Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1724
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ett par dumme spørsmål jeg gjerne skulle likt å hatt svar på.

1. Skal til vurdering for SSRI-medisiner i uka her. Er det vanlig at man må levere urinprøve i den samanheng? Leste det en annen plass Har ikke noe rusbruk i journalen så ser ikke hvordan det skulle vært relevant. Har litt snusk i urinen for øyeblikket så vil ikke få noen overraskelser. Erfaringer her?

2. Er det noe i cannabis som gjør at man får vanskeligere for å legge på seg? Som med snus. Etter jeg slutta med cannabis har jeg endelig klart å legge på meg en del kilo, noe jeg aldri klarte før. Noe grunn til dette utenom dårlige matvaner?
1): ja, de kan lure på pisseprøve. Har de mistanke om at du kan ha inntatt noe så krever de det.

2): bare dårlige matvaner.
SSRI er det samme som anti depressiva eller? Aldri vært borti det jeg iallfall, selv med rushistorikk.

Jeg gikk ofte litt ned i vekt på cannabis da jeg aldri gidda å lage mat.
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Stemmer det, Pilleknaskern. Takk for svar.

Lurer på om jeg hadde samme problem. Droppa ofte måltider. Røyka i stedet for å spise frokost osv.

Takk OndVask. Er ingen mistanke her, så hadde vært jævlig random om de ville ha urinprøve egentlig. Lurer på om det er standard prosedyre noen plasser eller ikke Sikkert vanskelig å svare på.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Stemmer det, Pilleknaskern. Takk for svar.

Lurer på om jeg hadde samme problem. Droppa ofte måltider. Røyka i stedet for å spise frokost osv.

Takk OndVask. Er ingen mistanke her, så hadde vært jævlig random om de ville ha urinprøve egentlig. Lurer på om det er standard prosedyre noen plasser eller ikke Sikkert vanskelig å svare på.
Vis hele sitatet...
Noen er strengere enn andre, har ikke vært borti noen som konsekvent tar prøver. Har prøvd behandling flere steder over hele landet.

Weed dekker veldig godt over sultfølelse, så det er der det ligger.
Jeg har ofte opplevd høyere forbrenning i perioder jeg har røyket. Ikke lagt på meg noe uansett hvor mye sukker og junk jeg har pakka i meg. Mens når jeg er edru, så virker det som at jeg legger nogså raskere på meg.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av bewaah Vis innlegg
Jeg har ofte opplevd høyere forbrenning i perioder jeg har røyket. Ikke lagt på meg noe uansett hvor mye sukker og junk jeg har pakka i meg. Mens når jeg er edru, så virker det som at jeg legger nogså raskere på meg.
Vis hele sitatet...
Sukker og junk gjør ikke nødvendigvis at man legger på seg så mye, snakker av personlig erfaring da jeg har levd på sukker og junk hele livet.
Har hatt samme vekt siden ungdomsskolen og det er 17-18 år siden

Det å få i seg nok kalorier er mye viktigere, enten det er i flytende eller fast form.
Viktig å få i seg mer kalorier enn hva man forbrenner, for om du forbrenner mer kalorier enn du får i deg så oppnår du motsatt effekt av å legge på deg.
Gener har vel også en del å si.

Når det kommer til at weed dekker over sultfølelsen så stemmer ikke det nødvendigvis helt.
Noensinne fått munch eller røyket en strain som er kjent for å booste appetitten?

Cannabis is a tool to be used intentionally to produce an appetite where one is lacking. For many, it’s a medicine that helps them maintain a healthy weight.
https://potguide.com/blog/article/th...e-stimulation/
Vis hele sitatet...
Anonym bruker
"Sint Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1. Nei ikke pissings
2. Røyking generelt gjør noe med vekta, usikker på om det er tobakken eller nikotinen i tobakken. Hasj gir også nedsatt matlyst gjennom dagen, utenom munchisen man får når man nettopp har røyka. Det er vanlig å gå opp i vekt når man slutter å røyke sigaretter eller hasj og for mange er det klin umulig å klare det samme hvor mye de trener og prøver å spise mens de er brukere av tobakk og cannabis.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Cannabis øker forbrenningen, regulerer blodsukkeret og mye mer. Bare positive ting (viss du ikke skal legge på deg å bli feit)

https://www.sciencedirect.com/scienc...02934313002003
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
SSRI medisiner har ofte bivirkninger som gjør det feit btw, glemte skrive det.
SSRI bivirkninger er veldig undervurdert, pass på deg selv.
SSRI gjør meg mere amper og senker terskelen for vold enn hva trenbolone (steroid) gjør. Jeg tåler rett og slett ikke SSRI (testa 4 typer nå) blir bare helt rar i hodet med masse andre bivirkninger som store pupiller (sensitiv for lys), hakker tenner midt på sommeren, svetter om natta på vinterstid med kun et laken. Måtte opp å tørke av meg flere ganger, gikk ut i t-skjorte i 13 minus uten å fryse.
Det kan jo umulig være bra. Fikk støt i hodet når jeg slutta å kjentes det ut som, iallfall vær gang jeg bevega blikket noe som er relativt ofte om du ikke er stein.
Anonym bruker
"Sint Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Syns ikke bivirkningene av Ssri er undervurdert men noen må gjennom flere forskjellige Ssri medisiner før de finner den som passer med seg. Jeg fikk bivirkninger av effexor mens effexor hjelper andre, og jeg fikk hjelp av remeron mens det gir bivirkninger for andre. Gikk opp 5 kg men det var ønsket fra min kant
Jeg testa cipralex, effexor, sarotex og remeron.
Remeron fikk jeg egentlig for søvn, men ble helt mongo av den samtidig som at jeg fikk søvnparalyse oftere og oftere og smått halliser rett etter jeg våkna. Nei jeg drømte ikke, fikk med meg hva som skjedde rundt meg men fikk også med meg mye som ikke var der xD
Da jeg røyka la jeg på meg masse, da jeg munchet hele tiden. Jeg røyket uten tobakk.
Sist endret av Fiskesaus; 28. september 2020 kl. 11:21.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Fiskesaus Vis innlegg
Da jeg røyka la jeg på meg masse, da jeg munchet hele tiden. Jeg røyket uten tobakk.
Vis hele sitatet...
Røyket du vær dag å hadde høy toleranse? Alle jeg kjenner som har toleranse er tynne, i Norge og utlandet. Og de går ikke på andre medisiner, tar steroider eller lignende.

Men folk er vell forskjellig.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Røyket du vær dag å hadde høy toleranse? Alle jeg kjenner som har toleranse er tynne, i Norge og utlandet. Og de går ikke på andre medisiner, tar steroider eller lignende.

Men folk er vell forskjellig.
Vis hele sitatet...
Hver dag i flere år. Kun cannabis. Er da en del feite stonere rundt i verden. Action Bronson f eks.
Folk er forskjellige. Det er lurt å ha vannflasken stående som et substitutt for potetgullet.