Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 3890
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Vurderer å være løpegutt altså kjøpe for å så selge videre igjen, men har dere noen krav til løpegutter, kom med de her evt.
Skal du vere løpegutt eller drive med videresalg ?

Her er noen viktige punkter jeg anbefaler.
  • Ikke ekstremt rusa
  • Pålitelig
  • Kommer til avtalt tidspunkt

Jeg ønsker ikke en kanon ruset langer, dette vil som oftest føre til uforsiktighet og onkel blå på døren. Ønsker ikke og bli tatt for dine tabber og uforsiktigheter.

Må kunne stole på deg, svert viktig du kommer til avtalt tidspunkt. Det kan fort skape irritasjon om dette ikke blir fulgt på begge sider.

Sist men ikke minst, blir du tatt så holder du kjeft. Begynner du og sladre blir det dorlig stemning. Reduksjon av bot og straff tilbud fra politiet takker du fint nei til.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du får et liv i helvette du ikke kommer deg ut av. Ender fort med rus, stress, angst og veldig mulig tidlig død/ veldig lange fengselsstraffer.

For uten det. Du blir en slave som får flere og flere krav mot deg.
Vis hele sitatet...
Må desverre signere denne. Ikke noe med å være kriminell er "kult", pengene kommer ikke uten en bakside av medaljen. Har ikke tenkt til å moralisere så mye men det kan lønne seg å høre på eldre som har vært der du er. Ikke la deg lokke av bakmennene som lover gull og grønne skoger de manipulerer for at du skal tjene penger for de og driter i deg og ditt liv.
Når du begynner å tjene penger betyr det stor kundekrets og du må alltid være parat til å møte noen akuratt når de kan og leve livet på dems premisser, det vil alltid være risiko for å bli tatt av politiet og du begynner å se deg over skuldra og stole mindre på de du møter og føle at fremmede er sivilsnut. Så for å roe den angsten økes ditt eget rusmisbruk og går over til andre stoffer og psyken din blir mer og mer ødelagt, ingen er ekte venner i det gamet og du blir utnytta av de over deg i gamet men har ikke noe å si selv siden de trossalt bare kan be deg ryke og reise og finne ny løpegutt. Mange naive unggutter der ute som tror det er enkle penger og fett å drive med..

Tystere kan alle være til og med de som har tatovert snitches get stiches så du er aldri trygg sånn sett om noen skulle bli tatt.

Hvis du skal drive med det så få en ureg tlf, kle deg normalt og møt folk helst innendørs for handel ikke på gata. Ikke skryt på fest eller la "alle" få tak i deg eller vite hva du driver med, og dont get high on own supply! Gjeld og folk etter deg er ikke kult, men heller ikke å bruke stoffer selv som etterhvert gjør deg til en slask eller cocky jævel ingen liker, da tar det ikke lang tid før du havner i bråk, blir rana osv.
Sitat av Kuami Vis innlegg
Skal du vere løpegutt eller drive med videresalg ?

Her er noen viktige punkter jeg anbefaler.
  • Ikke ekstremt rusa
  • Pålitelig
  • Kommer til avtalt tidspunkt

Jeg ønsker ikke en kanon ruset langer, dette vil som oftest føre til uforsiktighet og onkel blå på døren. Ønsker ikke og bli tatt for dine tabber og uforsiktigheter.

Må kunne stole på deg, svert viktig du kommer til avtalt tidspunkt. Det kan fort skape irritasjon om dette ikke blir fulgt på begge sider.

Sist men ikke minst, blir du tatt så holder du kjeft. Begynner du og sladre blir det dorlig stemning. Reduksjon av bot og straff tilbud fra politiet takker du fint nei til.
Vis hele sitatet...
Vil legge til at du burde ha en betydelig startkapital, så slipper du konsekvenser hvis du ikke får solgt nok til å dekke innkjøpet. Altså, ikke lån penger eller knark.
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Vil legge til at du burde ha en betydelig startkapital, så slipper du konsekvenser hvis du ikke får solgt nok til å dekke innkjøpet. Altså, ikke lån penger eller knark.
Vis hele sitatet...
Ja er jo enig i det. Men vi er jo usikre på om ts mener videresalg eller om han vil vere løpegutt.

Han skriver løpegutt som trådtittel og "altså kjøpe for å så selge videre igjen" som beskrivelse. Vist han er løpegutt kjøper han jo ingenting av dopet, han selger det for noen andre.
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Vil legge til at du burde ha en betydelig startkapital, så slipper du konsekvenser hvis du ikke får solgt nok til å dekke innkjøpet. Altså, ikke lån penger eller knark.
Vis hele sitatet...
Ja. Er det å kjøpe ca 7 gram med brunings ok til å starte med da.

