Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  60 20783
Hei, jeg har hørt at VÆRT tastetrykk vi trykker blir lagret, og kan sees av politiet hvis de har tilgang til PC'n seff... Hvor kan jeg finne/se disse, er det noen mulighet? UTEN keylogger)
Tror ikke det skal være mulig, desverre.
Da må du være på internett fra en PST-host (klynge.politiet.no) og bruke et program som heter 'Superwatcher 2.1'. Finnes en måte å hacke seg til det på, men hvis jeg skriver det her kommer de til å stenge forumet.
Jeg syns du bør dra deg ut av datastolen og lukt på de virkelige blomster. Det er bullcrap.

Såklart, man kan se gjennom diverse logger, hvis du har valgt at diverse program skal logge. Det være seg irc, msn etc.
Da må du være på internett fra en PST-host (klynge.politiet.no) og bruke et program som heter 'Superwatcher 2.1'. Finnes en måte å hacke seg til det på, men hvis jeg skriver det her kommer de til å stenge forumet.
Vis hele sitatet...
Superwatcher 2.1 er noe skumle greier. En venn av meg fikk politiet på døren og da kunne de spore opp alt fra første installasjon, og han hadde formatert maskinen bra mange ganger.
Jeg har laget et script som gir tilgang til 'Superwatcher 2.1'. Tør ikke poste det her av overnevnte grunn, men send meg gjerne en PM, så skal jeg sende!
Omg, vær så snill og ikke nevn SuperWatcher 2.1, jeg fikk en enorm bot og pcen min inndratt av politietetter at de fant ut att jeg hadde skrevet litt snusk. Har hørt nå at SuperWatcher 2.2 skal komme ut... Har hørt noe om det fra en insider, men som sagt fra flere ovenfor her, så vil jeg ikke bli tatt inn igjen.
Sitat av ProXhimo
Omg, vær så snill og ikke nevn SuperWatcher 2.1, jeg fikk en enorm bot og pcen min inndratt av politietetter at de fant ut att jeg hadde skrevet litt snusk. Har hørt nå at SuperWatcher 2.2 skal komme ut... Har hørt noe om det fra en insider, men som sagt fra flere ovenfor her, så vil jeg ikke bli tatt inn igjen.
Vis hele sitatet...
De arbeider med en revisjon av 2.3, og de har lansert betaversjoner med Vista. En russisk hacker fant ut at de har klart å reversere polygylærfunksjonen i LCD og CRT skjermer så de også fungerer som kamera. Altså de kan se hva som foregår inne på rommet ditt til enhver tid. Om du pakker skjermen inn i gladpack er du til dels beskyttet, da bildet ikke vil være like klart.
Seriøst? Jeg tror jeg må slutte å laste ned pirat ass, dette er skummelt :S
Utrygge saker dette her, kanskje best om dere dreper diskusjonen før den begynner. Før en eller annen idiot skriver ett eller annet han eller hun ikke skulle ha skrevet. Da er helvete løs. Det var jo en sak om dette emnet for en stund siden. Der det var en tufs som dreit seg ut, tror det gikk bra dog. Var vel en mod som rakk å slette posten før noen så det.

mopplest: Ikke tenk mer på det, visse ting bør en bare la ligge.

hedningen: Det beste ville være å bygge skjermen og pc-en inn i et "faradays bur". Men selv da ville jeg ikke følt meg helt trygg.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Jeg tror vi alle blir overvåket nå, egentlig. Superwatcher er ikke noe man skal tulle med. Jeg hørte om en fyr som prøvde å hacke Superwatch-servern til Kripos. Han måtte bli med på politistasjonen dagen etter, og ble aldri sett igjen. Vi ble fortalt at onkelen hans i Chile ble syk og at han måtte reise med en gang.

