Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2789
Hei! Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med å ta knips på fest(hvor slike rusmidler er absolutt no no). Tror dere folk kommer de til å se at jeg er rusa? Evntuelt noe som kan fjerne tallerken pupillene som mange får. Kunne brukt solbriller, men det er jo ikke helt riktig tid på året for slikt Takker for gode svar!
Hvis folk er dritings, det er litt mørkt og no-no folka ikke vet hvordan folk som er rusa på sentralstimulerende ser ut så kan du kanskje gjøre det ubemerket. Men det er en stor risiko for at du vil skille deg ut og bli busta hvis folket vet hva de skal se etter. Anbefaler deg å styre unna hvis folka på festen absolutt ikke kan vite at du lefler med drugs.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
pupillene kommer til å avsløre deg, brillene også. Hvis knipsen funker bra vil du nok oppføre deg ganske påvirka. Ta det heller aleine når du har tid og plass enn sammen med masse streitinger, noe av greia er jo å leve seg inn i det og bare kose seg. Kjipt å måtte begrense seg så mye.
Du burde bare ligge og kave i ekstase, ikke sitte og høre på folk prate om jobben sin og krangle om politikk. imo
Sist endret av Bothrops; 7. mars 2016 kl. 00:11.
Mirage's Avatar
Trådstarter
Sant. Har jo tatt en del knips før, men bare med et fåtall andre personer som også er rusa på det samme. Er det forresten noen som syns det er gøy å ta xtc med folk som bare er rusa på alkohol?
Sist endret av Mirage; 7. mars 2016 kl. 00:15.
Hver jævla gang jeg blir tvingt med ut med mine kompiser på type hoppe-diskotek så er jeg nødt til å putte i meg noe molly for å ikke være negativ og lei hele jævla kvelden. Starter kvelden med å drikke litt alkohol vanligvis, kanskje en liten drop (80-100mg) rett før jeg drar ut på byen. Da er jeg vanligvis i god form, og med en stripe (50-60mg) utpå byen (ca. 1,5 time etter første drop) så holder formen seg fin hele kvelden. Helt uten nedtur siden jeg bruker å være så dritings når jeg kommer ned at jeg ikke merker det. Har aldri fått en kommentar pga det ute på byen, verken fra ansatte ved uteplasser eller fra folk jeg har møtt.

Det spørs litt hva du skal i grunn. Er det en hjemmefest, vorsspiel eller lignende så ville jeg vært forsiktig, men å kunne ta litt uten at øynene eller oppførsla blir for snål, det skal være mulig. "Mikrodosering" med XTC er ikke for alle. Det er vanskelig å si hvor mye du trenger og hvor mye som blir for mye.
Mirage's Avatar
Trådstarter
Tror jeg ender opp med å ikke gjøre det. Det kommer til å være en hjemmefest og jeg har ikke peiling på belysningen, eller hvor mye alkohol som kommer til å bli konsumert.
Veldig gode erfaringer her, blir veldig utadvendt og flink til å snakke, samt en utrolig utstråling, burde dog ikke ta for mye, og kanskje heller ikke om du ikke har noen særlig erfaringer med stoffet. Hvis du vil være veldig diskre, men samtidig få en liten "boost" ville jeg tatt med litt amf kanskje. Kanskje tatt en ca 0,1 før/mens du begynner å drikke, og evt justere med 0,1 utover kvelden.
Kanskje like greit å ikke ta sjansen? Plutselig turer du så baller at du må ligge på gulvet og ikke klarer å prate etc... Kjipt om de andre buster deg, eller eventuelt misforstår og tilkaller ambulanse eller noe
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Kanskje like greit å ikke ta sjansen? Plutselig turer du så baller at du må ligge på gulvet og ikke klarer å prate etc... Kjipt om de andre buster deg, eller eventuelt misforstår og tilkaller ambulanse eller noe
Vis hele sitatet...
Plutselig turer du balle? Bare ikke overdriv dosen og heller redoser oftere om aktuelt. Bruk hodet, ikke overdriv
¨
De fleste merker lite/ingenting om de ikke vet hva de skal se etter. Som man sier, It takes one, to know one.
Jeg har gjort det mye, men da var vi flere som spiste knips. Fulle folk får ikke med seg så mye. Men man slipper seg ikke helt løs, så det er ikke så kult som å gjøre det der man kan være åpen. Jeg pleide å justere med litt speed visst jeg ble for ute. Pluss ett par solbriller og litt liksom drikking ��

Sitat av Fuglern Vis innlegg
Sant. Har jo tatt en del knips før, men bare med et fåtall andre personer som også er rusa på det samme. Er det forresten noen som syns det er gøy å ta xtc med folk som bare er rusa på alkohol?
Vis hele sitatet...
Det er egentlig ikke gøy å ta noe med folk som er ruset på bare alkohol...... Speed går greit, men ender ofte opp som barnevak. Husker vi var på skikkelig fleintur en gjeng på en hytte. Alle hadde dem fete formen. Så ringte det en gjeng som var på hjemmebrent fylla og ville komme. Jeg fikk heldigvis stoppet det, ellers hadde det blitt full krasj.....

Cola og speed er greit sammen med fulle folk.

Men lurt å styre unna: Knips, Molly, GHB, Sopp og Syre.

Det er hvertfall mine erfaringer....
Sist endret av dansun74; 8. mars 2016 kl. 02:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Første gangen jeg tok MDMA var på en DDE-konsert, selvfølgelig med en hel haug med streitinger på en liten plass. Snakk om bortkastet tid og penger.
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Første gangen jeg tok MDMA var på en DDE-konsert, selvfølgelig med en hel haug med streitinger på en liten plass. Snakk om bortkastet tid og penger.
Vis hele sitatet...
Haha den opplevelsen der fortjener egen tråd og triprapport!

Vil du dele litt mer detaljer fra hvordan du opplevde Bjarne og Co den kvelden?
This is bat country!
gregory's Avatar
Tatt molly alene, sammen med flere vestkant-streitinger som er drita. Ender bare opp med at de bare maser og maser på deg for å høre om "du tripper balls". Selvfølgelig da under oppturen, da ting kan være ekstremt intensivt og skummelt. "HEI DU HVOR MANGE FINGRE HAR JEG HAHA SER DU ROSA ELEFANTER?!?!" mens de tar tak i deg og rister deg. Helt forjævelig, ikke til å anbefale.