Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1966 169838
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Det var en random server eg ikkje husker navnet på.
Vis hele sitatet...
Hadde han sniperen, noen mags, ghillie og den beste sekken stacka noe sykt opp med mat og vet du om han hadde lite blod?
Vis hele sitatet...
Han hadde ghillie, AS50 TWS med 3-4 mags, den beste backpacken og en M1911.. Samt alt av gear, NV, rangefinder, gps og alt det der.. Hvor mye blod han hadde veit eg ikkje, han fikk 5-6 skudd i hodet med AKM'en eg hadde
Sist endret av JVMyhre; 23. august 2012 kl. 22:39.
Får ikke spilt før Søndag, og har ett telt og en bil lagra på AWA serveren. Hvor lenge står det der urørt før det blir borte?
Edit: Post 800.
Sist endret av Claryn; 23. august 2012 kl. 22:56.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Han hadde ghillie, AS50 TWS med 3-4 mags, den beste backpacken og en M1911.. Samt alt av gear, NV, rangefinder, gps og alt det der.. Hvor mye blod han hadde veit eg ikkje, han fikk 5-6 skudd i hodet med AKM'en eg hadde
Vis hele sitatet...
Fikk du med deg navnet?
Spilt på Norway 26 i dag, koste meg med noen kompiser i apartments i cherno. På det meste lå det 13 lik rundt meg
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Fikk du med deg navnet?
Vis hele sitatet...
Nope det var på en server som ikkje viser navn, eller death-messege.
Håper ikkje dette var noen av dere, men tok ned eit flygende helikopter igår ^^
Noen som vet om Hunger Games vil bli lastet opp på youtube? Den var for ca 9 timer siden og jeg går ut ifra at den er ferdig nå. Dumt at Sacriel ikke var med :/
Sitat av Xernox Vis innlegg
Noen som vet om Hunger Games vil bli lastet opp på youtube? Den var for ca 9 timer siden og jeg går ut ifra at den er ferdig nå. Dumt at Sacriel ikke var med :/
Vis hele sitatet...
Say what
Er jeg totalt idiot nå, eller hva har dette og gjøre med en tråd som omhandler DayZ?
Sist endret av Hightime; 25. august 2012 kl. 15:03.
Sitat av AWA Vis innlegg
Haha, satte opp en server i dag! Søk på AWA i IN-GAME server browser!
Vis hele sitatet...
Jeg drepte nettopp 5 stk på denne serveren ved NWA.
Jeg ropte først friendly og det ble svart med et par skudd.

Nå er de alle dø... *evil smile*
Og så gikk serveren ned, hva skjedde, AWA?

TILLEGG: Nå kom serveren opp igjen og en av de som jeg drepte kom til live igjen og drepte nå meg
Er DayZ verdt å prøve?
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Er DayZ verdt å prøve?
Vis hele sitatet...
Nope..Vi spiller det for at det er så sabla kjedelig! =)
Hvor mange pleier det å være på hver server?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
DayZ-servere av den offentlige sorten har som oftest maksimalt 40 spillere.
Noen andre som har hatt problemer med BattlEye?
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Noen andre som har hatt problemer med BattlEye?
Vis hele sitatet...

Battle-eye 1.69 Updaten. skapte store problemer får mange.

Hva er porblemet?
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Noen andre som har hatt problemer med BattlEye?
Vis hele sitatet...
"Start spillet fra Steam" å velg reinstaller battleye
Sitat av Alphanio Vis innlegg
"Start spillet fra Steam" å velg reinstaller battleye
Vis hele sitatet...
"!!! MISSING STRING"
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
"!!! MISSING STRING"
Vis hele sitatet...
Last ned Battle Eye manuelt fra nettet og bytt ut Den i appdata/local/arma2oa/battleye og Steamapps/common/arma2oa/expansions/Battleye
Gjort det, nå kommer jeg inn på servere, men kommer opp at jeg må delete noen filer?
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Gjort det, nå kommer jeg inn på servere, men kommer opp at jeg må delete noen filer?
Vis hele sitatet...
Delete filer?
Eller at spillet ikke finner noen filer? Får det er ikke noe or bry seg om
så lenge man kan spille, så er alt ok!
Var på AWA serveren for ca 1 time siden og fant en sykkel og ødelagt buss. Etter litt leiting etter deler til bussen fant jeg det meste og stakk bort for å fikse den. Når det meste var på plass ble jeg og mange andre teleporta oppi luften av en hacker (typisk), men jeg klarte å logge av før jeg traff bakken. Når jeg logger inn står det eg fyr med ghillie og as50 som looter kroppene, så jeg tar frem winchesteren min og dreper han. Veit ikke om det var han som var hackeren, men det virket sånn. Tror det var nede i kamarovo det skjedde.

