Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 956
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei

Har kommet over en «High Flyers Premium Vape» fra Cookie, og på denne cartridgen er det en 510 gjenger. Har en mod jeg bruker den på, men føler ikke at det tilføres noe luft 🤷🏼x♂️ Hva anbefales av vapepens å bruke her? Noe jeg kan bestille fra norske butikker, evt besøke vapeshops?

Luftehullene er i bånnen av cartridgen
Hva spør du om egentlig? Tanken du har kjøpt har lufting og spiller ingen rolle hvilken mod du kjører til den mtp lufting. Bytt tank?

Jeg damper kun vanlig juice på dripper. Men Valyrian II modden er fin mtp luft og dampmenge. Med dualmesh coil så må du opp i en 90 watt da, vet ikke hvordan det påvirker thc-juicen

Sitat av Morgul Vis innlegg
Hva spør du om egentlig? Tanken du har kjøpt har lufting og spiller ingen rolle hvilken mod du kjører til den mtp lufting. Bytt tank?

Jeg damper kun vanlig juice på dripper. Men Valyrian II modden er fin mtp luft og dampmenge. Med dualmesh coil så må du opp i en 90 watt da, vet ikke hvordan det påvirker thc-juicen
Vis hele sitatet...
Edit: skal du bare ha en enkel munn-til-lunge tank så er jo innokin t18 helt ok
Sist endret av Morgul; 2. juli 2020 kl. 20:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ser at jeg skrev veldig vanskelig der �� Tanken ser ut som den passer til en vapepen, feks eGo eller en Kangertech E-Smart. Spørsmålet mitt er egentlig om noen har kjøpt vanlige vapepens til thc cartridges ��
Jeg bruker et 510 batteri som heter vapros spinner 2. Koster under 300 på en Norsk nettbutikk og fungerer utmerket til thc cartridges.
Tusen takk, Jordan! Skal sjekkes ut
Sist endret av Dwight_Schrute; 3. juli 2020 kl. 06:31. Grunn: Gjorde en feil
Anonym bruker
"Nyfiken Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk tak på noen carts for en stund tilbake, siden luften kommer under så hjalp det hvertfall meg å ikke skru den så hardt fast til moden