Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3543
jeg skulle laste ned et spill trodde det var en sikker netthandler men så etter det var lastet ned får jeg en chrome på toppen av skjermen vanskelig å forklare men den går ikke vekk!!!!!!
Kan du utdype? Bilde? Hvilket spill? Hvor lastet ned? Piratkopi?
Speed man
Trådstarter
hxxps://xxxxxx.co/?gclid=Cj0KCQjw7Nj5BRCZARIsABwxDKJrZC4lXde0QrSBQ7n3I3rOmbgf0 gjptBvVi5tvmdygsPbq1lS5u5caAu-FEALw_wcB der lastet jeg ned.

det er på en måte en søkemotor på toppen av skjermen som ikke går vekk går ikke an å slette.
Sist endret av Dyret; 15. august 2020 kl. 04:51. Grunn: Fjernet malware-link
Ja, du har nok fått et virus såg ikke så jævla trustworthy ut den sida der nei.

Last ned malwarebytes den gratise burde virke fint, og kjør en scan.
Sist endret av henningolsen420; 15. august 2020 kl. 04:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Speed man
Trådstarter
har scannet ingen virus eller trusler.
Faen assa, kan jeg få se hvordan det ser ut?
Speed man
Trådstarter
Sitat av jonasss121 Vis innlegg
Faen assa, kan jeg få se hvordan det ser ut?
Vis hele sitatet...
hvordan tar jeg bilde da.
Sitat av spider_man Vis innlegg
hvordan tar jeg bilde da.
Vis hele sitatet...
Windows key + PrtScn, derreter finn bilder i filutforsker og til slutt mappen som heter screeenshots

Kan legge til at om du først skal pirate noe ikke bruk sånne shitty nettsider er obvious bait, bruk rarbg, kickass torrent etc
Sist endret av Fenriz; 15. august 2020 kl. 04:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Speed man
Trådstarter
Sitat av Fenriz Vis innlegg
Windows key + PrtScn, derreter finn bilder i filutforsker og til slutt mappen som heter screeenshots

Kan legge til at om du først skal pirate noe ikke bruk sånne shitty nettsider er obvious bait, bruk rarbg, kickass torrent etc
Vis hele sitatet...


https://imma.gr/93002x41827 ser du den på toppen den kom etter jeg lasta ned.
Sist endret av spider_man; 15. august 2020 kl. 05:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Limited edition
Moff's Avatar
Ser ut som du har klart å installere WebDiscover Browser. Det er i seg selv ikke farlig, det er et sånt typisk program som blir med på lasset når du laster ned noe annet. Du kan prøve å fjerne det på normal måte, ved å trykke start, skrive "fjern program" og velge alternativet som kommer opp for å legge til eller fjerne programmer (add or remove programs på engelsk). Dette skal åpne kontrollpanelet og du skal se en liste med alle installerte programmer. Let frem WebDiscover og avinstaller det. Du bør også etterpå sørge for at Chrome blir satt som standard nettleser igjen.

WebDiscover har forøvrig ingenting med Google Chrome å gjøre, det er et helt eget program.
Speed man
Trådstarter
Sitat av Moff Vis innlegg
Ser ut som du har klart å installere WebDiscover Browser. Det er i seg selv ikke farlig, det er et sånt typisk program som blir med på lasset når du laster ned noe annet. Du kan prøve å fjerne det på normal måte, ved å trykke start, skrive "fjern program" og velge alternativet som kommer opp for å legge til eller fjerne programmer (add or remove programs på engelsk). Dette skal åpne kontrollpanelet og du skal se en liste med alle installerte programmer. Let frem WebDiscover og avinstaller det. Du bør også etterpå sørge for at Chrome blir satt som standard nettleser igjen.

WebDiscover har forøvrig ingenting med Google Chrome å gjøre, det er et helt eget program.
Vis hele sitatet...
åfyfaen tusen takk for hjelpen.