Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1788
Etter en nedetid på et par måneder har Rocknorge.com endelig kommet opp fra graven med splitter nytt utseende. For tiden er det kun forumet som er tilgjengelig, men nye features som blog og skikkelig oppslagstavle vil etterhvert dukke opp.

Rocknorge.com startet her på Freakforum som en godt tatt i mot diskusjon i januar 2005, og utviklet seg raskt til et populært forum, men gikk dessverre etterhvert til grunne pga. litt uheldig administrering. Det går bedre denne gangen!

Ta en tur innom www.rocknorge.com og la diskusjonene gløde.
Ja, det var på tide at de slabbedaskene fikk ræva i gir og fikk opp, etter min mening, dette perfekte og fullkomne, råstilige forumet!
Vi har allerede Scream Magazine sitt forum som er kjempestort og bra, er det ikke mye bedre at alle holder seg til et allerede vel etablert forum, enn å spre seg rundt på masse småforum?

Edit: så at det var veldig få brukere på ROck Norge også.. får vel gi det en sjangse
Sist endret av Thrillseeker; 28. juli 2006 kl. 01:24.
Fikk selv oppfatningen at dette ikke var mer enn en døgnflue. Var bra med aktivitet i starten, men dabba utrolig nok av etter noen måneder. Likevel, siden ser fantastisk fin ut, så jeg tror jeg skal legge siden til i bokmerker.