Har tenkt å spille på AWA serveren utåver kvelden/natten. Om det er noen som vil joine, så er det bare til å komme på TS (pleier å henge på voip.silentspy.net)
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
Sitat av Hightime Vis innlegg
Say what
Er jeg totalt idiot nå, eller hva har dette og gjøre med en tråd som omhandler DayZ?
Vis hele sitatet...
Tror det var en dayz event der de lekte hunger games.
AWA, serveren trenger bedre moderering, det micspammes konstant!
Sitat av Hightime Vis innlegg
Say what
Er jeg totalt idiot nå, eller hva har dette og gjøre med en tråd som omhandler DayZ?
Vis hele sitatet...
https://www.youtube.com/watch?v=nH171Us3nlg
Sitat av Xernox Vis innlegg
Noen som vet om Hunger Games vil bli lastet opp på youtube? Den var for ca 9 timer siden og jeg går ut ifra at den er ferdig nå. Dumt at Sacriel ikke var med :/
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/watch?v=FteZd...&feature=g-u-u
Sitat av robhol Vis innlegg
DayZ-servere av den offentlige sorten har som oftest maksimalt 40 spillere.
Vis hele sitatet...
Say what? En får ikkje lov av utviklerene til og ha offentlige servere som har færre slots enn 40. Maks eg har sett er 100, men dset er helt klart flest med 50 slots.
Sitat av Vertex Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Tusen takk!
Noen som er i nærheten av Kamyshovo og vil gi meg en liten blodbag?
Sitat av zitare Vis innlegg
Noen som er i nærheten av Kamyshovo og vil gi meg en liten blodbag?
Vis hele sitatet...
Har du blodbag eller? I så fall så kan jeg komme.

18:50 Jeg døde.
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Har du blodbag eller? I så fall så kan jeg komme.

18:50 Jeg døde.
Vis hele sitatet...
Jeg hadde, men banditten kom og gjorde ferdig jobben så døde :/
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Har vel 5 timer playtime på DayZ nå. Inne på AWA-serveren i stad, og fant mitt første(!) våpen. Full backpack med ammo og greier. Så ble det serverreset, og når jeg logget inn igjen var characteren min borte. GG
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Logget du inn igjen på AWA-serveren da? Husk at om du spiller på en server med private hive vil tingene dine bare lagres på akkurat den serveren
Vil anbefale alle til å bruke Dayzcommander, der kan du adde friends og joine dem enkelt. Også mye kjappere enn Six Launcher. :-)
Sitat av Rambofant Vis innlegg
Vil anbefale alle til å bruke Dayzcommander, der kan du adde friends og joine dem enkelt. Også mye kjappere enn Six Launcher. :-)
Vis hele sitatet...
Og du vil alltid ha nyeste Arma + DayZ patch.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Say what? En får ikkje lov av utviklerene til og ha offentlige servere som har færre slots enn 40. Maks eg har sett er 100, men dset er helt klart flest med 50 slots.
Vis hele sitatet...
Sier du det, du?
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sitat av FatMan Vis innlegg
Logget du inn igjen på AWA-serveren da? Husk at om du spiller på en server med private hive vil tingene dine bare lagres på akkurat den serveren
Vis hele sitatet...
Se der ja My bad!
Spiller, startet i dag, er noob.. Noen som vil spille med meg? :P
startet og spille i dag jeg også, noen som vil spille med meg? gi meg servern Freaksa spiller på!

bruker play withSIX greia
Sitat av Vitenskap Vis innlegg
Spiller, startet i dag, er noob.. Noen som vil spille med meg? :P
Vis hele sitatet...
Sitat av faceplants Vis innlegg
startet og spille i dag jeg også, noen som vil spille med meg? gi meg servern Freaksa spiller på!

