Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1265
Hei, har en Mac Mini jeg kjøpte i 2014, jeg har koblet den til den nye forsterkeren min, en Sony STR 1040DN mener jeg, og nå får jeg ikke suben min til å spille, jeg kjører dette igjennom en HDMI kabel.
Front høytalerene spiller men som sagt ikke suben, noen som har snøring på dette?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har du sjekket innstillingene på forsterkeren. Noen forsterkere kutter sub ved stereoavspilling hvis man i oppsettet har satt den til "store" høyttalere. Da antar forsterkeren at du ikke trenger sub.
Hva mente du nå? Jeg har vært innom alle instillinger osv, den spiller ikke på sub fra hverken youtube, Netflix, Spotify, you name it. Altså, den kjører ikke i DOlby digktal tydligvis men kun pcm
Hvis du har lyd i de andre høyttalerne har problemet ditt i alle fall ikke noe med at du bruker en mac mini. HAr du forsøkt subben andre plasser for å eliminere hvorvidt den er gåen?
Nå vet ikke jeg hvordan receiveren din er mtp innstillinger, men på de Yamahaene jeg har hatt, samt. Pioneer, Denon og Onkyo må du sette fronthøyttalerene til small. Står de som large vil det ikke være lyd i Sub Out-utgangen slik Bit-Man sier. Gå inn i innstillingene på receiveren og sett frontenen til small
Hei igjen! Suben fungerer på både Ps4, xbox one, canal digital og altibox men ikke med data. Det er snakk om en Sony forsterker