Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  92 14099
Jeg lurer på om det kan finnes noe slikt i Norge? At rike menn har kvinner de betaler for i en lengre periode og gir losji, i mot at de alltid er der klare for sex? Kanskje gjør litt husarbeid i tillegg.

Det trenger ikke være noe sadistisk ved det heller. Bare en desperat enslig businessmann som kan få tilfredstilt sine normale seksuelle og intime behov da han selv ønsker, gjerne etter en stresset dag. En kvinne som kan gi "kjærlighet" og trygghet, så lenge pengene ruller.

Hvor kommer man i så fall i kontakt med slike mennesker, eller er dette for drøyt for et land som Norge? Er det totalt umoralskt om kvinnen ønsker jobben selv?

PS, jeg er kvinne selv og kunne vært interessert i en slik "jobb" for en 6 måneders periode.
Hehe, dette er vel en av grunnene til alle nye innbyggerene våre fra Thailand er her... Tror Nakenprat sitt forum er noe mer opplyst en Freak om dette emnet da, forsåvidt. Jeg personlig har hverken vært borti eller hørt om noe lignende det her.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Høres ut som ett ganske normalt forhold for meg det?

*edit*
Skaff deg en "rik" type har jo du akkurat dette.
Bare att han ser kanskje det på en annen måte.
Sist endret av Alphanio; 14. november 2012 kl. 16:36.
Trofékone?
Jeg synes at hva du spørr om er ganske interesangt faktisk. Fordi at jeg tror nokk det finner noen steder i større byer, men har et trolig smalt og stille marked. Jeg tror nokk ikke at noen vil spytte ut om det heller om du legger ut en post på dette forumet. Men jeg vil nokk tro at det finnes! Jeg har aldri hørt om det, men kanskje du skal prøve deg på finn.no? Legg ut en annonse på møteplassen å si at du ønsker å bli kjøpt/kjøpe kvinne/mann til å kose med/husarbeid. Helt sikker på at finn.no har et bedre marked enn det nFF har! hehe...
Sitat av Alphanio Vis innlegg
Høres ut som ett ganske normalt forhold for meg det?

*edit*
Skaff deg en "rik" type har jo du akkurat dette.
Bare att han ser kanskje det på en annen måte.
Vis hele sitatet...
Nei. Blir ikke det samme. Kan ikke være med en fyr i 6 måneder og forlate han med 100-300 000 i lomma.

Sitat av Turbolego Vis innlegg
Trofékone?
Vis hele sitatet...
Har ikke tenkt å gifte meg med noen heller. Er bare over en kort periode.