Det hedningen sier er også helt sant. Jeg har sluttet å se direkte på skjermen. Jeg sitter alltid på skrå foran, slik de ikke ser ansiktet mitt. Har også hørt underground rukter om en "Superwall 3000 Xterminatr" eller noe som skal komme. Skal visst gjøre alle helt trygge mot Kripos og Superwatch-folka. Vi får håpe det funker. Superwatcher-folka har skapt et helvete for meg og mange andre "undergroundere" de siste årene. Det er på tide at noen gjør motstand!
Sist endret av thomasf; 13. mars 2007 kl. 18:24.
Sitat av hedningen
De arbeider med en revisjon av 2.3, og de har lansert betaversjoner med Vista. En russisk hacker fant ut at de har klart å reversere polygylærfunksjonen i LCD og CRT skjermer så de også fungerer som kamera. Altså de kan se hva som foregår inne på rommet ditt til enhver tid. Om du pakker skjermen inn i gladpack er du til dels beskyttet, da bildet ikke vil være like klart.
Vis hele sitatet...
SuperWatcher 2.3 er jo sinnsyk, etter at de har klart å reverse polygylærfunksjonen kan de også øke strålingen, og med sterk stråling + imridisj-teknologien, kan de lagre IP-fluxen fra kablene i huden din, så politiet kan spore deg uansett om du kaster PCen og brenner den. En venn av meg ble utsatt for dette, etter at han skrev "jeg lastet ned "my boobs are ok", den var fet ass" på MSN, kom politiet på døra etter rundt 5 minutter, og dataen hans ble inndratt. Nå bruker han en gammel pentium 2 maskin, og kan ikke akkurat si at han laster ned så mye.
Trådstarter
Dette var jo sykt da, er det noen som har prøvd dette? Er det et helt "vanlig" program liksom:P Eller er det noe som er på internett, hvordan fungerer det, prøvde å google, men uten hell:P Neppe jeg tror jeg finner noe, men er det er vel ikke ulovlig å snakke om dette temaet? Det jeg tenkte mest på var om tastetrykkene blir lagret på harddisken elns. Så vi kan finne det igjen på en logg av noe slag.. (Hvis vi har tilgang til PC'n tenker jeg på)
Sitat av mopplest
Dette var jo sykt da, er det noen som har prøvd dette? Er det et helt "vanlig" program liksom:P Eller er det noe som er på internett, hvordan fungerer det, prøvde å google, men uten hell:P Neppe jeg tror jeg finner noe, men er det er vel ikke ulovlig å snakke om dette temaet? Det jeg tenkte mest på var om tastetrykkene blir lagret på harddisken elns. Så vi kan finne det igjen på en logg av noe slag.. (Hvis vi har tilgang til PC'n tenker jeg på) :)
Vis hele sitatet...
Dette blir lagret i c:\programfiler\xerox i en skjult fil. Du kan heller ikke slette mappen utover format.

edit: dette gjelder windows xp. Jeg husker ikke helt hva filen het, men jeg skal sjekke etter.

Filen heter
HiddenMS.{696D20696E20796F757220636F6D70757461722C2068347849 6E6720796F7572207068696C6573}

Du trenger en HEX editor for å lese den.
Sist endret av meitemark; 13. mars 2007 kl. 18:44.
Alle som har skrevet her har allerede utsatt seg for fare, all diskusjon om det burde være forbudt.
Ikke at det har så mye og si da sannsynligvis over 70% her blir overvåket, atomatisk og ord som S#"U"#P"#E"#R Watch##er ringer nok en stille alarm.

Det minner meg om da NSO her måtte sitte i avhør pga 127.0.0.1 saken fordi noen hadde blabret med kjeften, dere tror kanskje i lever i et demokratisk land.
Men det er det de vil at dere skal tro, og ikke tro det er politiet generelt som driver med dette.
Det er nok en rekke prviligerte mennesker med mye makt fra før med høy atoritet innenfor det.

Hei,

jeg vil bare i embedet som administrator her få medele at vi takker så forbanna mye den personen som tipset Nye Kripos om denne tråden.

Nå har jeg satt i avhør siden klokken 9 i morges, og jeg har ingen idè hva som kommer til å skje videre.
Vi får håpe at ICANN ikke kommer til å forfølge saken.


