Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1549
Hei.

Har knust min egen Huawei Honor 8, og skjermen er FUBAR.

Noen tips til hvordan jeg kan hente ut bilder fra den?

For å importere bilder krever windows og diverse andre programmer at telefonen må låses opp.

Min telefon er på, men jeg får ikke opp tastelåsen. Delvis fordi skjermen er helt uleselig, og fordi området på skjermen hvor ene tallet i koden er er helt knust.

Stortakknemmelig for alle tips!
Går helt sikkert ann å hente ut data fra den hvis du kan koble den til pcen, uten at du må låse opp telefonen. Prøv å google noe ala how to collect data from a broken phone, eller noe i den duren
Har prøvd med fram på Google en god stund. Finnes plenty metoder hvis man har aktivert USB debugging. Det har jeg dessverre aldri gjort. Ellers er det mye software som er skreddersydd for div Samsung modeller. Får den opp i Windows sol sagt og finner den på Googles find ny service der jeg bla kan ringe til den