bruker play withSIX greia
Vis hele sitatet...
Hadde hjulpet med steam/skype navn.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Hadde hjulpet med steam/skype navn.
Vis hele sitatet...
Teamspeak 3

Voip.silentspy.net

np.
Noen som har ekstra NVG?
D: Prøvd i hele dag i reinstallere DayZ på laptopen, men får kun Bad Verson. Prøvd med DayZCommander, manuell installasjon den Six greia.. Nothing o:
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av EoN Vis innlegg
Noen som har ekstra NVG?
Vis hele sitatet...
Skulle spurt for en to ukers tid siden, da hadde jeg fire par, og resten av kompisgjengen hadde og
Sitat av FatMan Vis innlegg
Skulle spurt for en to ukers tid siden, da hadde jeg fire par, og resten av kompisgjengen hadde og
Vis hele sitatet...
Hehe nice, legit eller?
Nå er serveren min midlertidig tilbake, bare søk etter "AWA PRIVATE HIVE" på DayZCommander/hva du liker best! Den har side channel og resetta nettop alle kjøretøyene!
Jeg hater meg selv akkurat nå, jeg fant to kropper stående med SA80 thermal, SVD camo og diverse andre ting.
Jeg glemmer i ekstasen at man må ta av seg sekken før man tar på andre klær, så jeg mistet SVD camoen.
Så spør jeg om jeg kan få kompisen min sin (vi var to som delte på likt gear) SVD (han er en elendig sniper), det sa han ja til. Når han skulle droppe den til meg (jeg hadde for lite plass i czech-sekken min) så droppet han jo den selvfølgelig i den gamle sekken (8-slot) der det ikke var plass sånn at den og forsvant.
Etter det var det hans tur å bytte til ghillie, da gjør han det samme som meg og glemmer å ta av sekken (som det nå var en SA80 i) og så forsvinner den og.
Uhell i hell, as.
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Jeg hater meg selv akkurat nå, jeg fant to kropper stående med SA80 thermal, SVD camo og diverse andre ting.
Jeg glemmer i ekstasen at man må ta av seg sekken før man tar på andre klær, så jeg mistet SVD camoen.
Så spør jeg om jeg kan få kompisen min sin (vi var to som delte på likt gear) SVD (han er en elendig sniper), det sa han ja til. Når han skulle droppe den til meg (jeg hadde for lite plass i czech-sekken min) så droppet han jo den selvfølgelig i den gamle sekken (8-slot) der det ikke var plass sånn at den og forsvant.
Etter det var det hans tur å bytte til ghillie, da gjør han det samme som meg og glemmer å ta av sekken (som det nå var en SA80 i) og så forsvinner den og.
Uhell i hell, as.
Vis hele sitatet...
Livet er hardt ser jeg.
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Jeg hater meg selv akkurat nå, jeg fant to kropper stående med SA80 thermal, SVD camo og diverse andre ting.
Jeg glemmer i ekstasen at man må ta av seg sekken før man tar på andre klær, så jeg mistet SVD camoen.
Så spør jeg om jeg kan få kompisen min sin (vi var to som delte på likt gear) SVD (han er en elendig sniper), det sa han ja til. Når han skulle droppe den til meg (jeg hadde for lite plass i czech-sekken min) så droppet han jo den selvfølgelig i den gamle sekken (8-slot) der det ikke var plass sånn at den og forsvant.
Etter det var det hans tur å bytte til ghillie, da gjør han det samme som meg og glemmer å ta av sekken (som det nå var en SA80 i) og så forsvinner den og.
Uhell i hell, as.
Vis hele sitatet...
.. Sekken deres ligger på bakken!
Sitat av L3gioN Vis innlegg
.. Sekken deres ligger på bakken!
Vis hele sitatet...
Tviler.
Skjedd utallige ganger at sekken er borte. Lagt den fra meg for å plukke opp en større en. Når jeg da skulle ta ut tingene av den gamle som skulle ligge på bakken, var den borte.
Minner om at Arma 2 er i beta.
Hørte noen rykter om at vehicles ikke saves til hive i den nye updaten, og at tents ikke fungerer. Kan noen bekrefte dette?