Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 15671
Må jeg ha en jævlig dyr og avansert brenner for å brenne meg et canaldigital piratkort som bare har brk, tv2, og tvnorge? eller trenger jeg ikke piratkort i det hele tatt? Har en nokia tuner med canal+ nå, men har ikke penger til å betale abbonemang lenger...
Gå over til familie abn, mye billigere.
tror heller jeg går for en phoenix brenner... Men hva annet en CD kort jan den brenne?
Funker denne???

Funprogrammerer USB

koster 400,- på keykard.no....
Du trenger brenner til ca 400kr og kort til ca 400kr. Er ganske mangen andre poster så tar opp det samme emnet.

Da får du alle kanler som er tilgjenglig fra cd.
Cool.. Men har noen eksakt link til en nettside som selger disse tingene?
Søk på forumet her etter piratkort. Tipper du finner minst 1 tråd som tar for seg hva du skal ha, hvor du kan kjøpe og hvordan du skal brenne.
Jøss.
Synes dette er tatt opp flere ganger her på dette forumet. Eller begynner jeg å bli sløv?
LordPalo: Du har nok rett.

Men bare fordi jeg er i usedvanlig godt humør i dag...

Dark: Du trenger ett m2-kort for å se CD, og en brenner som tar phoenix mode - kan for eksempel anbefale Infinity USB Phoenix på det varmeste. Det hele kan kjøpes på for eksempel www.parabolshop.no ..
Åssen kort og brenner er det man må har for å få den minste pakka til viasat da?
Eh er du helt fjern eller fant minst 1 topic om akuratt det du spør om og det uten å søke.

Er ny her jeg også men er det noe poeng i å laget et topic om ting som det står om før, blir det for mange sånne topic blir det bare rot på et forum, som igjenn gjør at folk ikke gidder å være her, som igjenn gjør at ingen får info om ting lengere.
viss du har en pc som står på hele døgnet nærme tuneren, så kan du få piratkort til 150,-
urgh: Hvordan da?
▼ ... over en uke senere ... ▼
urgh: Hvordan funker det?

Edit: Da kjøpt jeg meg et m2 kort på qxl til 279kr, billig?
Sist endret av JuB; 19. desember 2004 kl. 21:53.
Til kjpuck og JuB.
Urgh snakker om et såkalt season interface som du kobler sammen med datamaskina. Dette interfacet emulerer et smarkort. Software styrt...
Jeg anbefaler m2 kort og usb brenner fra http://www.keycard.dk/
laster ned nye hexkoder ca 1 gang i uka og deretter er det bare å brenne. USB brenneren kan oppdateres via firmware og er relativt fleksibel (samt billig - til en viss grad).
Hvor har dem den billigste kortbrenneren til m2 kort?
Norsk Tipping...
he he http://www.norsk-tipping.no/gar/miscellaneous/crs/index.jsp
▼ ... over en uke senere ... ▼
gidder ikke lage ny post, så forsetter bare her..

nen som har erfaring med denne?.. 249 ,- da går den vel også greit igjennom tollen også da..?
Siden er foreldet...men hvis det er brenner du er ute etter, så vil jeg anbefale deg norsk tipping sin. Har skrevet en guide på det her på forumet. Funker som en scud...
greit.. da går jeg for den.. trenger bare en som er over 18 da.. ?
En brenner?
Brenneren kan være hur ny som helst, så lenge det ikke er usb-versjonen.

...men man må være 18 år for å bestille en tror jeg, ja
Canal Digital sender ut nye kort nå.
Mulig at det er CAS7, dette vil i såfall bety svarte skjermer

http://drhans.jinak.cz/news/canal_new_card.jpg

KILDE: http://drhans.jinak.cz
Mulig det, men jeg har hørt at dem alltid har sendt ut nye kort til folk. Kortene "går ut" etter en viss tid, og da får man nye.

Står litt her: http://stopstop.mine.nu/forum/showthread.php?t=20320
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Jeg fikk vel et nytt kort rett etter nyttår i fjor også om jeg ikke tar helt feil.
@ z0p

