Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  192 606290
Det finnes vel et tak for gevinster under 10k også, før man blir beskattet?

Noen som vet hvor denne grensen går, per år?
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Sitat av Verilon Vis innlegg
Det finnes vel et tak for gevinster under 10k også, før man blir beskattet?

Noen som vet hvor denne grensen går, per år?
Vis hele sitatet...
Grensa er vel såpass enkel at alle gevinster over 10k skal skattes av, resten ikke.
Så jeg kan cashe ut 500 x 9999,- gevinster på et år og slippe skatt?

Det tviler jeg egentlig på...
Verilon / Screwdriver: Det er ikke en konkret grense, men dersom du har sportsbetting eller andre former for gambling som din hovedinntekt over tid kan det regnes som næringsvirksomhet og da må du betale skatt på alt, uansett størrelse på gevinsten.

Størrelsen på uttakene er forresten helt irrelevant. Du kan ta ut 100K på en gang uten å skatte av dem, så lenge alle enkeltgevinstene dine er under 10K og inntekten ikke regnes som virksomhet.
http://img.ctrlv.in/4fbb82463344f.jpg

Kommer på min kupong idag.

ps: ikke spill for mer enn du har råd til å tape

ps igjen: selv om jeg har hatt en god periode så er det ingen garanti for at denne går inn. selv om du kanskje synes jeg har høy innsats, så vil ikke det si at dere skal satse like mye.

bankrollmanagement
Sitat av ParadiseIselin Vis innlegg
Veldig bra at folk fulgte tipsene.

Jeg leter fortsatt etter en god måte å ta ut pengene fortest mulig på, da det virker som at jeg kun kan ta ut 4,000,- om dagen i minibanker. Har prøvd å f.eks. først ta ut 2,000 x2 på en minibank, og da går det ikke å ta ut mer i andre

Jeg kan jo kjøpe ting på nettet osv.. brukte kortet i en butikk etter jeg hadde tatt ut, funka bra. Noen som har no forslag? Paypalen min er stengt, så får ikke overført til den via kortet.

fts
Vis hele sitatet...
Lag deg også en Entropay-konto, og en ClickandBuy-konto. Ta ut litt til Neteller, litt til Entropay, og litt til ClickandBuy(Er noe usikker på om ClickandBuy sender ut debitkort, men det forholder seg ihvertfall anonymt).
Sitat av ParadiseIselin Vis innlegg
http://img.ctrlv.in/4fbb82463344f.jpg

Kommer på min kupong idag.

ps: ikke spill for mer enn du har råd til å tape

ps igjen: selv om jeg har hatt en god periode så er det ingen garanti for at denne går inn. selv om du kanskje synes jeg har høy innsats, så vil ikke det si at dere skal satse like mye.

bankrollmanagement
Vis hele sitatet...
Faen, litt for sent ute :S
Liten oppdatering. Ene leder 2-0 etter 24 minutter.
Andre starter som skrevet 21:00.

www.flashscore.com
www.futbol24.com
Sist endret av ParadiseIselin; 22. mai 2012 kl. 20:25.
Fin kupong det der ja Iselin! :-) Kisa er flinke
2-0 i andre og, ligger an til å gå inn
Hvordan gikk kampene ?
5 minutter igjen av siste kampen, ser ut til å gå inn nok en gang! Håper du kommer med noen tips imorgen også Iselin!
Der satt den Takk for tips!
Grattis med gevinsten. Jeg heter forresten ikke Iselin, men du kan godt kalle meg det siden paradiseiselin er så smart.
Sitat av ParadiseIselin Vis innlegg
Grattis med gevinsten. Jeg heter forresten ikke Iselin, men du kan godt kalle meg det siden paradiseiselin er så smart.
Vis hele sitatet...
Haha. Fyfan, du kan dine saker, det skal du ha
Haha, er klar over at dunikke heter det, visste bare ikke hva jeg skulle kalle deg. Takk for hærlige tips atter en gang.
Herlige spill ParadiseIselin!
Sist endret av SheepInPain; 22. mai 2012 kl. 23:22.
Ser bra ut dette her.. Typisk at jeg kommer for sent til hvert tips, nå sitter jeg her på nattevakt og har sovet bort både en fin dag og en potensiell fin gevinst

Venter i spenning på neste
Huff, gikk glipp av dette tipset og! Men gratulerer til dere som fulgte!

