Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 3363
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Hei

Første gang jeg tok en god mengde med magic mushrooms nå.

Sist var i 2017 hvor jeg prøvde Mckennai og spiste ca 2 gram. Fikk ikke så mye virkning den gangen utenom latterkrampe og godt humør, men denne gangen gjorde de magiske soppene susen.

Litt om meg
Kjønn: Mann
Alder: 31
Høyde: 180
Vekt: 100 kg
Kroppsform: Atletisk og godt trent.
Spiser sunt og ruser meg ikke på noe annet. Har vært nykter i 2 år.
Medisiner: Aduvanz 50 mg (ADHD), seroquel 25 mg for søvn.

Om trippen.
Dosering: 5 gram (ca)
Type: Ecuador Cubensis


Jeg har hatt en tøff tid, mamma døde på denne tiden, så jeg tenkte jeg skulle bruke soppen for å oppheve en form for depresjon eller nedstemthet. Jeg tok soppen ca kl 15:00. Da startet jeg på 2 gram. Det var ikke på tom mage, (hadde spist en stor baggis med egg og bacon) samtidig hadde jeg aduvanz i blodet og hadde brukt quietiapin kvelden før. (25mg)

Etter ca 30-60 minutter får jeg litt sånn nervøsitet/jitterness. Legger meg på senga å kjenner etter. Kjenner ikke så mye annet enn at «noe skjer» for å si det på den måten. Det går en time til, jeg kjenner ikke mer, får ikke noe visuals eller noen ting. Prøver litt musikk, den er den samme. Klokka 1630ish tenkte jeg på det fyren sa: «-Bruker du seroquel eller benzoer kan det motvirke effekten. Da må du muligens ha mer.»
Jeg har forstått det sånn at fleinsopp er sterkere, så da prøver jeg med resten av soppen.

Jeg tar en tur ut med dama, vi går til butikken, på vei hjem glemte jeg å kjøpe en pakke sigg, så jeg går mot butikken igjen, da begynner de første visuelle tegnene. Alt zoomer på en måte vekk fra meg, at avstanden til butikken blir større. Når jeg titter på mobilen blir avstanden til mobilen større, akkurat som den forsvinner inn i bakgrunnen. Det er mye bevegelse, noen ganger opplever jeg at hele verden vipper frem og tilbake, som en humple. Når jeg skal betale i kassen så glitrer det av skjermen hvor summen står. Det er en liten reklameboks på skjermen med tilbud på appelsiner og appelsinene skinner sånn som glins på Pokemon korta. Veldig levende visuelle effekter som det er første gang jeg har opplevd.

Nervøsiteten i form av tanngnissing er borte, nå er det ingen angst mer. Iblant får jeg litt sånn redsel følelse at jeg jobber mot det vonde i meg selv eller hvordan jeg skal forklare det. Jeg er klar over at jeg tripper og at alle vonde følelser er pga selve trippen. Jeg tar et dypt pust og betaler røyken. Nå er egentlig alt rundt synsfeltet jeg ikke fokuserer på, helt opplyst. Lyset fra lampene i butikktaket lyser ekstra sterkt. Folk beveger seg fra meg. Noen glor litt ekstra, fordi jeg tror ikke det syns på meg. I ettertid sa kjæresten min at ho så tydelig at jeg virket «stein» eller treig. På vei hjem begynner det å regne men jeg ser fortsatt objekter bevege seg utover og bli litt sånn «spagetti». Se for dere når gele vingler frem og tilbake i slow motion. Den utvider seg hver gang den svinger. Sånn var litt ting rundt meg. Når jeg kom hjem og satt på toalettet, så glitrer lys og mobilskjermen føles mye mer lys enn hva den er. Når jeg fokuserer vekk fort så gir det seg, men om jeg slapper av ser jeg de samme hallusinasjonene. Håndkle på gulvet beveger seg smålig. Mønstre på marius genseren beveger seg litt. Musikk merker jeg ikke forander seg, heller ikke så mye tankegangen. Men jeg føler ikke at jeg har noe form for bad trip.

Etter hver gir det visuelle seg mer og mer. Jeg går inn i en fase hvor jeg føler meg veldig utmattet. Som at jeg har døgnet siden i går, men jeg har jo sovet godt. Jeg tenker at siden aduvanzen går ut i 18-19-20ish tiden kan nedturen på soppen bli forsterket av at aduvanzen går ut. Pleier alltid å få en liten «kræsj» når det skjer. Jeg får en sånn periode en time etter som jeg antar er after glowen, at jeg føler meg bra, rolig og ler litt. Fikk ikke nevneverdig lættis i selve rusen, men fikk litt etter.

Alt i alt var det en interessant opplevelse og jeg syns det er helt sprøtt at sopp kan gjøre dette. Dog tror jeg at jeg ville hatt en bedre tur helt uten medisiner og på tom mage.

Jeg syns sopp virker gøy å prøve igjen, men jeg liker ikke amfetamin-feelingen jeg har i starten hvor det er angst og man føler seg nervøs. Man føler seg liksom på «alerten» som en mild amfetamin rus. Det kan jo godt være pga medisinene, ikke vet jeg. Jeg har ingen tro på at man får noe god effekt eller nevneverdig effekt av 1 gr som noen tar, da må det være potent sopp. Jeg mener kroppsvekt har noe å si for effekten. Da jeg kasta i meg 3 gram til fikk jeg effekt direkt.

Nå, dagen etter, er jeg helt ærlig litt sliten, med litt hodepine. Men jeg er å trener nå, løfter bra og har god energi.

Jeg føler meg ikke nedstemt mer, hvertfall ikke nå. Så sånn sett har soppen hatt en terapeutisk effekt. Synd den ikke kan brukes som medisin her til lands.

Takk for meg
Sist endret av Kusetjuv; 17. februar 2022 kl. 14:38.