Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 6608
Noen som vet hva jeg kan gjøre? Har godtatt at brukeren er long gone, men får jo ikke til å oppdrette ny bruker engang. Har ikke råd til ny telefon..
Få en kompis til å opprette konto til deg på sin tlf eller gjør det på nett. Er IMEI/SIM som blir bannet ved permanent ban.
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Få en kompis til å opprette konto til deg på sin tlf eller gjør det på nett. Er IMEI/SIM som blir bannet ved permanent ban.
Vis hele sitatet...
Man kommer seg uansett ikke innpå noen brukere mer en 2-5 minutter før man blir kastet ut på de igjen.


Det du trenger er en ny telefon, eneste som funker, eller en third party app du kan installere Snapchat på, det leter jeg selv etter. Umulig å finne.
Hvis det kun er chatte funksjonen du trenger så har ihvertfall Finn mange iphone 4 til 300-500kr (Jeg hadde snap på iphone 4 for mange år siden så jeg antar at de enda funker.)
Trådstarter
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Få en kompis til å opprette konto til deg på sin tlf eller gjør det på nett. Er IMEI/SIM som blir bannet ved permanent ban.
Vis hele sitatet...
Funker det med nytt sim-kort?
Sitat av m0lly Vis innlegg
Funker det med nytt sim-kort?
Vis hele sitatet...
nei trenger ny tlf, går på IMEI
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Vent noen måndter uten og få den sperra så du må låse den opp igjen, så vil det kanskje fungere, fungerte til meg.
Sitat av Drsskkr Vis innlegg
Vent noen måndter uten og få den sperra så du må låse den opp igjen, så vil det kanskje fungere, fungerte til meg.
Vis hele sitatet...
3-6 måneder varer en IMEI-ban.
men hvis du allerede har hatt en sånn oppførsel som gjør at du har blitt utestengt en gang, så risikerer du vel å bli utestengt hver gang du forsøker å opprette en ny bruker der.

med mindre du klarer å forandre oppførsel da...
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Man kommer seg uansett ikke innpå noen brukere mer en 2-5 minutter før man blir kastet ut på de igjen.
Vis hele sitatet...
Joda det burde gå hvis en annen oppretter brukeren fra en imei som ikke er svartelistet. Jeg ble bannet fra snap og hver gang jeg lagde ny bruker ble de bannet etter noen minutter men så kom jeg på at jeg hadde en gammel bruker registrert fra før og den er ikke banna. Bruker den nå så kan være bra å ha en bakcupbruker tilfelle man blir banna! Da er det bare nye brukere som ikke funker å opprette nemlig
Sitat av Mk1 Vis innlegg
Joda det burde gå hvis en annen oppretter brukeren fra en imei som ikke er svartelistet. Jeg ble bannet fra snap og hver gang jeg lagde ny bruker ble de bannet etter noen minutter men så kom jeg på at jeg hadde en gammel bruker registrert fra før og den er ikke banna. Bruker den nå så kan være bra å ha en bakcupbruker tilfelle man blir banna! Da er det bare nye brukere som ikke funker å opprette nemlig
Vis hele sitatet...
Har kanskje 4-5 brukere på snap, prøvde nettop å logge inn på en og se om det du sa stemte, det gjorde det ikke, kom innpå 5-6 min før jeg ble kasta ut. Og den brukeren ble "Midlertidig sperret" så er den åpen igjen om 24 timer som vanlig. Så det du sier stemmer ikke, alle de brukerene kommer jeg meg innpå på andre telefoner, men ikke den telefonen jeg ble banna på.
Har du dual sim telefon kan du bare flytte som kortet til den andre som slotten for den har en annen imei så kan du lage ny.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Sitat av Fishface Vis innlegg
men hvis du allerede har hatt en sånn oppførsel som gjør at du har blitt utestengt en gang, så risikerer du vel å bli utestengt hver gang du forsøker å opprette en ny bruker der.

med mindre du klarer å forandre oppførsel da...
Vis hele sitatet...
Jeg var hos en kompis som selger, også lurte han på om jeg ville høre om noen venninner av meg var interessert i å kjøpe noen brett benzo. Jeg selger ikke selv og har aldri hjulpet andre tidligere, og hadde aldri i livet giddet å gjøre det om jeg tenkte at det var en risiko for å bli bannet. Jeg vet jo det er imot retningslinjene, men jeg tenkte det kun kunne skje dersom noen rapporterte snappen eller brukeren, men snapchat må ha noen funksjoner som gjør at de blir varslet ved åpenbart salg eller noe fordi rapportert ble jeg ikke.

