Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2564
Finnes det noen negative virkninger ved å prøve MDMA én gang? Vurderer sterkt å prøve det med ei vennine og en kompis på en hytte i morgen. Har lest mange innlegg her inne om hvordan det er, og det virker som om noe som må prøves. Har prøvd hasj mange ganger før, av grønt blir jeg livredd og er noe av det værste jeg kan finne på å gjøre, av brunt blir jeg bare kvalm. Så jeg er litt redd for at jeg skal få en negative tur med MDMA. Og hvor mange mg skal jeg ta? Hva tror dere?

Jente 19 år
Ha respekt for MDMA-en og det kan gi deg så utrolig mye! Det er ett rusmiddel som bare er altfor bra! Derfor man skal gjøre hver gang ekstremt hellig! Med riktig setting, anbefalt dose og de riktige personene kommer du til og ha en av ditt livs beste kvelder! Tro meg

Ville anbefalt deg en dose som tilsvarer kroppsvekt x 2 = antall mg
Husk og drikk nok vann for guds skyld, men ikke for mye! Overoppheting av kroppen er det farligste som kan skje når du tar MDMA. Ha en flott tur, du kommer ikke til og angre!

Gutt 21 år
Sist endret av snickersogtwist; 5. august 2014 kl. 15:41.
Sååå 70kgx2= 140mg? Er redd for å ta mye, kan jeg starte med 100mg? Også 100mg til etterver utovee kvelden?
ville starta med 100-120 mg. du vil mest sannsynlig ikke trenge mer, men du bestemmer deg for dette ta en til dose på 50-70mg.
flere doser vil kunne gi deg mer negative effekter enn positive. siden det er din første gang så holder det med maks to doser du vil også mest sansynlig føle deg fantastisk i dagene etterpå.

hasj og grønt er ingenting som mdma. jeg liker ikke høyen jeg får av hasj/weed. men MDMA er fantastisk. kan ikke beskrives. bruk det med respekt så er det et veldig trygt dop. gled deg!!!!
Sitat av powerpuffcat Vis innlegg
Sååå 70kgx2= 140mg? Er redd for å ta mye, kan jeg starte med 100mg? Også 100mg til etterver utovee kvelden?
Vis hele sitatet...
Jeg tok personlig 100mg på min første tur og hadde det alletiders! Start med en 100mg også tar du en refill på 50mg 2 timer etter.
Hvis du skal prøve, kunne du ordnet en trip-rapport for oss?

Lykke til!
Er selvfølgelig alltid risikoer ved å ta rusmidler som du ikke er hundre prosent sikker på, og det er jo derfor anbefalt å ikke innta det dersom du vil være på den sikre siden. Dersom du er fast bestemt at du vil prøve det finnes det måter å minimere risikoen. Dette kan for eksempel gjøres ved å teste stoffet før du inntar det (bruke "test-kit"), modere doseringene, tilrettelegge settingen du tar stoffet i, og på forhånd lese deg opp på eventuelle faremomenter og bivirkninger.

Erowid har en rekke gode opplysninger om virkninger, bivirkninger og en sånn cirka anbefalt dosering for MDMA.
- Bivirkninger og farer ved bruk av MDMA
- Virkninger ved bruk av MDMA
- Doseringer
▼ ... over en uke senere ... ▼
Vit at du kommer til å forelske deg i MDMA og at du kommer til å ville ta det igjen og igjen...
Det tømmer kroppen din for "gledesstoffene" serotonin og dopamin, at man kan føle seg noe nedfor/ deprimert dagen derpå. Vet man ikke om dette, kan man bli deprimert over lengre tid fordi man rett og slett er uviten og ikke kan si til seg selv at det er fordi du tok MDMA i går. Riktignok kan man også føle en utrolig glede og prissetting på livet og ikke minst kose seg utrolig masse bare ved å mimre til trippen man hadde. Det er jo morro.

Har selv tatt MDMA i ca 7 år. Ikke hver helg og det har vært i perioder. Før jeg tok det i fjor vår hadde jeg kun tatt det 2 ganger på 3 år. Det jeg vil frem til er at du kommer til å ville ta det igjen og igjen, men du må ha disiplin nok til å si nei, og kunne dra ut og feste eller være i sammenkomster uten å være påvirket også.

Jeg syntes alle burde prøve MDMA 1 gang for å oppleve hva kroppen vår er i stand til å føle og oppleve, men som sagt, du vil forelske deg...