Sitat av mabe140 Vis innlegg
Jeg synes at hva du spørr om er ganske interesangt faktisk. Fordi at jeg tror nokk det finner noen steder i større byer, men har et trolig smalt og stille marked. Jeg tror nokk ikke at noen vil spytte ut om det heller om du legger ut en post på dette forumet. Men jeg vil nokk tro at det finnes! Jeg har aldri hørt om det, men kanskje du skal prøve deg på finn.no? Legg ut en annonse på møteplassen å si at du ønsker å bli kjøpt/kjøpe kvinne/mann til å kose med/husarbeid. Helt sikker på at finn.no har et bedre marked enn det nFF har! hehe...
Vis hele sitatet...
Tror ikke å legge ut en annonse på finn om prostitusjon er et særtrekk...
Sitat av mabe140 Vis innlegg
Jeg synes at hva du spørr om er ganske interesangt faktisk. Fordi at jeg tror nokk det finner noen steder i større byer, men har et trolig smalt og stille marked. Jeg tror nokk ikke at noen vil spytte ut om det heller om du legger ut en post på dette forumet. Men jeg vil nokk tro at det finnes! Jeg har aldri hørt om det, men kanskje du skal prøve deg på finn.no? Legg ut en annonse på møteplassen å si at du ønsker å bli kjøpt/kjøpe kvinne/mann til å kose med/husarbeid. Helt sikker på at finn.no har et bedre marked enn det nFF har! hehe...
Vis hele sitatet...
Finn.no godtar ikke annonser for verken menneskehandel eller med erotisk innhold/vinkling.
Om du hooker opp med en eller annen nigerianer så tror jeg hun blir happy for et slikt tilbud. Du skuffer penger på henne og det eneste hun trenger å gjøre er å suge litt kuk og vaske noe klær.
Sikkert bare å spørre en neste gang du går nedover Karl Johan.
Du er vel ikke den samme personen som har laget denne tråden; "sextilbud på vestkanten" ....?
Sist endret av aeon_illuminate; 14. november 2012 kl. 16:47.
Om du hooker opp med en eller annen nigerianer så tror jeg hun blir happy for et slikt tilbud. Du skuffer penger på henne og det eneste hun trenger å gjøre er å suge litt kuk og vaske noe klær.
Sikkert bare å spørre en neste gang du går nedover Karl Johan.
Vis hele sitatet...
TS sier at hun er dame og ønsker å suge litt kuk og vakse litt klær i en kort periode. Er ikke en mann som ønsker en sexslave.
Sitat av moret Vis innlegg
Om du hooker opp med en eller annen nigerianer så tror jeg hun blir happy for et slikt tilbud. Du skuffer penger på henne og det eneste hun trenger å gjøre er å suge litt kuk og vaske noe klær.
Sikkert bare å spørre en neste gang du går nedover Karl Johan.
Vis hele sitatet...
Frustrerende at det ikke går ann å lese hele innlegget før man svarer.

Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Du er vel ikke den samme personen som har laget denne tråden; "sextilbud på vestkanten" ....?
Vis hele sitatet...
Hehe, I wish...
Sitat av Pæresaft Vis innlegg
Frustrerende at det ikke går ann å lese hele innlegget før man svarer.
Vis hele sitatet...
What? Jeg ser ingenting i ditt innlegg som sier at nigerianske horer er utenfor spørsmålet.
Kan du peke i riktig retning så skal jeg selvfølgelig beklage, men atm så står jeg på mitt.
Sitat av moret Vis innlegg
What? Jeg ser ingenting i ditt innlegg som sier at nigerianske horer er utenfor spørsmålet.
Kan du peke i riktig retning så skal jeg selvfølgelig beklage, men atm så står jeg på mitt.
Vis hele sitatet...
TS er den som ønsker en slik jobb, ønsker ikke å hyre en slik person. Så har du gryna, og ønsker en "stuepike" send henne PM...
Tja det bør vel være mulig? Er mange ensomme folk rundt forbi.
Og for folk som har masse penger men lite eller ingen kjærlighet, nærhet eller sex kan sikkert en slik deal være fristende.
Du får oppsøke forskjellige chattekanaler og pimpe deg selv så ser du jo fort om det er et marked.
Spørs jo selvsagt hva du forlanger i betaling også og helt sikkert hvordan du ser ut. De to tingene bør jo korrelere.
Sitat av moret Vis innlegg
What? Jeg ser ingenting i ditt innlegg som sier at nigerianske horer er utenfor spørsmålet.
Kan du peke i riktig retning så skal jeg selvfølgelig beklage, men atm så står jeg på mitt.
Vis hele sitatet...
Sitat av Pæresaft Vis innlegg
PS, jeg er kvinne selv og kunne vært interessert i en slik "jobb" for en 6 måneders periode.
Vis hele sitatet...
JEG ER kvinne. JEG ønsker og jobbe for noen..
Sitat av Pæresaft Vis innlegg
JEG ER kvinne. JEG ønsker og jobbe for noen..
Vis hele sitatet...
Aha. Sorry sorry.. legger meg flat her.

