Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 782
Er på utkikk etter en amerikansk eller annen nettbutikk hvor prisene på sportsutstyr er lavere enn i Norge, sitter for øyeblikket og ser på backcountry.com etter nye skistaver, prisen er naturlig nok 50-60% lavere enn i Norge. Problemet er at frakten til vårt lille land blir på 40USD, som er 10-15 dollar høyere enn prisen på et par staver.

Hadde håpet på å holde meg under tollgrensen ettersom det ikke er proff-utstyr jeg er ute etter, men utstyr til rolige treningsøkter og turer.
ebay?

mange som har free shipping der
Sist endret av skepsis; 4. april 2013 kl. 14:54.
Sitat av skepsis Vis innlegg
ebay?

mange som har free shipping der
Vis hele sitatet...
Har vært innom der, var ikke mye å velge mellom dessverre. Derfor jeg lurte på "ordentlige" nettbutikker ettersom de har større utvalg og det nærmer seg sesongslutt som betyr salg.
Sportconrad er the shit når det gjelder ski. Frakt må du uansett betale når du kjøper såpass store ting. Hos conrad er den 20€ uansett hvor mye du kjøper. Husk at alle seriøse nettbutikker oppgir riktig pris på varene, så få med MVA i regnestykket. Om du kun skal ha deg skistaver kan du like godt kjøpe i butikk.