Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1190
Hei, jeg har et problem her med min pc med Win8Pro:
etter en varierende tid blir alt MYE tregere, for eksempel hvis jeg åpner en ny fane i google chrome tar det ca 10sek før siden vises, men hvis jeg er innpå en side og klikker på en lenke tar det ~1sek før den nye siden vises. Dette begynte for ca 2uker siden.
Jeg aner ikke hva det er ,jeg har senset pcen med CCleaner, prosessorbruk ligger på ca 10%, minne 30%, disk 0% og nettverk 0%. Og varmen på prosessoren ligger på rundt 35*C.

Det lagger ikke når jeg er innpå feks minecraft, men det tar laang tid å starte programmet. Det blir ikke bra før jeg restarter maskinen.

Håper noen vet hva som kan være problemet.
Takk
kjør ein disk fragmetering, ved mindre du har ssd disk.
Kjøp deg en Mac.
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
kjør ein disk fragmetering, ved mindre du har ssd disk.
Vis hele sitatet...
OS et ligger på en SSD.
Jeg prøvde også å "Fornye pcen" men da frøs dataen under oppstarten.
då kjører du ein diskfragmentering på harddisken du har....

ellers kan du slette pronostasjen din, og prøve å renske opp i alt shit du har lasta ned på maskina di, som div. toolbars, og anna bloatware.
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
då kjører du ein diskfragmentering på harddisken du har....

ellers kan du slette pronostasjen din, og prøve å renske opp i alt shit du har lasta ned på maskina di, som div. toolbars, og anna bloatware.
Vis hele sitatet...
Takk, det skulle jeg har funnet ut selv Etter defragmentering og sletting av 250GB prono ser det ut til å fungere
good stuff.
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Et spørsmål om disk fragmentering. Går det an å få de til "1" harddisk igjen?
her kan du velge kass disk du skal defragmetere. dette er den som følger standard med windows.
Sitat av BrilleSheik Vis innlegg
Et spørsmål om disk fragmentering. Går det an å få de til "1" harddisk igjen?
Vis hele sitatet...
Det du tenker på er nok partisjonering, og ja da kan du slå sammen partisjonene til 1 partisjon igjen. Skal du dog få til dette uten å slette minst èn av partisjonene kreves andre værktøyer enn de som er inkludert i Windows.