Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 5153
Jeg har sett de aller fleste serier innen sjangerne Fantasy, Skrekk og Science Fiction som er tilgjengelig på Netflix og HBO Nordic. Har også sett det meste av det som er tilgjengelig på Amazon Prime, i alle fall de som har sett interessante ut.

Har dere forslag til andre serier i disse sjangerne som er verdt å sjekke ut? Helst serier med rating på minst 7 hos IMDB.
Er personlig mest glad i Superhelt TV-Seriene fra DC Universe. Så for tiden ser jeg The Boys og ble akkurat ferdig med episode 3 i sesong 2.
Sist endret av Defending; 7. september 2020 kl. 21:34.
Hvis du vil se noe litt gammeldags sci-fi sjekk ut Raised By Wolves som kom ut i år. To androider prøver å holde liv i noen menneskebarn på en øde planet etter en stor krig langt i fremtida. Mer drama enn action, men veldig sci fi. Ga meg Ray Bradburry vibber til tider. To episoder regissert av Ridley Scott (Hypehypehype)
Sist endret av Bothrops; 7. september 2020 kl. 22:03.
The terror om du ikke har sett den
The umbrella academy er en serie jeg liker og kan anbefale om du ikke har sett den, Dirk Gently's Holistic Detective Agency er også grei å slå ihjel litt tid med.
Syntes Doom Patrol var overraskende bra og vanvittig kreativt til tider. Er jo standard superhelt gjeng som umbrealla academy, xmen osv. Men de har nok vri på formelen til å gjøre det interessant.
Hvis galskapen i Doom Patrol gir mersmak så er Happy! Ganske mye sprøere.
Mer crusty noir, alien bdsm kulter og crackhead pedonisser. Christopher Meloni Spiller Nick Sax, delvis suicidal ex politi, misbruker, med en blå enhjørning (Patton Oswalt) som surrer rundt hodet hans. På revansj
Sist endret av Bothrops; 8. september 2020 kl. 04:43.