Ser frem til neste tips!
Sitat av Cikey Vis innlegg
Verilon / Screwdriver: Det er ikke en konkret grense, men dersom du har sportsbetting eller andre former for gambling som din hovedinntekt over tid kan det regnes som næringsvirksomhet og da må du betale skatt på alt, uansett størrelse på gevinsten.

Størrelsen på uttakene er forresten helt irrelevant. Du kan ta ut 100K på en gang uten å skatte av dem, så lenge alle enkeltgevinstene dine er under 10K og inntekten ikke regnes som virksomhet.
Vis hele sitatet...
Så dersom man da ønsker å "lure" systemet, kan man - istedenfor å plassere en stor sum på et bet for å vinne 30k, ha flere spill på samme kamper med begrenset innsats - slik at gevinsten hver gang havner under 10k?
Sitat av Verilon Vis innlegg
Så dersom man da ønsker å "lure" systemet, kan man - istedenfor å plassere en stor sum på et bet for å vinne 30k, ha flere spill på samme kamper med begrenset innsats - slik at gevinsten hver gang havner under 10k?
Vis hele sitatet...
I teorien kan man vel det. Hadde vært morro å evt bli tatt, og vise til masse gevinster på 99xx
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Nå blir jeg nødt til å legge til "rikere" på lista over ting Freak har gjort for meg

Tusen takk for tips "Iselin"
http://img.ctrlv.in/4fbcad529ac86.jpg

Dagens spill idag. Noter at det er asian handicap, ikke "vanlig". Blir det 1mål-seier i noen av kampene blir dette spillet gjort ugyldig.

Asian handicap
Takk for tips og forklaring Iselin!
Sitat av ParadiseIselin Vis innlegg
http://img.ctrlv.in/4fbcad529ac86.jpg

Dagens spill idag. Noter at det er asian handicap, ikke "vanlig". Blir det 1mål-seier i noen av kampene blir dette spillet gjort ugyldig.

Asian handicap
Vis hele sitatet...
Takk for tipset. Er asian handicap det samme som "det her": Handicap
3-Way Handicap
23.mai.2012
1
X
2
Fotball > Norge > 1. divisjon
18:00
Mjøndalen - Bærum (1-0)
1,12
7,50
11,80
+22
18:00
Mjøndalen - Bærum (0-1)
2,26
4,00
2,40
+22

Litt rotete, men kanskje du skjønner?
Sist endret av heihallohade; 23. mai 2012 kl. 11:44.
Sitat av heihallohade Vis innlegg
Takk for tipset. Er asian handicap det samme som "det her": Handicap
3-Way Handicap
23.mai.2012
1
X
2
Fotball > Norge > 1. divisjon
18:00
Mjøndalen - Bærum (1-0)
1,12
7,50
11,80
+22
18:00
Mjøndalen - Bærum (0-1)
2,26
4,00
2,40
+22

Litt rotete, men kanskje du skjønner?
Vis hele sitatet...
Asian hcpfinnes ikke på betsafe osv. Skaff deg konto på bet365. Asian hcp = 2 utfall, european hcp = 3 utfall
Sitat av ParadiseIselin Vis innlegg
Asian hcpfinnes ikke på betsafe osv. Skaff deg konto på bet365. Asian hcp = 2 utfall, european hcp = 3 utfall
Vis hele sitatet...
Takker, mekker konto nu!
Vil det si at om kampene ender med bare med etmåls seier så får du igjen pengene? Spiller hos Norsk-tipping, så forstår ikke helt dette her.
Sitat av Jaudaa Vis innlegg
Vil det si at om kampene ender med bare med etmåls seier så får du igjen pengene? Spiller hos Norsk-tipping, så forstår ikke helt dette her.
Vis hele sitatet...
Norsk tipping har ikke asian handicap. NT er et ekstremt dårlig tilbud. Ja, spillet blir ugyldig og oddsen blir satt til 1 ved etmål-seier
Ok, takk for svar. Får vurdere og registrere meg på annen side eller bare hoppe over dagens tips.
betsafe virker heller ikke som de har asian handicap, men bare vanlig handicap.. Bet365 som har Asian handicap?
kjedelig streiting
http://www5.infobetting.com/calcio/q...25-asian-v.htm