Vel, hva vil du ha i lønn da? Jeg tjener jo helt ok.... *host host*
Vel, hva vil du ha i lønn da? Jeg tjener jo helt ok.... *host host*
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte meg at den skulle komme! haha
Sitat av ompapa Vis innlegg
Tja det bør vel være mulig? Er mange ensomme folk rundt forbi.
Og for folk som har masse penger men lite eller ingen kjærlighet, nærhet eller sex kan sikkert en slik deal være fristende.
Du får oppsøke forskjellige chattekanaler og pimpe deg selv så ser du jo fort om det er et marked.
Spørs jo selvsagt hva du forlanger i betaling også og helt sikkert hvordan du ser ut. De to tingene bør jo korrelere.
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte minst 150 000 kroner, altså 25 000 pr måned.
Kroppen min vil jeg påstå er en 9 blank/10, ansiktet er kanskje bare 6-7/10. Gjennomsnittelig.
Er åpen for å gjøre stort sett hva som helst bortsett fra scat...
Hva synes du om prisen da? Håper du synes det var rimelig, for ville ikke hatt noe mot 50 000 i måneden heller..

Sitat av moret Vis innlegg
Aha. Sorry sorry.. legger meg flat her.

Vel, hva vil du ha i lønn da? Jeg tjener jo helt ok.... *host host*
Vis hele sitatet...
Som du ser, 25-50 000 i måneden, tviler på at du tjener såpass??
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Smil, fetlife, cupido etc. Gå inn på et av disse stedene og legg feks. ut en annonse om at du ønsker suggardaddy/mester o.l, så skal du se du får napp. Vær forsiktig dog, det er mange gærninger i farvannet, og hva gjelder sex kan du fort få mer enn du ønsker.
Sitat av Apraksin Vis innlegg
Smil, fetlife, cupido etc. Gå inn på et av disse stedene og legg feks. ut en annonse om at du ønsker suggardaddy/mester o.l, så skal du se du får napp. Vær forsiktig dog, det er mange gærninger i farvannet, og hva gjelder sex kan du fort få mer enn du ønsker.
Vis hele sitatet...
Takk Tror du jeg finner rikinger på slike sider?
Og jeg er så nervøs for å ta slikt på nett, at politiet skal spore meg eller noe, hehe. Menmen, er vel eneste mulighet så får vel gjemme meg bak en proxy eller to.
Sitat av Pæresaft Vis innlegg
Som du ser, 25-50 000 i måneden, tviler på at du tjener såpass??
Vis hele sitatet...
Vel, det gjør jeg jo. Men om du er verdt det; det er et annet spørsmål.
No offence. Haha.
Du får jo mye cava for 20-50k,-
Ingen som har vært inne på SMil, før, eller? Der er det jo utallige slike annonser. Både med menn og kvinner. Syns diverse av disse annonsene er meget underholdene.
Sitat av Pæresaft Vis innlegg
Takk Tror du jeg finner rikinger på slike sider?
Og jeg er så nervøs for å ta slikt på nett, at politiet skal spore meg eller noe, hehe. Menmen, er vel eneste mulighet så får vel gjemme meg bak en proxy eller to.
Vis hele sitatet...
Husker jeg ikke feil så er det ikke ulovlig å selge sex, men å kjøpe?
Kan ikke helt huske hvor akkurat nå, men fant en slik annonse-side langt inne i TOR for en stund tilbake. Selv om det for det meste var kvinner som solgte one-night stands kan man sikkert selge seg selv for en 6måneders periode også. Hvis det finnes et marked for sånt, så finner du det i TOR, vil jeg tro.
Sitat av Pæresaft Vis innlegg
Er det totalt umoralskt om kvinnen ønsker jobben selv?
Vis hele sitatet...
Det er det helt opp til deg å vurdere etter dine egne verdier. Dere er i så tilfelle to voksne og samtykkende individer. Det er da helt irrelevant hva andre mener, fordomsfulle folk som syntes at alle andre bør følge sine egne personlige etiske retningslinjer.
Sitat av moret Vis innlegg
Vel, det gjør jeg jo. Men om du er verdt det; det er et annet spørsmål.
No offence. Haha.
Du får jo mye cava for 20-50k,-
Vis hele sitatet...
Si at du tjener 40k (random tall), har du da råd til å gi bort 25 av de vær måned?
Sitat av heihallohade Vis innlegg
Si at du tjener 40k (random tall), har du da råd til å gi bort 25 av de vær måned?
Vis hele sitatet...
Vel i og med at jeg har levd som student på rundt 4k i måneden så ser jeg ikke noe problem med å leve på 15-16.
Sitat av moret Vis innlegg
Vel, det gjør jeg jo. Men om du er verdt det; det er et annet spørsmål.
No offence. Haha.
Du får jo mye cava for 20-50k,-
Vis hele sitatet...
Om jeg er verdt det får jeg bedømme utifra utseendet ditt, hvor bra damer du kan få ellers liksom.
Men ganske sikker på at de fleste ville synes jeg var verdt det..

Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Ingen som har vært inne på SMil, før, eller? Der er det jo utallige slike annonser. Både med menn og kvinner. Syns diverse av disse annonsene er meget underholdene.
Vis hele sitatet...
Gikk inn på SMil nå, men er ikke så keen på BDSM stuff. Er ikke det at jeg liker det, men føler meg mye mer hore om jeg gjør det. Da vil jeg også kreve mer penger, for det er mer jobb og krever mye mer både psykisk og fysisk.
For ikke å nevne regel nr 1:
1. Oppfordring til og/eller kjøp/salg av seksuelle tjenester.

SMil-Norge.no forbeholder seg rett til å ha sine egne definisjoner på hva man kan tolke som kommersielt seksuelle tjenester. Denne definisjonen vil i utgangspunktet være strengere enn norsk lovgivning.

Mottar man meldinger der noen tilbyr slike tjenester ber vi på det sterkeste om at dette blir anmeldt så snart som mulig. Vi anbefaler at man ikke svarer på slike henvendelser, siden vi har hatt erfaringer med at det i etterkant har forekommet lovbrudd som utpressing og trusler om outing.

Sitat av heihallohade Vis innlegg
Husker jeg ikke feil så er det ikke ulovlig å selge sex, men å kjøpe?
Vis hele sitatet...
Hehe, daså..! Takk for informasjonen

Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Kan ikke helt huske hvor akkurat nå, men fant en slik annonse-side langt inne i TOR for en stund tilbake. Selv om det for det meste var kvinner som solgte one-night stands kan man sikkert selge seg selv for en 6måneders periode også. Hvis det finnes et marked for sånt, så finner du det i TOR, vil jeg tro.
Vis hele sitatet...
TOR? vet ikke hva det er
Sitat av Pæresaft Vis innlegg
TOR? vet ikke hva det er
Vis hele sitatet...
..og slik vil jeg anbefale at det blir. veldig mye shady greier der kan man trygt si.
Jess, endelig fikk jeg troen på meneskeheten igjen. Blir null fritid på meg fremover, her skall det jobbes mye overtid!
Det eneste er att med den prisen så kan man jo likegodt skaffe seg dame.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Sitat av Pæresaft Vis innlegg
Takk Tror du jeg finner rikinger på slike sider?
Og jeg er så nervøs for å ta slikt på nett, at politiet skal spore meg eller noe, hehe. Menmen, er vel eneste mulighet så får vel gjemme meg bak en proxy eller to.
Vis hele sitatet...
Tja, det er alt mulig på disse sidene, fra alle samfunnslag. Har sett en del "ønsker suggardaddy" annonser, kan ikke skjønne at det er ulovlig heller. Bare ikke beskriv det i annonsen som at du vil selge deg, vær subtil. Ta videre detaljer 1 til 1. Igjen, vær forsiktig.
Sitat av Skille(D) Vis innlegg
Jess, endelig fikk jeg troen på meneskeheten igjen. Blir null fritid på meg fremover, her skall det jobbes mye overtid!
Det eneste er att med den prisen så kan man jo likegodt skaffe seg dame.
Vis hele sitatet...
Ja for kjærester har jo helt klart kun en prislapp å tenke på...
Jeg klarer ikke heelt å se for meg at det skal være det helt store markedet for dette uten å rote seg borti noen skikkelig skakk-kjørte mannfolk, og de har vanligvis ikke 25.000 i måneden til slikt.

