Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3432
Har sett X antall Youtube videoer og lest opp og ned på Google men blir ikke klok/får ikke til å installere Gta V på min ps4.

den stopper hele tiden på 50%, platen i Playstation begynner å lage høy lyd på 49% og så får jeg opp at ps4 ikke kan lese platen siden der er ripet eller skitten noe den ikke er. så stopper den på 50%

har prøvd å slette spillet å all lagret data og prøvd å installert på nytt.
har prøvd å installere uten internett, i hvilemodus, ps4 liggende og stående. har til og med restaret ps4 til fabrikkny uten hell..

har prøvd alt som er på youtube, google, reddit

Flere som har/hatt samme problem? å krysser fingrene for at noen her ikke kan være til hjelp.. dette er siste steg før jeg knekker platen.
Hva er det som får deg til å tro at platen ikke er skitten/skadet? ��
Trådstarter
20 2
klarer ikke se noe med med øynene mens jeg lyser på platen vertfall. prøvde å vaske med zalo i tillegg, tørket platen å gikk over med en sånn fin klut som følger med solbriller.
En BluRay disk har plass til 50 Gigabyte. Det er 50 milliarder enere og nullere. Klarer du se de også med det blotte øye?

Hvis disken klager over skitt eller defekt disk (det at den bråker tar du som at den fungerer helt fint óg?) så er eneste realistiske alternative å teste disken i en annen PS4 (det kan være din PS4 som er årsaken til leseproblemene). Feiler den der og så vet du det er disken.

Alternativt bare kjøpe GTA5 digitalt med en gang og installere det fra nettet med en gang uten å feilsøke hvorfor disken ikke fungerer..
Trådstarter
20 2
altså, har ikke så peil på verken ps4 eller cd plater/BluRay (fliretegn)

leste bare på nett å så videoer av mange med samme problem og de hadde noen løsninger som funket for de, men ingen av de funket her. problem på både CD og digital versjon..
PS5 / Xbox series S/X er løsningen.
Sitat av bashfoo Vis innlegg
En BluRay disk har plass til 50 Gigabyte. Det er 50 milliarder enere og nullere. Klarer du se de også med det blotte øye?

Hvis disken klager over skitt eller defekt disk (det at den bråker tar du som at den fungerer helt fint óg?) så er eneste realistiske alternative å teste disken i en annen PS4 (det kan være din PS4 som er årsaken til leseproblemene). Feiler den der og så vet du det er disken.

Alternativt bare kjøpe GTA5 digitalt med en gang og installere det fra nettet med en gang uten å feilsøke hvorfor disken ikke fungerer..
Vis hele sitatet...

Blir det ikke 400 000 000 000 1-tall og nuller?
Såklart (forutsatt at du ikke mener 400 000 000 000 ettall og 400 000 000 000 nullere)..
Men hvis jeg husker rett så er PS4 GTA uten patcher et sted imellom 46-47 GB, så ca 372 000 000 000 punkt som enten er 1 eller 0. Men det kan være nedlasta versjon jeg har 46ish GB fra (og nå er den vel oppe i 20+ GB i patches etterpå)..