Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2090
Freak Trooper
Joey's Avatar
Lurte litt på hvem mods/crew/admin er. Hvor mange er dere og hva er motivasjonen bak å drive freak. Også over så lenge som dere har gjort.

Det ble spørt en gang før angående data. Vil tro dere, etter all den tiden her, sitter på en god del data og informasjon av ymse slag. Hva skjer med den informasjonen om noe som helst?

Det er for tiden 3 administratorer, 7 i crew og 33 moderatorer. Hvem som er hva og hvor mange det er i hver gruppe endrer seg fra tid til annen.

Motivasjonen er vel omtrent den samme som for alle som henger her, vil jeg tro. Vi liker forumet, miljøet og debattkulturen, og ønsker å bidra til å holde det gående. Men jeg kan selvsagt ikke snakke for alle, det finnes sikkert andre motivasjoner også.

Hva slags data tenker du på? Vi driver jo ikke med målrettet innsamling av informasjon om brukerne.

Det er mulig å legge inn små brukernotiser. De brukes nesten utelukkende til banhistorikk og ved endring av nick. Det kan være nyttig å se når man vurderer å dele ut en ban eller en advarsel. Eneste jeg kommer på.
Sist endret av mentalmelt; 22. april 2016 kl. 13:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Gjennom årene har hvertfall jeg deltatt i mange gode diskusjoner, fått hjelp, gitt hjelp og knyttet flere bekjentskaper.
Freak er nok den nettsiden jeg besøker oftest, ikke fordi jeg føler jeg må som moderator, men fordi det alltid er noe nytt her, nye spørsmål og ny info.

Angående data, så vil jo den som drifter nettsiden alltid sitte på en del informasjon om de besøkende, men annet enn det mentalmelt nevner, banhistorikk o.l. ser jeg ikke helt hva den infoen skal brukes til. Utdyp gjerne hva du lurer på
Sist endret av Pope; 22. april 2016 kl. 14:06.