Rike (og ikke alt for sprø) menn som har lyst på kjæreste trenger sjelden leie en. For dem som har kone/kjæreste/osv eller ikke har lyst på en så er vel en slik "langtidsleie" ganske uaktuelt.

Hele konspetet høres egentlig ut som en særdeles dårlig plan spør du meg. Hvorfor gifter du deg ikke heller med en gammel gris?
petterpan2: Fordelen med noe sånt for en rik person er jo at han kan ringe til TS, og hun stiller opp. Tvilsomt at en kone hadde kommet hjem fra jobb for å suge sin mann.
Så hvem er den typiske kunden for dette konseptet?
Eldre mann som har vanskelig for å finne seg en kone/kjæreste>, men som har mye penger?
Sitat av petterpan2 Vis innlegg
Så hvem er den typiske kunden for dette konseptet?
Vis hele sitatet...
Be Moret om og beskrive seg selv, så har du det.
Det finnes et slikt marked, usikker dog for så lenge som 6 måneder av gangen. X (kamerat) som jobber mye i USA og Norge er her 2 måneder om gangen. De gangene han er her, har han Y som tar oppvask, mat m.m. som bor hos X de 60 dagene han er her. Har aldri spurt om prisen men har fått lirket ut at de har en kontrakt på hva som er ok å ikke. blant annet at trekant er ok men hun må godta person nummer 3, slag eller rasp er ikke i henhold til kontrakten og hun får alltid 1 måned betalt på forskudd.
Når X reiser til USA igjen så går Y til sitt (usikker på hva dette er), og Y dukker opp når X kommer tilbake.

(X tjener et sted mellom 60-75 i måneden men han jobber typ 20 av 24 timer i døgnet så råd til det har han).
Sitat av bottknott Vis innlegg
Det finnes et slikt marked, usikker dog for så lenge som 6 måneder av gangen. X (kamerat) som jobber mye i USA og Norge er her 2 måneder om gangen. De gangene han er her, har han Y som tar oppvask, mat m.m. som bor hos X de 60 dagene han er her. Har aldri spurt om prisen men har fått lirket ut at de har en kontrakt på hva som er ok å ikke. blant annet at trekant er ok men hun må godta person nummer 3, slag eller rasp er ikke i henhold til kontrakten og hun får alltid 1 måned betalt på forskudd.
Når X reiser til USA igjen så går Y til sitt (usikker på hva dette er), og Y dukker opp når X kommer tilbake.

(X tjener et sted mellom 60-75 i måneden men han jobber typ 20 av 24 timer i døgnet så råd til det har han).
Vis hele sitatet...
Dette høres jo helt perfekt ut... er han 2 måneder vekk, og 2 måneder hjemme? Han har ikke kolleger som ønsker det samme, hehe?
Sitat av bottknott Vis innlegg
(X tjener et sted mellom 60-75 i måneden men han jobber typ 20 av 24 timer i døgnet så råd til det har han).
Vis hele sitatet...
Jobber han 20 av 24 timer i døgnet i 2 mnd i strekk? Hørtes litt vell mye ut
Sitat av bottknott Vis innlegg
(X tjener et sted mellom 60-75 i måneden men han jobber typ 20 av 24 timer i døgnet så råd til det har han).
Vis hele sitatet...
Jobbe 24 timer i døgnet? Og hvor skal han få tid til søvn/mat/ og ikke minst dette såkalte forholdet?
Sitat av petterpan2 Vis innlegg
Jeg klarer ikke heelt å se for meg at det skal være det helt store markedet for dette uten å rote seg borti noen skikkelig skakk-kjørte mannfolk, og de har vanligvis ikke 25.000 i måneden til slikt.

