Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1264
Patient zero
iblis's Avatar
--[ note from sysop ]-----------------------
Dette er nff's "ofte spurte spørsmål" post, beta 000001 eller.no! så jeg trenger den hjelp jeg kan få.. bynner i det små her nå, men kom med spm. og svar som vi bør ha her..
--------------------------------------------

--[ index ]---------------------------------
  • Hvordan bytter jeg mitt passord?
  • Jeg skrev en post jeg ikke skulle, hvordan sletter jeg den?
  • Hva er en avatar?
  • Hvordan kan jeg forandre min avatar?
--------------------------------------------

spm: Hvordan bytter jeg mitt passord?
svar: Trykk på "Din Profil", så trykker du på "View/Update Profile", så kan du bytte passordet ditt der det står "Password:"!

spm: Jeg skrev en post jeg ikke skulle, hvordan sletter jeg den?
svar: Gå til den meldingen du vil ha slettet (må være din egen), trykk på "editer/slett" iconet, kryss av i boxen hvor det står "Delete Post?" og trykk på submit!

spm: Hva er en avatar?
svar: En avatar er et lite bilde (32x32) du kan ha under ditt nick på alle postene du skriver!

spm: Hvordan kan jeg forandre min avatar?
svar: Trykk på "Din Profil", så trykker du på "View/Update Profile", der kan du velge den avataren du vil ha. Her ser du bilde av alle avatarene du kan bruke på nff.
--------------------------------------------

[ 02-05-2001: Message edited by: iblis ]
Better than thou.
Q1: Selvom jeg er ny her har lyst til å bli ViF. Kan jeg få bli det nå?

A1: Nei for pokker Kommer du med gode svar, blir respektert etc. etc. etc. har du mulighet til å bli det.

Q2: Hva driver dere med i ViF forumet?

A2: Ingenting spesielt der enda, diskuterer litt, og deler en FTP eller to.. Men ingenting som er så veldig kewl.. enda..

Q3: Jeg har en ide på et forum som dere ikke har oppe (enda), som jeg tror mange hadde brukt/hatt nytte av. Hvordan får jeg opp det?

A3: Prat med en av ypperste mod'ene, iblis eller NSO (fler?), og så skal vi se hva vi kan få gjort!

Det er vel det jeg kommer på nå..