på pusher street fortiden? Ser de har fått opp skilt, men er litt uklart hvordan man ordner ting. Lett å få tak i emma der borte?

Noen som har noen erfaringer å dele fra København, ting å se, barer å besøke etc. etc.
Tar gjerne i mot råd!
Du får taki hva som helst bare spør Kjøp test KIT! Stay safe✌��
Angående museum er Glyptoteket verdt å nevne. Vil kalle det et slags lavterkelstilbud med masse antikk kunst. Jeg har stort sett vært der solo og da har jeg ofte stalket en guidet tur men hvis dere er flere er det sikkert lurt å melde seg på. De har en jæla stilig kaffe med masse gode kaker og god te. Anbefaler virkelig kafeen hvis dere føler for å roe litt ned. Glyptoteket et gratis hver søndag.
Nå aner jeg ikke hva dere interesserer dere for. En av mine favoritter er Design Museum Danmark siden jeg liker å se på vakre ting mens er høy.
Om dere orker å ta toget til der museet Louisiana ligger kan dere som regel oppleve kunst som er så god at du ikke behøver et eneste studiepoeng for å ha det spennende.
Lykke til!
Dere kan smoke some og så dra på Den Blå Planet. Topp underholdning.
Av barer liker jeg selv Ruby og The Jane, veldig godt; men det begynner å bli en stund siden jeg har vært i byen så kan hende de ikke er noe kule lenger.
Og det er ikke noe problem å få tak i drugs i byen.
Røyker
Marlboro666's Avatar
Trådstarter
Takk for svarene!

Er det noen bra krigsmuseumer? Noen av oss er ganske hekta på våpen.
Tøjhusmuseet har våpen fra de siste 2000 år. Alt fra flintdolker til maskinkanoner. Sett av halve dagen og legg merke til at det er 2 eatsjer der.
Røyker
Marlboro666's Avatar
Trådstarter
Takk!