Har du kortet som er vist ovenfor?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Litt offtopic men, noen som vet hvor jeg kan få tak i liste over alle canal digital kabelfrekvensene? De satelittsidene er vel neppe til noe hjelp.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Gubbe: Nå har jeg ikke org. kort lengre. Er folka mine som har tatt over det gamle parabol utstyret.
noen som vet hvordan det ligger ann med cana digital og piratkort nå? har hørt om en del personer som sliter fordi canal digital har vært veldig aktive på å endre kodene. faren min har tenkt å kjøpe pakken til canal digital, og jeg er ikke villig til å betale et abb. til for å få det inn på tven jeg har hos meg en etasje under
▼ ... over en uke senere ... ▼
Da var det vel stopp for en periode tenker jeg, over på ny key og alle CAS3 kort skal visstnok være døde nå. Så vi får vel bare smøre oss med tålmodighet, og bruke våre orginalkort, denne krigen er ikke tapt enda
Mitt M-II kort funker som faen ihvertfall...alt jeg vet
Funker noe annet enn NRK 1 & 2, TV2, TvNorge og Rikstotto da ?
Edit: Med nærmere ettertanke kan det jo hende du har et M2 kort med funksjoner jeg ikke har
▼ ... over en uke senere ... ▼
hvordan er det med NT brenneren og SP2 nå da?
Nå er det over og ut med hele M-II ser det ut for...
Mange av Canal Digitals kanaler kan ses i Seca 2. Eksempler er Canal+,discovery,animal planet, extreme sports channel... på 13 og 19 grader øst.
posta feil sted .. .:P
Sist endret av BuzzR; 4. februar 2005 kl. 19:49.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg har en Norsk Tipping brenner, å tenkte jeg skulle prøve å brenne noen M2 kort.. Meen, jeg har ikke fått det til ennå.. Når jeg går inn i programmet, og trykker på program. så får'n tak i det derre ATR greiene, men så får jeg en annen feil, det står error:sw..? Det skjer når jeg bruker det nye programmet, MII.exe. Men når jeg bruker 'old' versjonen så funker det, det står hvertfall card programmed.. Men får fortsatt ikke no bilde på tv'n? And btw hva er det ATR greiene? er det mulig å forandre på den?
FOR Å TA DET EN GANG TIL:
Man får ikke conax på M-II for tiden. Ingen vet når det kommer tilbake heller.

OK?

En annen ting: Hvis du følger guiden min til PUNKT OG PRIKKE - avinstaller whatever du har installert, som f.eks. NT-software osv. først - så funker det. GARANTERT! (Kan ikke garantere hvis du har SP2, da.
...then again...det er ikke vits å prøve, for du får ikke brukt M-II kortene til annet enn is-skrape for tiden
Hehe, okey.. thanks Har ikke tatt meg tid til å lese så fryktelig her inn jeg da.. Hadde sikkert finni ut det der, hvis jeg hadde gjort det.. Jaaa, hvor er den guiden din da?
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Du får jo tv2 og tv N da + nrk1 og nrk2 om du har en tuner med mii kort.
Har du også en viacess cam får du tv3(N/S/D) og ztv(N/S).
Sitat av z0p
Du får jo tv2 og tv N da + nrk1 og nrk2 om du har en tuner med mii kort.
Har du også en viacess cam får du tv3(N/S/D) og ztv(N/S).
Vis hele sitatet...
og Tv 3+ med viacess
▼ ... over et år senere ... ▼
jeh har noen priblemer med å installere min phoenix brenner er det noen som vet hvordan jeg kan bruke den?
er det noen som hvet hvor jeg kan laste ned koder/frekvenser til digitale kanaler?

Sitat av BuzzR
greit.. da går jeg for den.. trenger bare en som er over 18 da.. ?
Vis hele sitatet...
jeg er 15 og jeg har fått til å bestille brenner og kort uten noen problem

Sitat av McKack
Litt offtopic men, noen som vet hvor jeg kan få tak i liste over alle canal digital kabelfrekvensene? De satelittsidene er vel neppe til noe hjelp.
Vis hele sitatet...
er det noen som kan si meg hvor jeg får tak i frekvensene til canaldigital ?
Gratulerer min venn. Du har blitt svindlet!
Etter oppgraderingen er desverre canadigital og viasat ikke mulig å hacke. (ennå... Come on DvdJon!!!!)
Man trenger da ikke piratkort idag, man skal bare ha noen å dele 'kontrollord' med :P
Dette er jo fint, fordi man slipper å rote med koder da.
Sitat av Odne
Gratulerer min venn. Du har blitt svindlet!
Etter oppgraderingen er desverre canadigital og viasat ikke mulig å hacke. (ennå... Come on DvdJon!!!!)
Vis hele sitatet...
hei er det noen som vet hvor jeg kan laste ned digitale koder til upc/get get hart vel neppe byttet system jeg har en venn som har viasat og canaldigital kan jeg ikke kopiere kort til han og så bruke på min egen dekoder ?

Sitat av mikael525
hei er det noen som vet hvor jeg kan laste ned digitale koder til upc/get get hart vel neppe byttet system jeg har en venn som har viasat og canaldigital kan jeg ikke kopiere kort til han og så bruke på min egen dekoder ?
Vis hele sitatet...
er det mulig at noen kan gi meg en link eller en peker på hvor jeg kan laste ned eller kjøpe digitale kodet helst til upc/get?
går det ikke ann å laste ned digitale koder til det nye systemet?
er det noen som selger piratkort helst med tv 1000 som kan selge meg ett billitg som varer hvertfall i 6 måneder
Sist endret av mikael525; 23. desember 2006 kl. 23:54.
Svar på dine spørsmål:
Nei, nei, nei, nei og atter nei.

Les denne teksten nøye:

[COLOR=Green]Crackede koder finnes ikke etter de lagde det nye systemet.[/COLOR]

Løsningen for deg er CARDSHARING.

Videre anbefaler jeg deg en titt innom dette nettstedet --------> Norsk tegnsetting, for å lære litt om punktum, komma, spørsmålstegn og bruk av store bokstaver.