Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1422
Hei. Jeg har urinprøve immora også satt jeg just å mekket en jay for en kompis også tror jeg at jeg har fått en liten hasj klump i munnen også svelget. Hahahha. Tror dere at dette kommer ut på urinprøven ?
Hvor stor klump da? Det går jo ikke an å bedømme om det er stor nok mengde til at det slår ut når du ikke nevner mengden.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Hvor stor klump da? Det går jo ikke an å bedømme om det er stor nok mengde til at det slår ut når du ikke nevner mengden.
Vis hele sitatet...

Mhmm, mindre enn 0.1 g ivertfall tenker jeg hahaha

Rundt halvparten av en 0.1
Sist endret av naver3000; 3. februar 2021 kl. 12:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Da blir du nok å pisse positivt.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Da blir du nok å pisse positivt.
Vis hele sitatet...
Satan!!!
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Drikk en liter vann 2 timer før du skal pisse.
Jeg dro den sinnsykt langt en gang jeg gikk på pissing med negative prøver sånn.
jeg tror negativ
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Drikk en liter vann 2 timer før du skal pisse.
Jeg dro den sinnsykt langt en gang jeg gikk på pissing med negative prøver sånn.
jeg tror negativ
Vis hele sitatet...
Har allerde prøvd det før hahaha gikk ikke så bra så nei ahhaha
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta det som det faller seg ikke mye å få gjort nå. Men du går vel på pissings av en grunn så om du skal kutte ut rus må du slutte å henge med folk som mekker når du er på besøk og.
Ikke at man bør men kan man ikke pulle "vondt i halsen" kort som gjør det umulig for de å ta deg inn pga corona mulighet
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av ggda Vis innlegg
Ikke at man bør men kan man ikke pulle "vondt i halsen" kort som gjør det umulig for de å ta deg inn pga corona mulighet
Vis hele sitatet...
De vil vel kreve legeskriv og hele pakka tenker jeg siden dette er like åpenbart løgn unnskyldning som at hunden spiste leksene
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ta det som det faller seg ikke mye å få gjort nå. Men du går vel på pissings av en grunn så om du skal kutte ut rus må du slutte å henge med folk som mekker når du er på besøk og.
Vis hele sitatet...
Går på pissings pga kjernegruppe med skole og politi, er for å få tillit til mine foresatte etter de fant ut at jeg hadde røket mye i det siste. Hahahah.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
De vil vel kreve legeskriv og hele pakka tenker jeg siden dette er like åpenbart løgn unnskyldning som at hunden spiste leksene
Vis hele sitatet...
Om man har tatt coronatest er man vel ganske dokumentert, sikkert litt vondt med pinne i nesa men ser for meg konsekvenser for det andre er verre
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av naver3000 Vis innlegg
Går på pissings pga kjernegruppe med skole og politi, er for å få tillit til mine foresatte etter de fant ut at jeg hadde røket mye i det siste. Hahahah.
Vis hele sitatet...
Hva ler du av? Du ler ikke om 15 år når du er en fattig taper med psykiske problemer fordi du røyka for mye hasj når du var kid