Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 691
Hei godtfolk.

Noen tips, til software som kan finne ut om andre overvåker tlf, og kan ta ut screenshots ?
Eller er det firma som kan sjekke tlf .
Har kjørt virus scan m kaspersky, uten å finne noe.
Og ser ikke noe mistenkelig i app lista.

Hatt en ubehagelig opplevelse, der fremmede sender screenshots av alle venner, og bilder av fam min tatt fra FB.
FB profilen mn, skal kun være synlig for venner. Og ikke søkbar i feks google, utfra settings som er satt i profil.

Kan dette event omgåes av andre?
Er litt skjelven, og blir utsatt for sjikanering, via snapchat.
Laget tråd på "Underground " som forklarer hvor dum man har vært
Sitat av ChalazaBrg Vis innlegg
Hei godtfolk.

Noen tips, til software som kan finne ut om andre overvåker tlf, og kan ta ut screenshots ?
Eller er det firma som kan sjekke tlf .
Har kjørt virus scan m kaspersky, uten å finne noe.
Og ser ikke noe mistenkelig i app lista.

Hatt en ubehagelig opplevelse, der fremmede sender screenshots av alle venner, og bilder av fam min tatt fra FB.
FB profilen mn, skal kun være synlig for venner. Og ikke søkbar i feks google, utfra settings som er satt i profil.

Kan dette event omgåes av andre?
Er litt skjelven, og blir utsatt for sjikanering, via snapchat.
Laget tråd på "Underground " som forklarer hvor dum man har vært
Vis hele sitatet...
Slapp av og se råd i andre tråden jeg ga deg.
Takk igjen....
Utfordringen er ikke privacy settings på FB bilder i og med at det er screenshots av hele skjermbilde som er sendt.
Uansett så mener jag at alt er satt på til at kun venner, eller nære venner kan se, og komentere.
Men det går seg vel til..... bare steike ubehagelig.
Sitat av ChalazaBrg Vis innlegg
Takk igjen....
Utfordringen er ikke privacy settings på FB bilder i og med at det er screenshots av hele skjermbilde som er sendt.
Uansett så mener jag at alt er satt på til at kun venner, eller nære venner kan se, og komentere.
Men det går seg vel til..... bare steike ubehagelig.
Vis hele sitatet...
Jeg kommenterte ikke noe om privacy setting på bilder, det var en annen, sjekk igjen =)
Ser den, eg leser men får ikke alltid med meg hva som leses... he he.

Takker igjen,