Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1477
bli testet tilfeldig for thc/bzo/coc/meth/amp/mor så lurer på hva jeg kan ta bortsett fra ghb, sopp, syre som ikke vil vises på testen?
Snus. Runk. Trening?
Alt av syntetiske stoffer, men er ikke verdt det i min mening. Bedre og være nykter da
Alternativene er så lite hyggelige, er ikke noe man vil ta med mindre du vil risikere å skade deg selv og andre.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vel som du sier, det meste av psykedelika. Ikke noen ekspert og aldri stått ovenfor en situasjon hvor pissings blir påkrevd annet enn klamydiatest, men som du sier, sopp, lsd og ghb, men også 2c-x-stoffene, DMT og selvfølgelig lovlige stoffer, alkohol og nikotin. Amanita muscaria hvis du føler deg vågal!
Stilnoct og imovane. Eventuelt lyrica.

Da mener jeg hvis du tar hurtigtest, ikke lab-test.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vel som du sier, det meste av psykedelika. Ikke noen ekspert og aldri stått ovenfor en situasjon hvor pissings blir påkrevd annet enn klamydiatest, men som du sier, sopp, lsd og ghb, men også 2c-x-stoffene, DMT og selvfølgelig lovlige stoffer, alkohol og nikotin. Amanita muscaria hvis du føler deg vågal!
Vis hele sitatet...
Er ikke Amanita muscaria giftig?
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er ikke Amanita muscaria giftig?
Vis hele sitatet...
Alkohol er nå gift det også, men det stopper ikke folk fra å drikke
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trur du kan røyke syntetisk cannabis det vises ikke men er jo noe dritt med synth da
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vel som du sier, det meste av psykedelika. Ikke noen ekspert og aldri stått ovenfor en situasjon hvor pissings blir påkrevd annet enn klamydiatest, men som du sier, sopp, lsd og ghb, men også 2c-x-stoffene, DMT og selvfølgelig lovlige stoffer, alkohol og nikotin. Amanita muscaria hvis du føler deg vågal!
Vis hele sitatet...
Kan ikke 2c-x slå ut som amfetamin? Siden 2c er ett phenethylamin?
Sist endret av Alge; 29. september 2020 kl. 21:53.
Høye doser Ritalin kan funke i erstatning mot speed ? Lyrica er en bra erstatning for benzo i min mening.
Holde seg unna stoff og tekstiler så blir alt bra

Ketamin?