Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4326
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En ting jeg alltid har lurt på. Hvordan føles heroinrus? Ser noen står og på en måte sover med knekk i knærne.. er det bare avslappende?
Jeg tipper at det er jævlig deilig. Sikkert den deiligste følelsen du noen gang har opplevd. Antar at det er helt umulig å forklare rusen til noen som ikke har opplevd det - på lik linje med all rus.

Samtidig så er heroin noe du aldri burde begi deg ut på. Det finnes så mange drugs der ute som du kan ha det mye gøy med uten å risikere liv og helse.
Anonym bruker
"Begeistret Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Starten av rusen er veldig euforisk, men veldig kort. Man får et euforisk rush som varer rundt 10 minutter som kjennes ut som en sterk forelskelse. Senere flater rusen mer ut, man blir varm, avslappet, problemer virker fjerne og alt føles koselig.

Rusen alt i alt er ikke sånn veldig bra og kan være kjedelig for noen. det gir dog den ultimate virkelighetsflukten for folk som sliter psykisk. Så derfor er det veldig avhengighetsskapende for noen, men ikke alle.
Forutenom den avslappende delen av rusen, kva er dei største forskjellene på MDMA og heroin? Høres egentlig ganske likt ut
Sofakongen, det kunne vel i realiteten ikke vært mer forskjellig - annet enn at beskrivelsene kan sammenlignes så er det to vidt forskjellige stoff der den ene er relativt harmløs og den andre relativt dødelig.
MDMA rusen høres 10x ganger bedre ut synes jeg.
Sitat av snickersogtwist Vis innlegg
MDMA rusen høres 10x ganger bedre ut synes jeg.
Vis hele sitatet...
å det stemmer nok for mange til en viss grad også, men MDMA er noe man liksom koser seg med en kveld mens heroin kan du ligge på å flyte på en sky i dager/uker og fortsatt få effekt.

Skal sies at jeg aldri har prøvd heroin selv men har litt erfaring med mange andre opiater. Opiater er for meg en litt sånn "ego tripp" greie, der du bare ligge på sofaen å koser deg for deg selv, bare veldig god stein/trøtt, euforisk og lite care.

MDMA er mer en sosial greie der det er deilig å ha kontakt med andre både når det gjelder å snakke og fysisk kontakt osv..

Opiater er liksom det stoffet som er perfekt om du er sliten eller litt fylle syk og det regner ute osv.. Da du helst bare vill ligge på soffaen foran tv'n med øynene halvveis igjen å kose deg uten care og tanker
Bad motherfucker
17 9
Sitat av nattpatrujen Vis innlegg
.. den ene er relativt harmløs og den andre relativt dødelig.
Vis hele sitatet...
Begge nevnte rusmidler er relativt harmløse. Heroin er blant de minst helsefarlige rusmidlene i seg selv. Det som tar liv er uforsiktig bruk, variasjon i kvalitet på stoff, og livsstilen som kommer med det å være heroinmisbruker.