Jeg har jo private stories med mine næreste venner på hvor jeg har lagt ut alt fra sprøyter og injisering til nudes og jeg har aldri i mine ... 9 (?) år på brukeren fått en eneste advarsel en gang. Det kjipeste var alle de tusenvis av bildene jeg hadde lagret i snapchat memories som jeg mistet. Lagret nesten ingen på kamerarullen fordi jeg hadde de liggende der.. Jæææævlig surt.

Jeg fant en gammel mobil og fikk laget en ny bruker for et par dager siden. Men jeg liker ikke å måtte gå rundt med to mobiler, og jeg har faen meg ikke råd til å kjøpe en ny mobil kun for snapchat. Noen som vet om/når/hvordan jeg kan logge på den nye brukeren på mobilen jeg ble bannet på, uten å risikere at den nye brukeren også blir bannet?
Oboy, du burde jammen vurdert å ha en backup av bildene dine. Da hadde du framdeles hatt dem.
Trådstarter
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Oboy, du burde jammen vurdert å ha en backup av bildene dine. Da hadde du framdeles hatt dem.
Vis hele sitatet...
Hvordan fikser man back up av snapchat memories?
Sitat av m0lly Vis innlegg
Hvordan fikser man back up av snapchat memories?
Vis hele sitatet...
Lagrer dem til kamerarullen.
Trådstarter
Sitat av Tysteren Vis innlegg
Lagrer dem til kamerarullen.
Vis hele sitatet...
Åja, sånn ja. Da er jo hele poenget borte da. Det jeg likte best med memories var at jeg slapp å ha det liggende i kamerarullen.
Det er litt fascinerende at så mange tror en utestengning er basert på IMEI, på tross av at iOS-applikasjoner ikke kan lese IMEI uansett, og på Android trenger en app forhøyet tilgangsnivå for å kunne lese det. Hvor har dere dette fra?
Trådstarter
Sitat av Myhre Vis innlegg
Det er litt fascinerende at så mange tror en utestengning er basert på IMEI, på tross av at iOS-applikasjoner ikke kan lese IMEI uansett, og på Android trenger en app forhøyet tilgangsnivå for å kunne lese det. Hvor har dere dette fra?
Vis hele sitatet...
Vet du hva det er basert på da? Vil gjerne vite om det er mulig for meg å logge inn på den nye brukeren min på mobilen jeg ble utestengt på - tørr ikke nå fordi jeg er redd for at den nye brukeren også skal bli bannet.
Sitat av m0lly Vis innlegg
Vet du hva det er basert på da? Vil gjerne vite om det er mulig for meg å logge inn på den nye brukeren min på mobilen jeg ble utestengt på - tørr ikke nå fordi jeg er redd for at den nye brukeren også skal bli bannet.
Vis hele sitatet...
Jeg har en bachelor innen IT (som er helt irrelevant her), så jeg vil gi det et forsøk.

Kombinasjonen av brukernavn og passord vil gi en ID snapchat kan lagre i en database, og det er den IDen som blir deaktivert.

Hvis IMEI (den fysiske telefonen) eller SIM kortet blir bannet, så er det jo så lett å kjøpe en ny telefon. Kan noen her på freak bekrefte at de får logget inn på sin banna konto hvis de bare skaffer seg en ny telefon med et nytt simkort? Hvis ikke så står jeg ved mitt.
Er dere sikre på at det er IMEI ban og ikke IP ban i tillegg ? Er i samme situasjon men kjipt å kjøpe ny tlf også viser seg at det ikke går med den heller

Sitat av Superspurv Vis innlegg
Kan noen her på freak bekrefte at de får logget inn på sin banna konto hvis de bare skaffer seg en ny telefon med et nytt simkort? Hvis ikke så står jeg ved mitt.
Vis hele sitatet...
Du får ikke logga på en allerede banna konto men du kan opprette ny så lenge du omgår det som er banna. Det er IMEI ban men jeg prøver å finne ut om det er IP ban i tillegg for i såfall hjelper det ikke å kjøpe ny tlf med samme wifi IP.
Sist endret av Mk1; 7. juni 2022 kl. 22:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.