Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 12046
[CENTER][/CENTER] heisann!! jeg og en vennegjeng tenker oss på boomfestival i sommer!! vi var på ozora i fjor og tenkter oss på boom i år siden boom bare er annethvert år! lurer på om det er flere fargerike mennesker fra lille norge som skal nedover?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg skal blir 3. året nå og gleder meg som f til august nå som alt av billetter er ordnet vi er mellom 2-4 som reiser nedover
Digital nomade
trippy's Avatar
Kjenner jeg har fryktelig lyst til å bestille billetter! Har dog ingen andre å reise med, men det er jeg vel kanskje ikke alene om? Noen andre som har tatt turen tidligere som vil tippet sånn ca hvor mye man må ut med alt i alt for å leve komfortabelt ?
Sist endret av trippy; 26. juni 2014 kl. 16:49.
Vi er en gjeng på 4+ som skal på boom.
Alt av billetter er i boks.
Gleder meg som en unge til festival igjen
Hvor / Hva skjer på denne festivalen? Aldri hørt om den.
Sitat av trippy Vis innlegg
Kjenner jeg har fryktelig lyst til å bestille billetter! Har dog ingen andre å reise med, men det er jeg vel kanskje ikke alene om? Noen andre som har tatt turen tidligere som vil tippet sånn ca hvor mye man må ut med alt i alt for å leve komfortabelt ?
Vis hele sitatet...
man må regne med ca 2k for festivalpass med buss, ca 4k for fly og jeg anbefaler ca 5-10k for å leve på neddi der. Så rundt 11-16tusen? Det anbefales å bo et par dager på hotell for å bli vandt til varmen da det raskt kan ta noen dager å vende seg på den. Det er også kjekt å bo på hotell i 1-2 dager etter festivalen for å komme seg litt om man fester mye

Hvor / Hva skjer på denne festivalen? Aldri hørt om den.
Vis hele sitatet...
Boom er en psykeselisk festival, med mye psytrance og annen elektronisk musikk. Samt foredrag, filmer, galleri, healing worshops osv. Festivalen finner sted i midt i Portugal, ikke så langt fra grensen til Spania.
Ah, høres vilt ut! Dette skjer hvert år rundt juli tider?
Må nesten ta meg en tur neste år.
Sitat av Sevensteps Vis innlegg
Ah, høres vilt ut! Dette skjer hvert år rundt juli tider?
Må nesten ta meg en tur neste år.
Vis hele sitatet...
Boom foregår bare annen hvert år dessverre, men liknende festivaler som f.eks Ozora kan du dra til hvert år.
Sitat av Sevensteps Vis innlegg
Ah, høres vilt ut! Dette skjer hvert år rundt juli tider?
Må nesten ta meg en tur neste år.
Vis hele sitatet...
Boom er annenhvert år ved fullmånen i august, men du har andre festivaler som er ganske lik Boom. I Portugal er det også freedomfestival som også er annenhvert år, altså det året Boom ikke er. Men Freedom er mer psy/elektronisk musikk festival, mens Boom er blitt mer en psykedelisk kulturell festival eller hva jeg skal kalle det. Det fåregår iallefall mye mer enn bare musikk og fest på Boom, så det spørs litt hva man er ute etter. Var selv på freedom i 2011 og storkoste meg, men det målte seg ikke opp imot Boom i det heletatt, kanskje bare litt bedre line-up.(syns nå jeg.) Jeg ville heller dratt til Ozora i ungarn eller transylvania calling i romania enn freedom en gang til. Både Boom og Ozora er store psy festivaler, men har ikke vært på Ozora selv. Det må sies at en annen her på forumet som jeg hokket opp med da vi lagde freak camp i 2012 på Boom sa at "Boom er mye drøyere enn Ozora".
Hvor du bestemmer deg for å dra burde bestemmes av hva du er ute etter. Det fine med Portugal er at bruk av diverse substanser er dekriminalisert så du kan hoppe i hvilken som helst form uten problem så lenge du ikke plager andre. Både Boom og Ozora har dokumentarer fra flere festival-år så du kan google deg fram til disse lett, jeg mener de ligger på youtube også om jeg ikke husker feil.

Er du glad i psytrance generelt, sjekk ut goabase.net for oversikt over events over hele verden.

Midnight Sun Festival er foresten i Værøy i Norge i midten av juli
http://www.youtube.com/watch?v=ZTrsenzgJCQ
Sist endret av Bhadra; 27. juni 2014 kl. 13:30.
Digital nomade
trippy's Avatar
Stikker de fleste her hjem etter det er ferdig, eller tar folk noen dager på After Boom? (eller utopia boom landing som det så pent het). Er kanskje lurt å bruke noen dager på å komme seg i normal form igjen

Da var billetter i boks, slang på boom landing også. Gleder meg noe helt vilt!
Sist endret av trippy; 28. juni 2014 kl. 14:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg og noen venner skal på Boom i år Vi var på Ozora i fjor og koste oss kjempemasse!