Bare sånn at det er sagt. For aller siste gang;

127.0.0.1 ER IKKE NOE Å SPØKE MED!

Denne tråden kommer til å forbli stengt
Vis hele sitatet...
skal ganske mye ulovligheter til i norge for at politi begynner med msn eller chat spionasje. En kompis nlr busta med litt rev og hadde razzia dem hadde bare pcen med bort en times tid. Så tror ikke dem over våker alt. Det kan jo være privat samtaler mellom personer, og hvis dem blir merka for sånn er d jo ærekrenkelse osv
Sitat av meitemark
Dette blir lagret i cprogramfiler\xerox i en skjult fil. Du kan heller ikke slette mappen utover format.

edit: dette gjelder windows xp. Jeg husker ikke helt hva filen het, men jeg skal sjekke etter.

Filen heter
HiddenMS.{696D20696E20796F757220636F6D70757461722C2068347849 6E6720796F7572207068696C6573}

Du trenger en HEX editor for å lese den.
Vis hele sitatet...
Det hjelper ikke å slette den da alle HK og harddisker siden 1982(haDDox saken) ble utsyrt med sendere som sender backups av denne fila daglig til Politiets sikkerhetsarkiver.
Sitat av mopplest
Dette var jo sykt da, er det noen som har prøvd dette? Er det et helt "vanlig" program liksom:P Eller er det noe som er på internett, hvordan fungerer det, prøvde å google, men uten hell:P Neppe jeg tror jeg finner noe, men er det er vel ikke ulovlig å snakke om dette temaet? Det jeg tenkte mest på var om tastetrykkene blir lagret på harddisken elns. Så vi kan finne det igjen på en logg av noe slag.. (Hvis vi har tilgang til PC'n tenker jeg på)
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig finner du ikke noe på Google. ICANN og CIA samarbeider om å holde nettet slikket rent for alt sliket, akkurat slik som torsken sier. Takk gud for gladpacken rundt skjermen min!
Sist endret av hedningen; 13. mars 2007 kl. 18:52.
Dette er virkelig noe for seg selv.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
hedningen: Har du tenkt på at Kripos kanskje overvåker oss atm? Og at nå kommer de til å finne en ny måte å motvirke gladpacker?
Sitat av CakeThief
skal ganske mye ulovligheter til i norge for at politi begynner med msn eller chat spionasje. En kompis nlr busta med litt rev og hadde razzia dem hadde bare pcen med bort en times tid. Så tror ikke dem over våker alt. Det kan jo være privat samtaler mellom personer, og hvis dem blir merka for sånn er d jo ærekrenkelse osv
Vis hele sitatet...
.netsket eresylana å eregileksnav ted re ad rof ,sgnelkab revirks gej rofred re teD .egroN i emsicsaf iv re eremræn oj ,tresylana go tergal rilb EKKI kkyrtetsat trevhte ta ort å lit trul rilb mos erelf oJ .ort laks ud ta liv isatS go BGK/IBF/AIC/TSP/UE/netunS ted tarukka oj re teD
Sitat av hedningen
Det hjelper ikke å slette den da alle HK og harddisker siden 1982(haDDox saken) ble utsyrt med sendere som sender backups av denne fila daglig til Politiets sikkerhetsarkiver.

Selvfølgelig finner du ikke noe på Google. ICANN og CIA samarbeider om å holde nettet slikket rent for alt sliket, akkurat slik som torsken sier. Takk gud for gladpacken rundt skjermen min!
Vis hele sitatet...

dette kan vel ikke gjøres uten internett oppobling kan det??:s

alt som kommer på min harddisk går via bærbar harddisk som en kamerat av meg har...
men kan de da spore opp ting som ligger på min pc når den ikke har vært oppkoblet til internett siden september??
Sannheten kommer her, kryptert sånn at det blir litt vanskeligere for "de" å finne det kun ved søk (dekrypteringsalgoritmen får dere nesten finne selv, det er ikke sånn veldig vanskelig):

