Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3622
Fant det her i en sånn rund bag som man har heroin i, på butikken (LOL). Er det meth?

http://i.imgur.com/p31vIFU.jpg
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Fant det her i en sånn rund bag som man har heroin i, på butikken (LOL). Er det meth?

http://i.imgur.com/p31vIFU.jpg
Vis hele sitatet...
Likna fælt, men kan jo umulig vite. Smakt på det?
Sist endret av brsbent; 19. april 2014 kl. 20:53.
Sitat av brsbent Vis innlegg
Likna fælt, men kan jo umulig vite. Smakt på det?
Vis hele sitatet...
Det smaker svakt som et sånt sitrusgodteri som har ligget i et år så det ikke er mykt lenger.. Fortsatt mulighet for meth?
narsissist-nihilist
Det er nok et sitrusdrops noen har tygd på og lagt i en pose for å lure noen.
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Det smaker svakt som et sånt sitrusgodteri som har ligget i et år så det ikke er mykt lenger.. Fortsatt mulighet for meth?
Vis hele sitatet...
Nå ble jeg veldig usikker. Jeg har ærlig talt ikke peiling - bare tatt meth én gang, og det liknet veldig på det der, tog ikke så stor "stein" var heller mange små, som så litt mer pulver-aktig ut i teksturen, men jeg minnes fargen var veldig lik.

Noen med mer erfaring kan kanskje svare bedre.
Du får prøve å snorte det

Men hadde nok kasta det om jeg var deg
Gjør deg selv en tjeneste og kast skiten, ja du kan være heldig å få litt gratis knark, men for alt vi vet, kan det være noe som er direkte helsefarlig.
test kit.
Sist endret av Juicekongen; 20. april 2014 kl. 05:48.
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Fant det her i en sånn rund bag som man har heroin i, på butikken (LOL). Er det meth?

http://i.imgur.com/p31vIFU.jpg
Vis hele sitatet...
Smelta Sitrondrops!
Sitat av Baltasar Vis innlegg
Smelta Sitrondrops!
Vis hele sitatet...
At du kan påstå det av og se på en gul klump noen fant i butikken..

Kan da alltids prøve og snorte litt, eller ta et trekk med det? Merker raskt om det er drops, eller meth.
"Du, jeg syns jeg ser noe hvitt pulver på kjøkkenbenken. Kanskje jeg skal prøve å sniffe det opp i nesa, bare for sikkerhetsskyld?". Beklager, Bloodshot. Det der ser ut som om noe rusk en eller annen har kastet fra seg. Hvem vet om en eller annen ekkel, smittebærende person har gumlet det rundt i kjeften sin. Dessuten skal ikke god meth se slik ut. Jeg trekker dette fra tråden jeg lagde om stimulanter; Metamfetamin (C10H15N), Crank, Devil Dust er i ren form hvitt. Illegale kvaliteter er ofte gulaktige, fuktige og illeluktende. Hvis du tar et kjapt søkt på google vil du se at greiene du fant så absolutt ikke passer beskrivelsen av god meth.

Hva enn dette er, kast det. Hadde ikke brukt tid på testkit, engang (min personlige mening etter å ha sett bildene).

Mvh
Lucy
Sist endret av Lucy In The Sky; 25. april 2014 kl. 21:51.
haha, denne tråden fikk meg til å tenke på en gang for mange år siden. Jeg hadde en hetterotte og den dreit jo en del, slik som rotter pleier å gjøre. Tok på meg hansker, og klemte sammen en del møkk og putta i en slik zip-lock pose med weedblad utenpå. Så ut som en fin grammer med hasj. Kasta denne på gata utenfor der jeg bodde, bare for å se om noen plukka den opp. Ble lei etter typ 10 minutter, så jeg vet ikke hvor posen endte. Det kan jo være at trådstarter har blitt utsatt for en lignende prank :-)
Ingen som kan si hva det er uten å bruke en form for testkit.
Ville bare kasta det ass. Sikkert en grunn til at du fant den på butikken.
Det eneste jeg har å si her, er som en oftest skal gjøre i rus-sammenheng: hør på rådene til Lucy In The Sky du, så vil du oftest komme langt.
Smaken hadde vært bitter/kjemisk. Hvorfor skulle det der være meth? Meste av meth i Norge er hvitt og er i en type pasta-form