Er det noen her som tar Boombussen fra flyplassen? Eller tog/andre busser til Boom?
Dama og jeg har kjøpt billetter til boom bussen.
Vi ankommer lisboa en dag i forveien for å ta en overnatting der, så tar vi boom bussen fra flyplassen den 4. da festivalen starter.
Så skal vi også ta inn på hotell i lisboa en dag etter festivalen er ferdig.
For å få slappet av å tatt oss en ordentlig dusj osv.
Det blir litt mye og først sitte 4 timer på buss, for så å sitte 4 timer på fly når man er sliten etter en slik festival.
Digital nomade
trippy's Avatar
Litt muggen på meg selv da jeg bestilte en dag for sent, så jeg fikk både litt dyrere billett og ingen boom buss, haha. Jeg stikker fra gardermoen klokka 06.00 4 august. Jævla usikker hvordan jeg skal komme meg fra lisboa til festivalen, men vi får se når det nærmer seg. Hørte det var muligheter med tog eller noe til den nærmeste byen, for å så ta taxi de resterende 4 mila eller noe. Noen flere som reiser solo?
Du kan jo vurdere liftshare?

https://www.liftshare.com/content/de...=EN&country=GB

Så hooker du opp med noen i lisboa som skal samme veien.

eller så står det endel informasjon her;

http://www.boomfestival.org/boom2014...uide/location/
Sist endret av Bhadra; 30. juni 2014 kl. 19:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Digital nomade
trippy's Avatar
Takk, Bhadra! Stuka rundt på interwebben lenge uten å finne en eneste bil-pool side! Da ordner det seg nok!
Vi drar også fra Gardermoen kl.06 og lander i Lisboa kl.09:05. Vi har ikke bestemt oss enda for hvordan vi skal komme oss til festivalen.
Bare hyggelig!

Sitat av loon Vis innlegg
Vi drar også fra Gardermoen kl.06 og lander i Lisboa kl.09:05. Vi har ikke bestemt oss enda for hvordan vi skal komme oss til festivalen.
Vis hele sitatet...
Sjekk ut linkene jeg la ut lenger opp
Sist endret av Bhadra; 30. juni 2014 kl. 19:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Takk, Bhadra! Har du vært der før btw?
Np
Jeg har ikke vært på boom før nei, dette blir første gangen.
Var på min første psy festival i fjor, på S.U.N festival i Ungarn.
@trippy: bare ta toget fra lisboa til castelo branco(mulig skriveleif, men står på jobb med mobil så d får bare være.). Fra Castelo Branco skal det gå busser kontinuerlig til boom, slik var det i 2012 ihvertfall.
Digital nomade
trippy's Avatar
Hvis det er stemning for det så kan jo vi som ikke skal på designert buss alltids leid en bil sammen eller noe

Edit: Hvis det ikke er verre enn det, så er kanskje det den enkleste løsningen ja, Bewaah! (Og billigste)
Sist endret av trippy; 30. juni 2014 kl. 21:21.
Jeg tror vi går for tog + buss da jeg tror det er billigere. Da kan man jo ta følge!

@bewaah: kjøpte dere togbillettene på forhånd?
nei vi kjøpte togbillettene på dagen når vi var der, det skjedde en uventet hendelse som sendte meg og en kompis til lisboa og tilbake en ekstra tur. vi tokk egentlig boom bus, men hadde ingen problemer med plass på toget nei. dog reiste jeg til festivalen med tog fra lisboa igjen samme dag som musikken på festivalen startet. det vill vell si ca d samme som den 5august i år.
Digital nomade
trippy's Avatar
Henger meg på deg, Loon! Noen flere som skal ta tog og shuttle eller?
Bare send pm om noen vill ta en pils i lisboa mellom 1-3 august eller om det er interesse for å møtes på Boom Har gode minner fra freak campen i 2012!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ny bruker! Skal også til boom alene, men ankommer i 17 tiden i Lisboa den 4. Så om det er noen som skal innover til området på dette tidspunktet så pling på. Tar med et lite norsk flagg. Håper vi møtes der nede.
Digital nomade
trippy's Avatar
Nå går det fort, haha! Bare drøye 2 uker til, så er vi i Portugal og lever livet! Tjohei som det går!
Hoho, tida flyr
De neste 2 ukene går nok fort dem og!
Plutselig så er vi der
Blir det en freakcamp i år?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Digital nomade
trippy's Avatar
Da satt man på toget til gardemoen! Hvis noen andre er på vei, eller vil møtes der nede så send meg en pm så får dere tlf! Hade bra!