Uha åcarg ølarar zrq rg fzvy, bt xeøyyrg frt fnzzra haqre qlan. Wb qn, qrg ine ra sva xiryq v tåe. Yvgg shxgvt, zra nofbyhgg ireqg qrg. Sbezra søyrf sva, bt uha fre frt ehaqg. Fzvyre yvgg ni frt fryi, vqrg uha fre 10 ebfn ynxxregr gæe fbz fgvxxre bcc irq sbgraqra ni qlan. Uha søyre frt uryg cå gbcc, gvy gebff sbe tåefqntraf fgnqvtr cåslyy ni eøqiva bt øy.
Zra uha fgåe vxxr bcc, vxxr uryg raaå. Qntra re raaå hat..

Uha yhxxre ølarar vtwra, bt xeøyyre frt tbqg fnzzra haqre qlan. Zra v nyyr qntre - qre ine wb una btfå..? Uøl bt zøex, zrq ølar gvy å qehxar v. Rg fzvy fbz tåe ergg uwrz v fwryn.
Uha fzltre frt vaagvy una, oralggre nayrqavatra gvy å fahfr cå una, sbefvxgvt. Qrg cveere uryg arq v gæear, bt uha gøe arfgra vxxr chfgr, ivy ng ølroyvxxrg fxny iner.
Uha fxwryire aåe una xlffre uraar, shyyfgraqvt ynzzrg ni gvygerxavatfxensgra unaf. Fxwrttfghoorar xvyre uraar yrxrag aåe una orirtre frt arqbire unyfra. Una ubyqre uraar grgg vaagvy frt, bt nifyøere fva rtra ylfg aåe una cerffre uraar vaagvy frt.