Rike (og ikke alt for sprø) menn som har lyst på kjæreste trenger sjelden leie en. For dem som har kone/kjæreste/osv eller ikke har lyst på en så er vel en slik "langtidsleie" ganske uaktuelt.

Hele konspetet høres egentlig ut som en særdeles dårlig plan spør du meg. Hvorfor gifter du deg ikke heller med en gammel gris?
Vis hele sitatet...
Det finnes de av oss som ikke ønsker et fast forhold til en dame, men som fortsatt har seksuelle behov. Hadde jeg hatt penger hadde jeg sendt denne hyggelige trådstarteren en pm så fort som overhodet mulig.
Sitat av Pæresaft Vis innlegg
Har ikke tenkt å gifte meg med noen heller. Er bare over en kort periode.
Vis hele sitatet...
Poenget med Trofékone er at mannen skal vise fram dama han har "erobret".

Ingen bryr seg om du er gift med vedkommende eller ikke, "Trofékone" er bare et utrykk.

Jeg mener du fortsatt kan fremstå som en Trofékone for personen du blir betalt for å være sammen med, selv om du ikke er gift med vedkommende.

Om personen som hyrer deg er villig til å hyre noen for at det skal se ut som vedkommende har et forhold, er sannsynligvis vedkommende også villig til å lyve på seg at dere er gift.

Jeg hadde satset på salgspitchen "Lei en Trofékone" siden dette kan gi deg flere høytstående kunder som ser etter en "backup" om den vanlige plutselig skulle bli utilgjengelig i en periode...

http://no.wikipedia.org/wiki/Trof%C3%A9kone
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Poenget med Trofékone er at mannen skal vise fram dama han har "erobret".

Ingen bryr seg om du er gift med vedkommende eller ikke, "Trofékone" er bare et utrykk.

Jeg mener du fortsatt kan fremstå som en Trofékone for personen du blir betalt for å være sammen med, selv om du ikke er gift med vedkommende.

Om personen som hyrer deg er villig til å hyre noen for at det skal se ut som vedkommende har et forhold, er sannsynligvis vedkommende også villig til å lyve på seg at dere er gift.

Jeg hadde satset på salgspitchen "Lei en Trofékone" siden dette kan gi deg flere høytstående kunder som ser etter en "backup" om den vanlige plutselig skulle bli utilgjengelig i en periode...

http://no.wikipedia.org/wiki/Trof%C3%A9kone
Vis hele sitatet...
God idé! Men ikke for meg dessverre... Er ikke ute etter å bli sett av så mange. Jeg har planer om å leve et mer normalt liv senere, og da er det er fordel at minst mulig kan gjenkjenne deg. Og bør kanskje nevnes at jeg nylig rundet 18 år.
Sitat av Sinken Vis innlegg
Eldre mann som har vanskelig for å finne seg en kone/kjæreste>, men som har mye penger?
Vis hele sitatet...
Da reiser jeg heller til thailand og får ei kone til langt mindre penger OG en ferie på kjøpet.
Husker et utrykk: Når noen går til en hore, betaler de ikke for sex. De betaler for at hun skal gå.
Sitat av vestal Vis innlegg
Husker et utrykk: Når noen går til en hore, betaler de ikke for sex. De betaler for at hun skal gå.
Vis hele sitatet...
Hæ? Hvilken logikk brukte du for å komme frem til det utsagnet?
Sitat av vestal Vis innlegg
Husker et utrykk: Når noen går til en hore, betaler de ikke for sex. De betaler for at hun skal gå.
Vis hele sitatet...
Når Charlie Sheen kjøper en hore, er dette kanskje tilfellet.. Sånn ellers, så er det sex man betaler for.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Hæ? Hvilken logikk brukte du for å komme frem til det utsagnet?
Vis hele sitatet...
Sex uten forpliktelser og mas.
Sitat av Don Veto Vis innlegg
Sex uten forpliktelser og mas.
Vis hele sitatet...
Og dette er folk villig til å betale flere tusen for? Her hvor jeg kommer fra, er jenter minst like glad i uforpliktende sex som det gutter er.