Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 4508
Prøvde meg på et menneske her, har en del å jobbe med der. Bakgrunnen er jeg relativt fornøyd med. Dette er også «hentet» fra YouTube, fin øving.



Wow, great work, keep it up man.
Travis Bickle
Taxidriver's Avatar
Trådstarter
Sitat av 4chan.org Vis innlegg
Wow, great work, keep it up man.
Vis hele sitatet...
Takk for en hyggelig tilbakemelding
Du har sikkert gjort mye som ikke er vist her,
men av det jeg har sett så:

...har du gått i fra rene kopier
til kanskje litt upersonlige øvelser.
Men her ser det ut til at du står i egne sko.
Støtt.

Noen av Van Gogh bildene og portrettene
var kanskje teknisk sett bedre utført.
At du her utforsker eget utrykk er viktigere.
Bra!
Travis Bickle
Taxidriver's Avatar
Trådstarter
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Du har sikkert gjort mye som ikke er vist her,
men av det jeg har sett så:

...har du gått i fra rene kopier
til kanskje litt upersonlige øvelser.
Men her ser det ut til at du står i egne sko.
Støtt.

Noen av Van Gogh bildene og portrettene
var kanskje teknisk sett bedre utført.
At du her utforsker eget utrykk er viktigere.
Bra!
Vis hele sitatet...
Som jeg skrev i åpningsinnlegget er dette også «hentet» fra YouTube. Så det er dessverre ikke særlig originalt. Jeg har noe. Ideer som jeg skal prøve å få ut, men jeg trenger en del øving. Det er veldig periodisk og sporadisk denne malevirksomheten min.

Ja, jeg har ikke lagt ut på langt nær alle bildene jeg har laget. Mange er malt over også, kan ikke ha så mange liggende rundt å slenge.

Men uansett, tusen takk for tilbakemeldingen og det var hyggelig å høre ifra deg igjen
Bare hyggelig!
Her er et foto jeg tok av et Covid stengt Kolbotn Senter.
Var litt inspirert av deg når jeg redigerte det (det var noen bilder du la ut som var B+W og noe farge)
Jeg pleier egentlig å kjøre enten eller, svart hvit eller farge, men siden den ble såpass clean lot jeg det passere.

Utgangspunkt for maleri?
New generation
colakork's Avatar
Stilig

Fantasien min kaller på noe rennende blod i stien eller forbi trærne somehow men ja.
Dette kalte på fantasien min så dette var noe for meg, nice share.

Hvor lang tid brukte du ca?
Travis Bickle
Taxidriver's Avatar
Trådstarter
Går nok an å male, men det bildet hadde jo fungert utmerket som et reklamebilde! Det meste er litt mørkt, men «synsam» lyser opp. Frekk liten detalj som gir et kommersielt budskap

Sitat av colakork Vis innlegg
Stilig

Fantasien min kaller på noe rennende blod i stien eller forbi trærne somehow men ja.
Dette kalte på fantasien min så dette var noe for meg, nice share.

Hvor lang tid brukte du ca?
Vis hele sitatet...
Kult at du likte det!

Jeg husker ikke helt, kan ha blitt en lang kveld eller flere. Er liksom sjeldent jeg tenker over det. Sorry
Sist endret av Taxidriver; 24. februar 2021 kl. 20:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du må forsøke å selge dette. Tror flere kunne tenkt seg bildene dine på veggene sine.
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Du må forsøke å selge dette. Tror flere kunne tenkt seg bildene dine på veggene sine.
Vis hele sitatet...
Jeg kunne godt tenkt meg å ha det på veggen faktisk. Synes bildet er jævla kult. Så ja, du burde nok kanskje prøve å selge det til noen hvis du har lyst til det
Travis Bickle
Taxidriver's Avatar
Trådstarter
Jeg har både solgt og gitt bort bilder.

Akkurat nå har jeg 6 stk på veggene selv. Valmuene og van Gogh bildene og et som skal se ut som et hulemaleri/helleristning. Uten om det så har jeg vel 4-5 bilder liggende i kjelleren.