Una xyre ni uraar zrq oyvxxrg, bt gne fnxgr ni cyntt rggre cyntt. Qra rarfgr orfxlggryfra uraarf sbefivaare cyntt sbe cyntt, gvy uha fgåe sbena unz, anxra bt fåeone. Oybggyntg vaa gvy fwryn. Zra zrq fyøergr ølar fbz fvre zre raa beq. Uha ivy un unz, bt re zre raa xyne gvy å gn vzbg unz. Xebccra uraarf qveere, bt tåfruhqra tlfre cå elttra. Chccrar fgehggre vzbg unz, bt sbezryvt ebcre rggre inezr uraqre.
Uha sbzyre zrq xanccrar unaf, zra åcare fxwbegra bt yne uraqrar føxr rggre xebccra unaf. Ra frkl oelfgxnffr zrq zøexr uåe. Uha yne svaterar orirtr frt, fhygrag, bt xarccre bcc ohxfrar, fyvccre una sbefvxgvt hg. Una re xåg bt uneq, bt uha yne uåaqra tyv arq, tevcre ehaqg onyyrar bt xwæyre zrq qrz. Qr fgøaare orttr gb, xågr bt alftwreevtr. Uraqrar føxre ehaqg cå uirenaqerf xebccre, bt una xwraare ng uha re inez bt iåg aåe una føxre zrq svaterar.
Uha gelxxre frt zbg una, bt gb svater fxyve vaa v inezra zraf uha fgøaare ni ylfg. Xebccra uraarf fxwryire, bt uha fcraare frt zbg unz fbz sbe å or bz zre. Uha ceøire å ubyqr cå oyvxxrg unaf, zra tve bcc vqrg uha tvfcre rggre yhsg bt xebccra qveere. Una iragre yvgg, zraf svaterar yrgre rggre alr fgrqre å hgsbefxr.
Xlffrar re ryrxgevfxr, bt qr xylatre frt gvy uirenaqer, shyyr ni xågfxnc bt ylfg. Uha yne ghatra fcvyyr bire oelfgxnffra unaf, fhtre sbefvxgvt cå øersyvccra søe uha orirtre frt arqbire. Uåaqra uraarf svaare qra inezr, uneqr ylfgra unaf bt gne rg snfg gnx ehaqg qra. Zhaara uraarf inezre qr xnyqr onyyrar unaf, bt uha fyvxxre sbefvxgvt bccbire cvxxra unaf. Fgbyg bt xåg ervfre qra frt, bt arfgra ore bz å så xbzzr vaa v inezra. Uha fyvxxre qra fhygrag, ghatra fcvyyre ehaqg ubqrg søe uha fyvccre qra vaa. Fhtre qra gvy frt zraf uha yne ghatra orirtr frt vaav zhaara. Una fgøaare rggre zre, bt uåaqra uraarf ubyqre ehaqg cvxxra zraf uha ebaxre qra ebyvt zraf uha fhtre. Fhtre bt fyvxxre, fhygra. ’Xebccra uraarf sbeføxre å fylatr frt ehaqg unaf zraf uha ubyqre cå, zra qrg yne frt vxxr uryg twøer.
Una xwæegrtare uraar sbefvxgvt zrq svaterar vtwra, bt uha ieve frt ni ylfg qre uha fvggre zrq cvxxra unaf v zhaara. Qrvyvt..
Arfgra zbgivyyvt orirtre uha frt bccbire vtwra. Fhtre cå oelfgibegrar unaf gvy qr oyve uneqr, fahfre unz v unyftebcra bt zøgre oyvxxrg v qr ohaayøfr ølarar. Uha re få xåg få xebccra qveere qre uha fvggre yrag bire unz, bt una cerffre frt bcc zbg xebccra uraarf.
Uha frggre frt cå unz, bt vqrg cvxxra geratre vaa v uraar sbefivaare uha rg ølroyvxx uvafvqrf qraar ireqra. Xebccra uraarf fgåe v ohr, bt uha xylaxre rggre zre vqrg una iragre. Uha åcare ølarar bt zøgre oyvxxrg unaf, hraqryvt xåg ni unaf aæeurg. Fnxgr svaare uha gnxgra, bt ortlaare å ev una v zøgr. Una ubyqre uraar ehaqg ubsgrar, svaare gnxgra bt yhxxre ølarar, fgøaare uølg. Cvxxra unaf fihyzre vaav uraar, bt uha fgøaare uølg aåe una fgøgre gvy. Bt vtwra.
Una ubyqre uraar arq zbg frt, cerffre cvxxra fva vaa v uraar zraf una yne fcehgra fgå gvy, slyyre uraar zrq fvar inezr fnsgre. Fxlrar oyr ebfn vqrg qr zøgrf cå gbccra, betnfzrar evire v xebccra få qrg twøe arfgra ibaqg.
Betnfzra fyvccre xebccra, bt fcraavatrar fyvccre fnxgr gnxrg. Chfgra tåe serzqryrf yvgg sbeg, zra uha fzvyre bt yrttre frt arq vaagvy una. Xelcre bcc v ra inez nezxebx bt xeøyyre frt fnzzra bt fahfre vaa yhxgra ni unz søe uha fbiare.

Uha iåxare vtwra ni ra fbyfgeåyr fbz fyvccre vaa twraabz tneqvarar. Serzqryrf zrq rg fzvy bz zhaara, zra yrggrer sbeiveerg. Qr ebfn gæear fgvxxre serzqryrf hg haqre qlan, zra qh re obegr. Vatra nezxebx å iåxar v, vatra inezr yrccre å xlffr.
Qrg gbx rg yvgr ølroyvxx søe uha uhfxrg qrg. Cåfxrsrevr, uha ine cå cåfxrsrevr. Ure ine vatra xwrxxr thggre, naarg raa una v qeøzzra. Fhxx. Wnwn, graxgr uha, bz vxxr naarg få xnafxwr qrg uwnyc zbg qra ryraqvtr sbezra uha ine cå irv gvy å svaar fvfg uha ine iåxra..

