Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1343
Kan man ta vaselin på penishode før man skal pisse for å bli clean ?
Nei hahaha men vil anbefale deg å ta en pause med røykinga du går jo på pissing pga kjernegruppe. Så slipper du å stresse med masse ting som ikke funker
Sitat av Metylfenidat Vis innlegg
Nei hahaha men vil anbefale deg å ta en pause med røykinga du går jo på pissing pga kjernegruppe. Så slipper du å stresse med masse ting som ikke funker
Vis hele sitatet...

Åja hahaha hørte fra en kompis som gjorde d å ble clean hadde røyket dagen før, men vil bare røyke hahahha vanskelig å holde seg vekk! Men kan jeg røyke en 1g j å bli clean hvis jeg tar å drikker 4l vann hver dag da ?

Sitat av naver3000 Vis innlegg
Åja hahaha hørte fra en kompis som gjorde d å ble clean hadde røyket dagen før, men vil bare røyke hahahha vanskelig å holde seg vekk! Men kan jeg røyke en 1g j å bli clean hvis jeg tar å drikker 4l vann hver dag da ?
Vis hele sitatet...
4-3 dager før ? Åssen bli evt clean kjapt som faen
Sist endret av naver3000; 7. februar 2021 kl. 07:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av naver3000 Vis innlegg
Åja hahaha hørte fra en kompis som gjorde d å ble clean hadde røyket dagen før, men vil bare røyke hahahha vanskelig å holde seg vekk! Men kan jeg røyke en 1g j å bli clean hvis jeg tar å drikker 4l vann hver dag da ?

4-3 dager før ? Åssen bli evt clean kjapt som faen
Vis hele sitatet...
Ikke tro på alt du hører sier bare jeg da ungdommen nå til dags sier mye rart Skjønner du bare vil røyke å det er ikke så vanskelig å komme seg vekk, det sitter bare i hode den avhengigheten. Å det er spørs på hvor mye du har røyket tidligere, men tviler sterkt på at du greier å bli clean på 3-4 dager på 1g. Iallfall vist du har ikke slutta enda som jeg har forstått det. Du lurer nå egentlig ingen andre enn deg selv og dine foreldre." er for å få tillit til mine foresatte "
Sitat av Metylfenidat Vis innlegg
Ikke tro på alt du hører sier bare jeg da ungdommen nå til dags sier mye rart Skjønner du bare vil røyke å det er ikke så vanskelig å komme seg vekk, det sitter bare i hode den avhengigheten. Å det er spørs på hvor mye du har røyket tidligere, men tviler sterkt på at du greier å bli clean på 3-4 dager på 1g. Iallfall vist du har ikke slutta enda som jeg har forstått det. Du lurer nå egentlig ingen andre enn deg selv og dine foreldre." er for å få tillit til mine foresatte "
Vis hele sitatet...
Hakke røyket på 2 mnder men vil nå igjen men vet du om noe som flusher det ut med på 4-3 dager med litt kreatin? En 0,5 j eller 1g
Sitat av naver3000 Vis innlegg
Hakke røyket på 2 mnder men vil nå igjen men vet du om noe som flusher det ut med på 4-3 dager med litt kreatin? En 0,5 j eller 1g
Vis hele sitatet...
Han jeg tar urinprøver hos fortalte meg det var folk som smurte zalo på penishodet for da kom det ikke THC opp men noe annet litt drøyt tips, men who knows
Sitat av naver3000 Vis innlegg
Hakke røyket på 2 mnder men vil nå igjen men vet du om noe som flusher det ut med på 4-3 dager med litt kreatin? En 0,5 j eller 1g
Vis hele sitatet...
Vil ikke hjelpe å ta ekstra kreatin els har masse erfaring med pissing og jukse på der. Har du ikke røyka enda vil mitt beste tips være å ikke røyke. Det er tvilsomt du greier å bli clean på 3-4 med det tar kanskje 7 dager kanskje mere. Virkelig verdt den ene jointen å miste tilliten igjen? Du har allerede gått en lenger periode uten burde ikke være noe problem å fortsette til du er ferdig.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av naver3000 Vis innlegg
Hakke røyket på 2 mnder men vil nå igjen men vet du om noe som flusher det ut med på 4-3 dager med litt kreatin? En 0,5 j eller 1g
Vis hele sitatet...
Du har ikke røyket på 2 måneder, men skal røyke en J med 0,5-1 gram? Sikker på at det er cannabis du røyker og ikke oregano? Så mye opp i en J ville fått en daglig stoner til å bli jævlig dårlig.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Fra https://www.rustelefonen.no/fakta-om...om-urinprover/

"Å blande litt såpe i prøven vil ødelegge prøven: men da vil den kun bli erklært ugyldig grunnet uvanlig ph-verdi."

Det er vel på et vis bedre med ugyldig prøve, enn positiv. Men da regner jeg med du bare må ta en ny prøve, kanskje kjøper du deg litt tid slik.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du har ikke røyket på 2 måneder, men skal røyke en J med 0,5-1 gram? Sikker på at det er cannabis du røyker og ikke oregano? Så mye opp i en J ville fått en daglig stoner til å bli jævlig dårlig.
Vis hele sitatet...
Herregud, tenkte på 2 jays da

Sitat av naver3000 Vis innlegg
Herregud, tenkte på 2 jays da
Vis hele sitatet...
Med 0,5 i j
Sist endret av naver3000; 7. februar 2021 kl. 14:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Carmex Vis innlegg
Fra https://www.rustelefonen.no/fakta-om...om-urinprover/

"Å blande litt såpe i prøven vil ødelegge prøven: men da vil den kun bli erklært ugyldig grunnet uvanlig ph-verdi."

Det er vel på et vis bedre med ugyldig prøve, enn positiv. Men da regner jeg med du bare må ta en ny prøve, kanskje kjøper du deg litt tid slik.
Vis hele sitatet...
Ja det kan kjøpe deg noe tid dette men, har jeg hatt ugyldelig prøver har de blitt sett på som positive selv om det ikke vistes no i prøven enn uvanlig ph-verdi. Så vær obs på dette TS.
Sitat av Metylfenidat Vis innlegg
Ja det kan kjøpe deg noe tid dette men, har jeg hatt ugyldelig prøver har de blitt sett på som positive selv om det ikke vistes no i prøven enn uvanlig ph-verdi. Så vær obs på dette TS.
Vis hele sitatet...
ja vet har blitt fortalt om dette, men gleder meg somn et satan til er ferdig skal kjøpe masse godis
En kompis av meg sprøytet flytende såpe inn i urinrøret før hver pisseprøve og han sa at dette ga negative prøver. Etter at han hadde gjort dette i et halvt år sa legen at han hadde pisset positivt de siste 6 måneder. Hva har du å si?
Det er så mange rare kjerringråd. Men kun ren urin i koppen er det som fungerer. Så vidt jeg vet.