Sitat av Kuami Vis innlegg
Ja er jo enig i det. Men vi er jo usikre på om ts mener videresalg eller om han vil vere løpegutt.

Han skriver løpegutt som trådtittel og "altså kjøpe for å så selge videre igjen" som beskrivelse. Vist han er løpegutt kjøper han jo ingenting av dopet, han selger det for noen andre.
Vis hele sitatet...

Drit i «løpegutt» skal selge for meg selv
Sist endret av naver3000; 30. januar 2021 kl. 19:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Så burde du ha bred kunnskap om varen som selges. Evt virkning, styrkegrad, kvalitet osv osv. En fordel å være brutus som ingen tør å rane om du har planer om å bygge stort nettverk fort. naver3000: alt kan jo være en start, men hvordan skal du få noe pris på dette som er egnet til videresalg? Høres mere ut som unødvendig risiko du kunne unngått ved å pante flasker.
Edith pga ny info: kjøper du 7g brunt for videresalg kan du knapt nok kalle deg løpegutt. I hvert fall ikke noen som "selger for seg selv"
Sist endret av knert1; 30. januar 2021 kl. 19:28.
Sitat av naver3000 Vis innlegg
Ja. Er det å kjøpe ca 7 gram med brunings ok til å starte med da.




Drit i «løpegutt» skal selge for meg selv
Vis hele sitatet...
Nei det er ingenting, vekkasta tid og energi. Tjener mer ved og jobbe på Esso og flippe burgere. Vi snakker flere hundre gramm for at det skal begynne og bli verdt det.
New generation
colakork's Avatar
Selg til kompiser du kjenner godt så har du noen få faste kunder livet ut.

Hvis du er en fyr det er greit å møte så fikser du plutselig for kompisen din sin kompis og.

Ikke møt ukjente som er super ivrige etter å gi deg altfor mye penger.
R.i.p 23.04.2021
Snitches get stitches , aldri snakk møt opp i tide og aldri stjæl noe . Betal det som skal betales og vis respekt, ellers blir du fort bytta ut og knust samtidig.
Ikke krit, ikke ha noe større enn du blir kvitt på en dag hjemme og ikke selg gjennom din private tlf/Snapchat. Vær smart og ikke ta imot tilbud som høres for godt til å være sant, så slipper du å bli rana. En siste ting, gi folk det de betaler for. Veldig fristende å ta en jackpot på en kunde eller pakke 0.8 i grammene, ord sprer seg fort og du vil miste kunder og tjene mindre penger på sikt.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
At det tok 1 post før du ikke var anonym lengre bør du ta som et hint...
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis det skal være noen vits i å begynne å deale må du ha kontakter som gir deg lavere pris enn det de du selger til er vant til å betale. Du får ikke noe omsetning hvis du må selge dyrere enn andre for å tjene penger. Lavere pris får du ved å kjøpe større mengder.
Hvis du ikke har råd til mer enn 7 gram om gangen, blir det vanskelig å tjene penger, særlig hvis du røyker noe av det selv. Jeg ville lagt meg på en pris som gjorde at jeg gikk i 0 hvis jeg solgte 5 av de 7 grammene. Det 6. grammet tjener du penger på, og det 7. grammet røyker du selv. Hvis du klarer å spare de pengene du tjener kan du etterhvert kjøpe større mengder. Dette tar tid og krever stor selvdisiplin. Aldri krit bort til noen, selv ikke dine beste venner.
Anonym bruker
"Oppmerksom Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Med den lille mengden du nevner ville jeg egentlig solgt for det du får det for i starten, kun for å bygge opp ett lite nettverk.
Men ærlig da mann 7g??
Gjør ett brekk eller noe så du får kjøpt en plate værtfall.
Bare å knekke ut en rute og tømme kassa for røyk og snus
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alle må starte et sted, jeg startet med å kjøpe en tier med molly og endte opp med å ta inn hekto. Alle ler av deg fordi du sier 7gram? Men fiks de grammene og videreselge de. Det klarer du så er du i gang.
Ikke vær løpegutt, selg heller stort lol
Eneste å være løpegutt fører til er at du blir en dopgjeld slave, mye du må være klar for i et sånt miljø. (Ran, straff, gjeld, trusler) bli nå heller din egen sjef...
Sitat av green-icetea Vis innlegg
Ikke vær løpegutt, selg heller stort lol
Vis hele sitatet...
Er dette bare et valg man kan ta?

Eller blir dette litt som å råde en som skal flytte for seg selv første gangen til å «ikke leie, bli heller eiendomsmogul»?
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Er dette bare et valg man kan ta?
Eller blir dette litt som å råde en som skal flytte for seg selv første gangen til å «ikke leie, bli heller eiendomsmogul»?
Vis hele sitatet...
Litt sånn:
Jeg vil råde deg til å få tak i en koffert full av kokain...