Rg qhax hgrasbe ivaqhrg eøfxrg uraar hg ni zbetraqinyra.
Uha fnggr frt bcc, bt ra fzhyr bireenfxrg vqrg uha fre rg cåfxrrtt fbz yvttre bccå qlara. Wnzra, såe qr fgber cåfxrrtt btfå qn, graxgr uha zraf uha terc rggre rttrg sbe å åcar qrg.
Ynggrera ehatrg v ebzzrg, wbzzra svaarf vxxr cåfxrunera yvxriry, graxgr uha zraf uha yb. Bccv rttrg snag uha ra yrxxre oyå fvyvxbaxyrqq Sybqr – erqavatra sbe nyyr xivaare v aøq. Zrq cåfxrthyr onggrevre gvy..
Sitat av amhx
dette kan vel ikke gjøres uten internett oppobling kan det??:s

alt som kommer på min harddisk går via bærbar harddisk som en kamerat av meg har...
men kan de da spore opp ting som ligger på min pc når den ikke har vært oppkoblet til internett siden september??
Vis hele sitatet...
Ja det er null problem. Det er derfor den er trådløs, var jo ikke så mange som hadde internett i 1982 liksom, men etter hva haDDox gjorde følte myndighetene seg presset til å gjøre noe slikt. Sikkert noen som vil protestere her å si at purken ikke har nok ressurser, men jeg lover deg, dette er større enn krigen i Irak. Du vil kanskje lure på hvorfor nettsteder som The Pirate Bay ikke blir stengt da de tydligvis har teknologien, men TBP er faktisk en stor del av det hele. De brukes til å lure allmennheten!
Takk da, folkens! Hvis dette kommer ut, vil vel ICANN/CIA sperre alt på nettet som starter med "norsk"..
Slett emnet, og ikke ta opp dette igjen. Superwatcher er skumle saker, neste versjon ab bypassprogrammet kommer med algoritmer som gjør at ICANN gir opp, og må begynne å moderere nettet fullstendig, glem alt som heter FTP. Vi må vel laste opp til ICANN's server for godkjenning heretter.

Blackhats må da ha bedre ting å gjøre enn å sette Internett i fare?
Sist endret av Snillorg; 13. mars 2007 kl. 19:15.
Sitat av hedningen
Ja det er null problem. Det er derfor den er trådløs, var jo ikke så mange som hadde internett i 1982 liksom, men etter hva haDDox gjorde følte myndighetene seg presset til å gjøre noe slikt. Sikkert noen som vil protestere her å si at purken ikke har nok ressurser, men jeg lover deg, dette er større enn krigen i Irak. Du vil kanskje lure på hvorfor nettsteder som The Pirate Bay ikke blir stengt da de tydligvis har teknologien, men TBP er faktisk en stor del av det hele. De brukes til å lure allmennheten!
Vis hele sitatet...
Den første GPS satelitten ble laget i 1978 og ble brukt til BETA testing av det hedningen nevnte i *andre* posten sin. haDDox-saken var en stygg vekker for verden, men ble raskt glemt og de satte inn denne funksjonen i alle hovedkort og harddisker noen måneder etter avsløringen. Ellers avslører moridin en god del informasjon om dette emnet via sin krypterte informasjon. Den beste løsningen som er delvis bekreftet er å ta ut wlan-kort og koble fra internett hver halvtime for de nyeste hovedkortene. Tilkoblingen kalles "X"-tilkobling, og det er umulig å finne den på hovedkortet, delvis fordi det er spredt over flere EVGA dotter.

Håper ikke min pc ryker pga dette!
Sist endret av esl; 13. mars 2007 kl. 19:20.
Haha skumle greier ass
Trådstarter
Hei igjen, det var ikke akkurat superwatcher jeg var ute etter da:P men det var vel mere noe jeg kunne gjøre, se en loggføring som en keylogget.. (Uten å ha det) Og ha full tilgang til PC'n, men takk uansett
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Sitat av amhx
dette kan vel ikke gjøres uten internett oppobling kan det??:s

alt som kommer på min harddisk går via bærbar harddisk som en kamerat av meg har...
men kan de da spore opp ting som ligger på min pc når den ikke har vært oppkoblet til internett siden september??
Vis hele sitatet...
Ja det kan de. De oppretter en tilkobling til PCen din i det du kjøper den. Denne tilkoblingen er det relativt lite informasjon å finne om, men det spekuleres i at de bruker såkalt "X"-tilkobling.

