Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1725
Kunne selvfølgelig lastet ned TOR og sjekket selv, men det er litt tungvindt når jeg vet brukere her inne har svaret.

Som topic sier, hvilken krypto brukes nå av darknet til div "tjenester og handel" ?

Før var jo BTC flittig brukt, men antar det nå er ubrukelig pga transaksjonstid og kostnad.

Hørte rykte om at Monero er det som blir brukt. Vurderer om jeg skal spekulere i den coinen som benyttes på darknet.

Man kan jo tenke slik at hovedfunksjonen til krypto er jo å bli brukt i en eller annen form, slik jeg ser det nå er det da coinen på darknet som faktisk har et reelt bruksområde.
Dream bruker fortsatt btc, resten bruker monero og andre mynter
Er ingen dum ide å investere i en privacy coin. Er ganske mange av de. Det trygge valget er Monero som er kongen fortsatt, men det fins mange andre som har mye større potensiell gevinst, men da med høyere risiko. Så spørs hva du er ute etter.