Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 976
Bynte med AC1 igjen og skal til å update spillet men får feilen rett før innstallasjonen er ferdig at;

Could not retrieve installation folder! Installation will be aborted.

Er Patch 1.02
har du instalert spillet? eller bare kopiert filene rett inn fra en annen instalasjon?

har du vista og har instalert spillet i program files mappene? er noen ganger det fucker seg pga noe sperrer da. prøv instalere på fks cgames, og sjekk om virker da`?

noen patcher er jo også sånn at når du skal instalere de så må du bla frem til instalaskons mappe, sånn på den? og er den isåfall satt på riktig mappe?
:P
Trådstarter
Har (ikke drep meg) lasta ned fra bukta.. Ikke en DVD men den RIP'en på 3GB... trukke jeg skal nevne noen navn her :P

så den blir ikke innstallert på riktig måte, får ta finne en annen versjon..

Så takker for hjelpen coyote93
jeg får de fleste spilla mine og fra bukta^^ så dømmer ingen jeg:P når folk lager rippa versjoner fjerner de også ofte litt forskjellige ting. for gjøre spillet mindre liksom, fks filmer/ tekst osv. burde ikke være noe problem å finne en versjon som funker der
Trådstarter
Ja, skjønner.. laster ned en annen, litt ekte og full size versjon nå, får se i mårgen om det funker

Synes spillet yter dårlig, litt dårlig grafikk, selv med alt på fullt, er derfor jeg vil patche det :P
Trådstarter
Jaja, innstallerte nye versjonen, nå funker det å patche ;D
nice lønner seg ofte laste ned fullversjon:9