Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1697
Hei!

Skulle gjærne hatt noen til og lage meg en kun bakgrunn til min YouTube kanal.
http://www.youtube.com/user/JVMyhre

Fremover kommer det til og bli mye opplastning av Battlefield 3 og Minecraft, så kunne tenkt meg en bakgrunn som passer bra til dette.
Hvordan den skal se ut, farger og lignende er opp til deg. Også er det viktig at det står JVMyhre der, klart og tydelig.

Beste bakgrunnen får betalt om de selv ønsker det.
Sist endret av JVMyhre; 4. november 2011 kl. 23:22.
Jeg kan sikkert prøve meg, men hvilke størrelser må det egentlig være i?
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Jeg kan sikkert prøve meg, men hvilke størrelser må det egentlig være i?
Vis hele sitatet...
Det vanlige er vel 2000x1500 pixler, med designet begynnende på midten, øverst. Finns flere tuts på YouTube blandt annet.
Ikke for å være slem, men det må være en av de kleineste youtube-kanelene jeg har sett. Snakker om livet på engelsk imens du tørr-hakker litt.
Sist endret av Isbjørn; 4. november 2011 kl. 23:55.
Syntes det var bra jeg!
Sitat av Isbjørn Vis innlegg
Ikke for å være slem, men det må være en av de kleineste youtube-kanelene jeg har sett. Snakker om livet på engelsk imens du tørr-hakker litt.
Vis hele sitatet...
Jeje, er rimelig nyoppstartet da, og folket liker tydeligvis hva eg driver med, siden eg har fått 300 subs på 2 mnd. Engelsken er ikkje på topp, men den kommer seg. Øvelse gjør mester vet du.
Sitat av Isbjørn Vis innlegg
Ikke for å være slem, men det må være en av de kleineste youtube-kanelene jeg har sett. Snakker om livet på engelsk imens du tørr-hakker litt.
Vis hele sitatet...
Han spurte da ikke om hva andre syntes om Youtuben hans, men om en bakgrunn. Hold deg til tema er du snill.

On topic: Kan desverre ikke hjelpe selv, ettersom jeg er utrolig dårlig til dette, men jeg vet at det værtfall er en haug med folk på youtube som lager noen gratis. Kan jo eventuelt lage en video som du spør om noen vil, å hvis de lager en du liker kan de jo få en liten plass i sub boxen
Sitat av ZarXon Vis innlegg
Er det ny bakgrunn på kanalen nå? Den var sykt fet!
Vis hele sitatet...
Det var en bakgrunn eg laget selv for en måneds tid siden, men den passer liksom ikkje helt temaet eg vil ha frem i kanalen, så derfor er eg ute etter noe nytt. Men takk, hyggelig at du likte den.
ville søkt etter dette på selve youtube der jeg vil tro det er en del som driver med å lager youtube bakgrunner. kanskje du finner en som er i din pris klasse.
Sitat av Alden Vis innlegg
ville søkt etter dette på selve youtube der jeg vil tro det er en del som driver med å lager youtube bakgrunner. kanskje du finner en som er i din pris klasse.
Vis hele sitatet...
Ja har kikket litt rundt, men mange der inne lager "det samme" om og om igjen. Også vet eg at det finnes mye talenter her på forumet, så tenkte eg kunne la noen prøve seg om de hadde lyst
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Jeg kan sikkert prøve meg, men hvilke størrelser må det egentlig være i?
Vis hele sitatet...
Har du fått til noe?
Sitat av Isbjørn Vis innlegg
Ikke for å være slem, men det må være en av de kleineste youtube-kanelene jeg har sett. Snakker om livet på engelsk imens du tørr-hakker litt.
Vis hele sitatet...
JVMyhre har jo deiligste stemmen da <3
Har du fått tak i bilde? hvis ikke så kan jeg sikkert lage noe neste uke. Her er en layout jeg nettopp har mekka - http://www.youtube.com/user/theofficialkada
Sitat av Bjerkeng Vis innlegg
Har du fått tak i bilde? hvis ikke så kan jeg sikkert lage noe neste uke. Her er en layout jeg nettopp har mekka - http://www.youtube.com/user/theofficialkada
Vis hele sitatet...
Nei har ikkje fått noe enda, så er bare og prøve seg.