Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1287
Hei, jeg kjøpte Just Cause 2 på steam for noen dager siden.

I dag kjøpte jeg i tillegg Just Cause 2 Agency hovercraft, å Monster Truck DLC.
Men jeg finner ikke ut hvordan jeg får brukt dette. Noen som vet? All hjelp vil bli satt stor pris på!
Må kjøpe de fra black market tenker jeg, trykk 4 og så e og så vehicles eller noe sånt.
Sitat av ivioynar Vis innlegg
Må kjøpe de fra black market tenker jeg, trykk 4 og så e og så vehicles eller noe sånt.
Vis hele sitatet...
Er du sikker på det? Jeg tror ikke det skal være nødevendig og bruke in-game penger på de vehiclene. For jeg kjøpte dem jo med ekte penger på steam store. Noen andre som vet?

Det er liksom sånn Downloadable Content.
Prøv da vel? Jeg tror du må bruke penger... er det noe problem da, man har jo mer penger enn man klarer å bruke på JC2.
Sitat av bronze Vis innlegg
Prøv da vel? Jeg tror du må bruke penger... er det noe problem da, man har jo mer penger enn man klarer å bruke på JC2.
Vis hele sitatet...
Jeg har prøvd det og jeg måtte bruke penger og nei jeg har ikke masse penger hadde 5000 dollar eller noe. Noen som forstår denne linken litt bedre en meg?
http://forums.eidosgames.com/showthread.php?t=104377
Du har jo tydligvis gjort det tilgjengelig i spillet. Trenger ikke sitte å skrike overat du må bruke ingame penger på det.
Sitat av cos Vis innlegg
Du har jo tydligvis gjort det tilgjengelig i spillet. Trenger ikke sitte å skrike overat du må bruke ingame penger på det.
Vis hele sitatet...
Det er irriterende og måtte bruke in game penger på det. Da jeg ikke skal trenge og gjøre det. Det skal være en annen måte og få dem på bare ved og trykke på en knapp, men spørsmålet er hvilken?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Du må kjøpe dem for ingame-penger. Har selv spillt just cause 2 sinnsykt mye, så det vet jeg. Er en knapp du må trykke på ja, og det er den du bruker for å kjøpe.
Headbang tastaturet til du finner knappen.

Edit: Bare fortsett til det går
Sist endret av maxphone; 1. januar 2011 kl. 02:51.
Sitat av weattube Vis innlegg
Det er irriterende og måtte bruke in game penger på det. Da jeg ikke skal trenge og gjøre det. Det skal være en annen måte og få dem på bare ved og trykke på en knapp, men spørsmålet er hvilken?
Vis hele sitatet...
Du trykker på knappen som åpner Black market'en din, og siden du er VELDIG feit i penger ut i spillet, så er det ikke så farlig å bruke en slant på det, så ro ned.
Forøvrig synes jeg det er flott at du faktisk må KJØPE det i stedet for at du får det gratis og dermed automatisk gjør spillet lettere.