Denne tilkoblingen er trådløs og finnes i absolutt alle datamaskiner. Den gjør enkelt og greit at den som sitter med et Superwatcher-verktøy i armene kan kopiere og slette filer på din datamaskin akkurat som de vil. Det har blitt forsket på hvor i maskinen denne koblingen sender signaler fra i årevis, men ingen har funnet den enda. De fleste har gitt opp, men det er nok noen iherdige sjeler som fortsatt kjemper kampen mot fullstendig data-overvåkning. Merk at denne tilkoblingen opprettholdes selv om PCen er av eller på. Det er vanskelig å tro, men denne koblingen er hinsides den teknologi vi vanlige samfunnsborgere er kjent med. Ingen vet hvor den får energien sin ifra. Selv er jeg litt i tvil om den i det hele tatt bruker energi...
Sist endret av thomasf; 13. mars 2007 kl. 19:18.
Trådstarter
Hehe:P Spennende:P Er sikkert en liten ledning som kobler seg opp til noen satelitter:P menmen.. Enn de som produserer PC-ene da? Vet de ikke det de da:P? Eller er det bare noen -FÅ- som vet det?
Men jeg lurte på en ting: Hva er "Gladpack"?
Fyy faan dette er sykt :O
Trådstarter
Sitat av YberhaX
Fyy faan dette er sykt :O
Vis hele sitatet...
Det sier jeg også:P Trodde jeg var liksom trygg hvis jeg tok ut alle kablene og drog på fjellet med PC'n min jeg da:P Der det er null signal:P men høres ikke sånn ut:P

EDIT: Skal ikke forundre meg om de finner opp en teknologi der de gjør de som bruker "hacke PC'n" Blind helt til kripos/cia/fbi elns. finner hackeren og gir han en "motkur" mot strålingene:P
Sist endret av mopplest; 13. mars 2007 kl. 19:24.
mopplest har du lest om 127.0.0.1? Du vet at dette kan føre til at pc'n din blir inndradd? Spørre om slike ting er nei-nei, men du har allerede sport!
Hørt om sattelitter. Hørte fra en jeg kjenner at det var snakk om at den nye versjonen skulle klare å logge ting du skriver i BIOS og når PC'en er av.
Trådstarter
Ja, det var ikke akkurat det jeg spurte etter da!
EDIT: Jeg skal uansett kaste PC'n min snart da:P Så er jeg under 15år så jeg kan ikke får noen form for straff, så skal jeg kjøpe meg ny PC om litt Så det er bare de og komme, eneste jeg kommer til å savne er harddisken min:P men careface.. men håper seff at de ikke kommer, men de jeg lurte på om dette var mulig, ikke om hvordan vi gjøre det!
Sist endret av mopplest; 13. mars 2007 kl. 19:26.
Sitat av mopplest
Hehe:P Spennende:P Er sikkert en liten ledning som kobler seg opp til noen satelitter:P menmen.. Enn de som produserer PC-ene da? Vet de ikke det de da:P? Eller er det bare noen -FÅ- som vet det?
Men jeg lurte på en ting: Hva er "Gladpack"?
Vis hele sitatet...
Det er som Proxick sa lite info rundt dette. Min teori er at ICANN/CIA har plassert personer blant toppledelsen/utviklere rundt om i verdens mange hardwareutviklere som plasserer disse "bugsa".