To av valmuene, det ene var et «bestillingsbilde» så det er solgt.

Sitat av EvilSink Vis innlegg
Jeg kunne godt tenkt meg å ha det på veggen faktisk. Synes bildet er jævla kult. Så ja, du burde nok kanskje prøve å selge det til noen hvis du har lyst til det
Vis hele sitatet...
Hun damen i rødt har jeg dessverre ikke selv lengre, men jeg kan prøve å lage et nytt. Det må da bare bli bedre? Lerretet var på 100cm*70cm, altså relativt stort. Hvor stort ønsker du?

Kanskje send en pm om du oppriktig vil ha et slik et. Går selvfølgelig an å angre hvis du ikke skulle være fornøyd med resultatet. Pris kommer litt an på valg av lerret, størrelse og pris henger litt i sammen.
Sist endret av Taxidriver; 25. februar 2021 kl. 09:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Hun damen i rødt har jeg dessverre ikke selv lengre, men jeg kan prøve å lage et nytt. Det må da bare bli bedre? Lerretet var på 100cm*70cm, altså relativt stort. Hvor stort ønsker du?

Kanskje send en pm om du oppriktig vil ha et slik et. Går selvfølgelig an å angre hvis du ikke skulle være fornøyd med resultatet. Pris kommer litt an på valg av lerret, størrelse og pris henger litt i sammen.
Vis hele sitatet...
Jeg er blakk som en kirke rotte, så å handle kunst er ikke en kostnad jeg kan ha akkurat nå. Men jeg mente det jeg sa selv om det ikke er noe jeg kan realisere på dette tidspunktet
Travis Bickle
Taxidriver's Avatar
Trådstarter
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Jeg er blakk som en kirke rotte, så å handle kunst er ikke en kostnad jeg kan ha akkurat nå. Men jeg mente det jeg sa selv om det ikke er noe jeg kan realisere på dette tidspunktet
Vis hele sitatet...
No worries! Det er tanken som teller
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Jeg har både solgt og gitt bort bilder.

Akkurat nå har jeg 6 stk på veggene selv. Valmuene og van Gogh bildene
Vis hele sitatet...
Kult, da skal jeg legge meg det på minnet om jeg skulle få rom for en post på budsjettet kalt kunst. Dama i rødt likte jeg spesielt godt og den hadde jeg lett kjøpt om det var rom for det og bildet fortsatt hang på veggen din.

Fortsett å dele det du lager. Er veldig kjekt å se folks kreative side.

Kanskje du kan lage et virtuelt atelier? Så kan du ha bilder til salgs på nettsiden og kan nå ut til flere?
Travis Bickle
Taxidriver's Avatar
Trådstarter
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Kult, da skal jeg legge meg det på minnet om jeg skulle få rom for en post på budsjettet kalt kunst. Dama i rødt likte jeg spesielt godt og den hadde jeg lett kjøpt om det var rom for det og bildet fortsatt hang på veggen din.

Fortsett å dele det du lager. Er veldig kjekt å se folks kreative side.

Kanskje du kan lage et virtuelt atelier? Så kan du ha bilder til salgs på nettsiden og kan nå ut til flere?
Vis hele sitatet...
Først må jeg begynne å male litt igjen, har hatt litt mangel på tiltak kan man si. Nå kommer heldigvis våren snart og da har man kommet seg igjennom nok en vinter
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Kult, da skal jeg legge meg det på minnet om jeg skulle få rom for en post på budsjettet kalt kunst. Dama i rødt likte jeg spesielt godt og den hadde jeg lett kjøpt om det var rom for det og bildet fortsatt hang på veggen din.

Fortsett å dele det du lager. Er veldig kjekt å se folks kreative side.

Kanskje du kan lage et virtuelt atelier? Så kan du ha bilder til salgs på nettsiden og kan nå ut til flere?
Vis hele sitatet...
Helt enig, legg gjerne ut mer! Jeg personlig synes det er veldig koselig å se kunst som folk ifra forumet har laget. Mange av de forkjellige kunstneriske tingene som har blitt laget av forumbrukerne vekker litt følelser her og der.