Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 11168
Jeg har en dräger drugtest 5000 men den er låst med en 4 sifferet pinkode. Og trenger en kalibrering. Noen som har noen ideer? Kjøpte den på eBay og har etterlyst pin koder men har jeg noen alternativ om jeg ikke får tak i dem?
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Ble nyskjerrig her. Hva skal du med den?
Sitat av Dr. fungitumb Vis innlegg
Ble nyskjerrig her. Hva skal du med den?
Vis hele sitatet...
Bruke den som vater, vel
Trådstarter
3 6
Grei og ha tenkte jeg. Så man vet at man kjører lovelig ��

Tester får man kjøpt på e-bay
Sist endret av Lion80; 16. januar 2019 kl. 09:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Lion80 Vis innlegg
Grei og ha tenkte jeg. Så man vet at man kjører lovelig ��

Tester får man kjøpt på e-bay
Vis hele sitatet...
Brukte du faktisk nærmere 40 tusen på den maskinen?

Ikke for og klage på hva du bruker dine egne penger på, men ser ikke helt poenget ?

er det ikke like greit og kjøpe engangs prøver?
jeg vet ikke så ikke lett og si.
Engangsprøver er vel ikke like nøyaktige og det er dette apparatet politiet bruker slik at Ts vet sikkert om han er innenfor og ikke blir undersøkt videre. Hadde glatt brukt 40 000 på en slik om jeg hadde hatt råd til det.

@Lion80
Om du får låst opp denne her, er det mulig at du kan ta noen tester og fortelle hvor du opplever grensene går før den gir utslag? Er sikkert mange av oss her på Freak som ønsker mer informasjon om hvordan dette apparatet fungerer.
Testet selv. Munnskyllevann lurer apparatet.
Hvor mye røykte du? Hvor lang tid tok det før du testet og brukte du munnskyllevannet rett før testen?
Sitat av trenbro500 Vis innlegg
Testet selv. Munnskyllevann lurer apparatet.
Vis hele sitatet...
Hmm interresant. Kan du fortelle mer?
Sitat av KnutAnkhAton Vis innlegg
Hvor mye røykte du? Hvor lang tid tok det før du testet og brukte du munnskyllevannet rett før testen?
Vis hele sitatet...
Prøvde litt forskjellig av hva jeg leste på nett. Enkelt og greit munnskyllevann som jeg fant ut var det enkleste. Hvor mange timer etter bruk av vann den lurer testen, kan jeg ikke si med sikkerhet. Kvarter er ihvertfall innafor. Ta en slurk om du blir stoppet, spytt ut på gulvet eller noe og smil pent til konstabelen.

Å kjøre rusa er selvfølgelig ikke greit.
Sitat av GodMorgenJuice Vis innlegg
Hmm interresant. Kan du fortelle mer?
Vis hele sitatet...
Munnskyll inneholder jo ofte alkohol så da slår det ut på det selv om man er edru ...
Den brukes jo bare som indikator. På ingen måte ser den promille.
Trådstarter
3 6
Hydrogenpyroksid. "Gurglevann" er visst not det mest effektive. Bruk listerine om morgenen og ha med en blanding med vann og hydrogenpyroksid. Ca 6 ts på 0.4 l skyll munnen en gang i blant i løpet av dagen. Venter på svar fra selger om pin kodene. Og har mulighens en som kunne kjøre en reboot og omgå pinkoden men måtte koble opp og sjekke. Og fant en på ebay Var ikke 40.000.. men testene kostet litt. Ca 4800kr for 20 tester. Men i forhold til og miste lappen er det ingen utgift.

Må på peke at om du akkurat har røyka så ikke kjør bil. Den oppskriften jeg la ut funker for dagen der på. Ca 12 timer etter inntak.
Sist endret av Lion80; 17. januar 2019 kl. 02:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Takk! Nyttig kunnskap.
Kjører aldri uten å ha sovet en natt.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Fått den til og funke? Og erfaring?
▼ ... flere år senere ... ▼
Hei, har du gjort deg opp noe mer erfaring med denne maskinen og hva som hjelper for å unngå utslag ?
Flere ting som funker?
#munnskyllevann
▼ ... noen uker senere ... ▼
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Sitat av Overgrow Vis innlegg
Flere ting som funker?
#munnskyllevann
Vis hele sitatet...
Har en venn som ofte drar med seg zalo i en kork i bilen, han sier om han blir stoppet putter han det i munnen usikker om han svelger eller skylder og spytter det ut. dog at det fungerer. Men jeg er veldig usikker. Hva er deres tanker?
Sitat av Drsskkr Vis innlegg
Har en venn som ofte drar med seg zalo i en kork i bilen, han sier om han blir stoppet putter han det i munnen usikker om han svelger eller skylder og spytter det ut. dog at det fungerer. Men jeg er veldig usikker. Hva er deres tanker?
Vis hele sitatet...
Aner ikke, vet du om han har fått prøvd det i praksis?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Fått testa dette ut noe mer ?
Sitat av MrKanin Vis innlegg
Fått testa dette ut noe mer ?
Vis hele sitatet...
Har egentlig ikke så mye å si siden de har kjøpt inn WipeAlyser® som nytt apparat og du kan se den i bruk på tango 38 serien, jeg så 2 ganger den slo ut på kokain og noe annet der de ble sendt til blodprøve med negativt svar...
Spyttprøve med ultrasensitiv apparater vil produsere mange falske positive, men har da også skapt hvit inngang til blodprøve
▼ ... over en måned senere ... ▼
Ikke noe nytt på denne fronten?
Sitat av gekko4u Vis innlegg
Har egentlig ikke så mye å si siden de har kjøpt inn WipeAlyser® som nytt apparat og du kan se den i bruk på tango 38 serien, jeg så 2 ganger den slo ut på kokain og noe annet der de ble sendt til blodprøve med negativt svar...
Spyttprøve med ultrasensitiv apparater vil produsere mange falske positive, men har da også skapt hvit inngang til blodprøve
Vis hele sitatet...
Det er jo ikke akkurat overraskende når det er snakk om kokain som vanligvis bare er synlig på blodprøve noen timer etter inntak.