Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 2733
Hvis du kunne stoppe tid, hva ville du gjort ? Forutsett at når du stopper tiden blir du ikke eldre. Alt stopper untatt deg, men du kan bevege på ting og slikt. Jeg kunne ta
tt litt penger, kjøre tiden, leve som en konge i en uke og stoppe tiden igjen for så å trene. Etter 1 "år" i stoppet tid så kjører jeg tiden igjen. Haha må ha vært dritt tidi å få sett responsen til kjente osv. Gå inn i andre sine hus, se på kongen på nært hold (lol) Dryle til sjefen på bunnpris , så kjøre tiden rett etter igjen for å se henne føle smerten, eller gått verden rundt. Digg.
rett og slett . Levd livet
1maldon46's Avatar
Trådstarter
Garantert ! Tenkte mer spesifikt da.
Gjort crazye ting med folk... Lånt litt diverse ting jeg alltid har hatt lyst til å prøve...
Lånt kredittkortene til folk og kjøpt spill, ny pc osv. Vært en skikkelig svindler egentlig
Sitat av fulloggal
Gjort crazye ting med folk... Lånt litt diverse ting jeg alltid har hatt lyst til å prøve...
Lånt kredittkortene til folk og kjøpt spill, ny pc osv. Vært en skikkelig svindler egentlig
Vis hele sitatet...
Hvordan skal man klare å kjøpe spill når tiden er stoppet? Dra kortet? Ingenting vil reagere? Folk vil kunne spore deg opp like lett? Svindle? Hvordan da?
Det er alltids spennende å titte inni andres hus. Hvem har vel ikke lurt på hvordan naboens hemmelige rom i kjelleren ser ut? Det er så mange ting man har lyst til å utforske, men som man av diverse grunner aldri har tilgang til. Mulighetene er uendelige.
hadde nok ikke bare gått rundt å stjelt.

hadde nok utdanned meg til en spill en oppfinner, så funnet opp en million ting og så solgt det,

hadde vært ordentlig festlig å stoppa tiden når man var med noen kompiser for så å tegne de i tryne,:P

gjort mye fa*nskap det hadde vært sikkert
1maldon46's Avatar
Trådstarter
ja. Du kan liksom stoppe og kjøre igjen, max mekka. Knulle den hotte naoben hadde vært ganske fucka, men en mulighet hahahaha!
Tatt meg en tur til Playboy huset=)
Jeg hadde selvsagt gått rundt å tafset på the girl nextdoor.
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Jeg tror man relativt fort ville blitt ganske så lei av å knulle jenter på fortauet og spise på de fineste resturantene når man ikke har noen å dele gledene med, for det er faktisk det som gjør ting til en glede.

Det er forøvrig et pocket av Donald Duck som forklarer denne effekten ganske godt.
så når du "stopper" tida, vil alle mennesker likson sovne da?
Sitat av mr.bananskall
så når du "stopper" tida, vil alle mennesker likson sovne da?
Vis hele sitatet...
Kjipt for dem som flyr osv... eller føder
1maldon46's Avatar
Trådstarter
neida de merker ikke en dritt, men de sosiale problemene går greit, du kan abre kjøre tiden litt? oooh, dra ned buksa og boxeren, evt genser og bh til læreren, gå tilbake til pulten i den perfekte stillingen slik at det ser ut som du ikke har beveget deg, kjøre tiden igjen og enjoy the show.
tenkte akkurat på det det ville blitt massedød!:O
Haha, dette har jeg tenkt på før. Ville vært fetere å kontrollere tiden, og ikke bare stoppe den. Slik at man hadde kunnet fått tiden til å gå saktere, fortere, baklengs osv.
Sitat av mallekiller
.Knulle den hotte naoben hadde vært ganske fucka, men en mulighet hahahaha!
Vis hele sitatet...
Kunne knulle alle digge jenter^^ hehe. Tenk den mega orgasmen de må få når tiden starter igjen? :P
Sitat av Kiy0shi
Kunne knulle alle digge jenter^^ hehe. Tenk den mega orgasmen de må få når tiden starter igjen? :P
Vis hele sitatet...
Bare fordi tiden har stoppet så betyr ikke det at du holder mer enn 2 minutter.
Hvis en stopper tiden i den forstand at allt rundt en stopper opp untatt enselv, ville en ikke da være klemt fast i en så å si ubevegelig posisjon, samt slitt med pusteproblemer, da også oksygenet rundt en ville stått stille?

Edit: Er jeg en drittsekk som ødelegger de våte drømmene deres nå?
Sist endret av Lanjelin; 27. juli 2008 kl. 23:16.
Sitat av DrMight
Hvis en stopper tiden i den forstand at allt rundt en stopper opp untatt enselv, ville en ikke da være klemt fast i en så å si ubevegelig posisjon, samt slitt med pusteproblemer, da også oksygenet rundt en ville stått stille?

Edit: Er jeg en drittsekk som ødelegger de våte drømmene deres nå?
Vis hele sitatet...
Ja (ti tegn)
1maldon46's Avatar
Trådstarter
nei, en som lager problemer som jeg kan løse :P la oss si alt du tar i må du si noe fucket som habbulibaba så funker det samme som deg, da funker vel oxygen. bare pass på å ikke skrike det når du knuller damen midt i et kjøpe senter.
Sitat av mallekiller
nei, en som lager problemer som jeg kan løse :P la oss si alt du tar i må du si noe fucket som habbulibaba så funker det samme som deg, da funker vel oxygen. bare pass på å ikke skrike det når du knuller damen midt i et kjøpe senter.
Vis hele sitatet...
Da er det manipulering av tidseffekten på gitte gjenstander vi snakker om
Som will smith i I am legend så ville jeg funnet meg en feit bil å kjørt litt rundt.
Jeg ville gått inn på ett kjøpesenter å bare gått fra butikk til butikk for å teste ut forskjellige ting.

Jeg ville også ha benyttet muligheten til å gå inn på plasser som er steng for allmenheten. Kanskje hadde jeg funnet ut av en del fine satshemmligheter ol.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Agreed, hadde skaffet meg et fly og funnet ut av hva faen USA er for noe. Area 51, White house, bare for og nevne to steder som hadde fått besøk av meg.
1maldon46's Avatar
Trådstarter
ja helvete. Stjele en blackbird, kjøre inn i Area 51 lager med en abraham tank (sånn lager som i indiana jones) og voldta noen aliens
Nå må jeg si fantasien slo inn.

Jeg ville kledd av folk. Alle elevene i ett klasserom, det ville blitt absurd.

jeg ville bare gjordt masse pranks! gå til en person som står stille, og løfte armen dems foran øynene deres. eller stokket om på beina. Ting som skaper kaos når jeg starter tiden igjen.

jeg ville løsnet bindingene til Adam Malysz i planica.
1maldon46's Avatar
Trådstarter
haha! nice!
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Å stenge tråder på nFF er ei rimelig ok tilnærming til å stoppe tida.