Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 571
SHARKFACEGANG
mkey's Avatar
Jeg har en sang som er i formatet s3m, noe som jeg aldri har hørt om. Winamp støtter formatet. Men jeg vil ha den i mp3 format, men jeg finner ingen converter. Noen som vet hvor jeg kan finne en? Urelevant, men alikevel; Sangen heter Unreal Tournament - 2pm.s3m, deilig sang !
Sist endret av mkey; 30. november 2005 kl. 16:08.
S3M er en såkalt "ScreamTracker3 Module". Et sequencerformat med andre ord. Derfor er nok fila ganske mye mindre enn tilsvarende mp3-fil ville ha vært.

Det enkleste er jo å installere en diskwriter som skriver til mp3 for Winamp. Alternativt kan du lete etter "Modplug tracker". Den leser S3M og kan eksportere til mp3 såvidt jeg husker.
Start WinAmp, velg "Diskwriter" som output device, og kjør fila. Da får du ei .Wav fil, og kan laste ned en Wav2Mp3 konverter, og gjøre .Wav'en om til Mp3.