Der finner dere noen av bookiene som har asian handicap på adeccoligaen samt oddsen på den ene av kampene.
Sist endret av legalize_it; 23. mai 2012 kl. 12:15.
Sitat av ParadiseIselin Vis innlegg
Asian hcpfinnes ikke på betsafe osv. Skaff deg konto på bet365. Asian hcp = 2 utfall, european hcp = 3 utfall
Vis hele sitatet...
Ser ut som man må skippe dagens bet da, siden bet365 ikke tar kort fra norge.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
På bet365, så finner jeg kun valg for "Strømsgodset -1, -1.5" og "Strømsgodset -0.5, -1". Hvor finner jeg valg for kun -1 Alt AHC?
Det gikk med asian handicap på comeon!
Kan noen forklare litt hvordan betting fungerer?
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sitat av penol Vis innlegg
Kan noen forklare litt hvordan betting fungerer?
Vis hele sitatet...
Betting gjør du hos en bookie (Unibet, Betsafe, Betsson, Bet365 etc.). Her blir diverse sportsarragementer over hele verden satt opp og gitt odds. Hvis det er stor sjangs for at et lag vil vinne, så er det satt en liten odds på dette laget. Hvis det er liten sjangs for at laget kommer til å vinne vil det være høy odds.

Hvis oddsen på en kamp er 2,67 og du vinner, så ganger du innsatsen med oddsen (eks: 100 kr bet -> 100*2,67 = 267). Bookies tilbyr også fler betting-valg, som handicap-betting og totals.
Veldig intressant, Jeg tenker å bruke litt penger når jeg får lønn nå på å teste ut litt, hvordan burde jeg gå frem?
Ja, er spennende! men ikke vær for grådig.
Synes det sto mye bra på linken Iselin postet. Les litt der

http://www.freeunderdog.com/bankroll-management.html
Takk for linken, leser der nå.
Sitat av ParadiseIselin Vis innlegg
http://img.ctrlv.in/4fbcad529ac86.jpg

Dagens spill idag. Noter at det er asian handicap, ikke "vanlig". Blir det 1mål-seier i noen av kampene blir dette spillet gjort ugyldig.

Asian handicap
Vis hele sitatet...
Skjønner ikke helt.. Hva er innsatsen din på de enkelte kampene ? Trykker du bare på type spill, velger dobbel og satser bare der ?

fant ut av det.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sitat av fEsk Vis innlegg
Skjønner ikke helt.. Hva er innsatsen din på de enkelte kampene ? Trykker du bare på type spill, velger dobbel og satser bare der ?

fant ut av det.
Vis hele sitatet...
Innsatsen er dobbel, altså 1,500 på begge kampene sammen. Det vil si at oddsen blir slått sammen, og hvis du taper på en kamp, taper du hele veddemålet.
Sist endret av Buddapower; 23. mai 2012 kl. 17:52.
Mjøndalen - Bærum 2-1
Men spøker for den siste..
Vel. Jeg luktet faren i etmål-seier i begge kampene, og tok derfor -1 asian isteden for -1.5.
Jeg var selv i Mjøndalen idag og så på Bærum-kampen. Helt ekstremt at det ikke Mjøndalen putta 4-6 mål. Sykeste målsløseriet jeg har vært borti. Men, men. Penga ble hvertfall returnert.
Takk paradiseiselin!

Betta 500,- på Mjøndalen, Strømsgodset, Viking og Brann, så ble jeg plutselig 2082 kr rikere
Tok også -1 asian på begge kampene. Skal ikke klage på at pengene ble returnert! Vært en spennende kveld
Sitat av ParadiseIselin Vis innlegg
Vel. Jeg luktet faren i etmål-seier i begge kampene, og tok derfor -1 asian isteden for -1.5.
Jeg var selv i Mjøndalen idag og så på Bærum-kampen. Helt ekstremt at det ikke Mjøndalen putta 4-6 mål. Sykeste målsløseriet jeg har vært borti. Men, men. Penga ble hvertfall returnert.
Vis hele sitatet...
Deilig med retur av pengene ))!
Vært spennende, indeed. Takk igjen for tipset Paradiseiselin.
Du har fått meg sånn halvveis hekta, hehe.
http://img.ctrlv.in/4fbd3d6de1fc5.jpg

Tips for torsdagen. Mulig det kommer noe mer -_-

Har fått mange takkemeldinger som skriver at jeg skal mekke en egen tråd. Får se an til helgen, ellers mekker jeg sammen en kjapp side på domene mitt hvor daglige tips kommer.