Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  60 20793
er egentlig 14 men fyller år veldig snart, så polti må vente!
haha kødder dere nå eller? ingen er så dum at de tror at de blir filmet av sin egen skjerm vel?
Blackspot vi er ganske så seriøse!

Få farten opp på den slettingen da!
Trådstarter
k, archj: Høres vell sånn ut ja:P Får vel ikke håpe han ser meg da... Glad jeg sitter på en firma PC jeg.. Skal hjem nå.. Hade
Jaja dette er skumle saker...
Sist endret av Pheromone; 13. mars 2007 kl. 19:52.
Lazywriter
Gisse's Avatar
Sitat av mopplest
Skal kontakte en av adminsa og få de til å slette denne tråden!
EDIT: Da har jeg gjort det, skal pakke inn Skjermen min med gladpack når jeg kommer hjem hører jeg... MEN FOR ALL DEL! IKKE GJØR NOE MED DETTE!
Vis hele sitatet...
Gidder du ta bile og legge på nettet ell? Disse greiene hørtes skumle ut Politiet har full kontroll? Får vel starte å bruke slackware da =/
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Sitat av typical
Ah, takk hedningen for informasjon om de råkodene. Om jeg ikke husker feil så er det bare "slackware" som er immun mot de råkodene.
Vis hele sitatet...
Det er lenge siden og det var bare et rykte. Fikk aldri anledning til å teste det ut selv, dessverre.
Har skaffet en gladpack allerede dette var skumle greier
Sist endret av Pheromone; 13. mars 2007 kl. 19:51.
Sitat av Blackspot
haha kødder dere nå eller? ingen er så dum at de tror at de blir filmet av sin egen skjerm vel?
Vis hele sitatet...
enda en av disse scriptkiddiene som ikke forstår avansert elektronikk og hvordan du gjennom godt utviklet nanoteknologi kan man oppfatte bruke skjermen som kamera. Etter det har forstått handler dette om en metode der lyset i rommet påvirker rotasjonen til elektronene som beveger seg i ledningene. Denne rotasjonsforskjellen blir med mikroskopiske chiper analysert og dekodet til digitale bilder. For rundt 1. år siden ble dette sett på som umulig, men den raske utviklingen forandret dette.
kan det ha noe med at jeg svir noe inn i helvete i øynene nå? kødder ikke det svir, har vert på pcen veldig mye i dag da er sikkert bare det!
Sitat av BombFreak!
kan det ha noe med at jeg svir noe inn i helvete i øynene nå? kødder ikke det svir, har vert på pcen veldig mye i dag da er sikkert bare det!
Vis hele sitatet...
Det har jo ikke skjedd noe med deg på 15 år, så er jo ikke noe vits av å bli paranoid helt enda da