Gladpack er sånn tynn, gjennomsiktig plastikk man pakker bl.a. mat inn med. Jeg ville anbefale å pakke inn skjermen din, uansett om du kjører Vista eller ikke.
Nå fikk jeg litt sjokk her!
At jeg ikke hadde hørt om noe sånn er utrolig :P Alt det de kunne bruke dette til (flaut vis du ser på pornofilmer og gjør diverse ting foran pc skjermen )

Må bare si at jeg synes det er feigt gjort av dem og ha en slik fordel men hadde ikke hatt noe imot å hatt kontrollen selv :P

Funker dette prograqmmet på så enkelt som en LINUX Os med bare komando linje?
Trådstarter
Jeg kjører linux (Ubuntu 6.10)
UBUNTU? De er jo en av de mest overvåkte fordi alle geeksene har den distribusjonen har jeg hørt. Det var noe med råkoder som ble sent til EVGA (ligger skjult på HK). Husker ikke dette helt eller hvordan kodene var.
Sist endret av esl; 13. mars 2007 kl. 19:35.
aww dette høres bare ikke bra ut! Tror kanskje de har sett denne tråden allerede!

Håper ingen kommer til avhør! For all del ikke gjør noe ulovligt nå...

Og se hvor mange som leser tråden...
Sitat av BombFreak!
Nå fikk jeg litt sjokk her!
At jeg ikke hadde hørt om noe sånn er utrolig :P Alt det de kunne bruke dette til (flaut vis du ser på pornofilmer og gjør diverse ting foran pc skjermen )

Må bare si at jeg synes det er feigt gjort av dem og ha en slik fordel men hadde ikke hatt noe imot å hatt kontrollen selv :P

Funker dette prograqmmet på så enkelt som en LINUX Os med bare komando linje?
Vis hele sitatet...
Sitat av mopplest
Jeg kjører linux (Ubuntu 6.10)
Vis hele sitatet...
Dere tror ikke dem har tenkt på det? Det er råkoden fra maskina som blir sendt til purken(eks 1000011110101110011100011), så det hjelper lite hvilket OS du har. Som sagt har dette eksistert siden 1982, og utviklet seg MYE etter det, men prinsippet er det samme.
Trådstarter
Jeg frafaller denne tråden, og jeg har IKKE tenkt å gjøre noe ulovlig! Og for all del! IKKE utnytt denne informasjonen som har kommet i denne tråden!
Profesjonell Gladpack er vel gjennomsiktig på ene siden og har speil på den andre siden? Ellers hadde det vel vært til liten bruk.. Samme teknikken som i avhørsrom, du vet det speilet med folk bakom
Sist endret av Snillorg; 13. mars 2007 kl. 19:35.
henter gladpack nå jeg, ikke søren om de skal se på meg...Dette høres helt fælt ut!
Trådstarter
Skal kontakte en av adminsa og få de til å slette denne tråden!
EDIT: Da har jeg gjort det, skal pakke inn Skjermen min med gladpack når jeg kommer hjem hører jeg... MEN FOR ALL DEL! IKKE GJØR NOE MED DETTE!
Sist endret av mopplest; 13. mars 2007 kl. 19:35.
bra mopplest!
Skal lage en kopi for meg selv så jeg husker dette!
Trådstarter
Det hadde ikke jeg gjort om jeg hadde vært deg... Da har jeg lært noe i dag også må jeg si..
dropper kopien da!

Ja dette var nytt for meg og, 15 år jeg og mopplest!
Ah, takk hedningen (les post #40) for informasjon om de råkodene. Om jeg ikke husker feil så er det bare Slackware som er immun mot de råkodene. Alle de som er hardkokte programmerere og virus mekkere bruker slackware for å slippe overvåkning.
Sist endret av esl; 13. mars 2007 kl. 19:44.
Trådstarter
Jeg sa jeg var ikke 15 år:P Så jeg kan ikke bli straffet, men du derimot:P Neida, tulla bare:P Hehe...

Sitat av typical
Ah, takk hedningen for informasjon om de råkodene. Om jeg ikke husker feil så er det bare "slackware" som er immun mot de råkodene.
Vis hele sitatet...
Mente med det? Råkoder? Høh?
Så det er en mulighet for at det sitter en kar med store briller og glaner på meg akkurat nå?
Dette var faenmeg noe sjuke greier, jeg har aldri hørt om noe lignende, ikke i nærheten engang. Men hvorfor er det fortsatt så få som det skjer noe med hvis dette faktisk skjer? Tenker på sånne "storkarer" liksom?