Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  261 30346
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Dette er den nye offisielle tråden for nFF minecraft-serveren som du finner på minecraft.host1.no

Kjører en full map-reset i dag som innebærer at alle bygg og enheter forsvinner, en fresh start samtidig som whitelist vil bli aktivert. Dette innebærer at kun godkjente spillere får logge inn. For å komme seg på denne listen kan du enkelt å greit skrive en PM til undertegnede med nicket ditt i minecraft. Husk at du bør ha en del fartstid på nff for at det skal være noe poeng.

Følgende retninslinjer gjelder;
- Brudd på retningslinjene vil føre til umiddelbar utestengelse.
- Respekter andre sine byggverk. Ikke ødelegg andre konstruksjoner.
- Ovenstående gjelder også såklart lava og brann. Trær og wood skal ikke tennes på.
- Cheats aksepteres naturligvis ikke.
- Hvis du observerer regelbrudd kan du kontakte mods eller admins for å få fjernet brukeren.
Sist endret av ivioynar; 25. oktober 2010 kl. 22:43.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Trådstarter
Kan jo også legge til at noen av oss er å finne på irc på #nff.minecraft
The bush kangaroo
Sk!ppy's Avatar
Når vet man at man er på lista som sagt? Jeg husker ærlig talt ikke om H'en er stor eller liten i nicket mitt.. (havers)
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Bruk heller denne tråden for å melde seg på whitelist, så kan man heller diskutere andre ting rundt serveren her.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Trådstarter
Sitat av Sk!ppy Vis innlegg
Når vet man at man er på lista som sagt? Jeg husker ærlig talt ikke om H'en er stor eller liten i nicket mitt.. (havers)
Vis hele sitatet...
Du vil få PM fra en admin
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Når det kommer til velging av moderatorer føler jeg for å presisere at den eneste måten du selv kan påvirke om du blir valgt er å være en god hjelpsom spiller på serveren, masing etc vil faktisk redusere sjangsen din til å bli valgt.
Første map generert:

Foreslår og øke antall tillatte spillere, hvis serveren takler det da.
kjipt og få 'Server is full' hele tida!
Økt til 24 players. (Øker til 32 litt senere, må bare restarte serveren og legge til et par ekstra cores først.)

Første groupphoto fra freaktown 2.0:

Forc sin ninja skin jeg laga

TAR IMOT REQUEST OM SKINS!!! BARE GI MEG ET BILDE ELLER BESKRIV

Ehh bilde plis

Kan jeg ha en forum før skin Request?

http://nffskins.up-with.com/index.htm
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Jeg kræsja, og serveren ble umiddelbart full. Skal si det er pågang i dag!
Da er serveren nede for vedlikehold i ~15-30 minutter.

I mellomtiden kan dere kose dere med mapet som det ser ut nå (Dere ser resultatet av pruningen i ene enden:

når man spiller i Peacful kommer det ingen zombier,creepers da?
Skimter huset mitt! Må bygge på flere fløyer så det vises bedre..
Serveren er da oppe igjen.

Den prunes hver time, dette betyr at hvis du går for langt så vil mapet under deg bli fjernet.

Genererer nå nytt map med cartographer hver time, kommer til å poste disse jevnlig, eventuelt gjøre dem tilgjengelige på nett om en stund.

Max 32 players nå.

Nytt map generert:

hvordan blir det med tanke på whitelisten. Ser flere registrerte seg kun for å få tilgang til serveren. vil de som registrerer seg kun for å få tilgang til den også få tilgang, eller er det litt større "krav" for å sørge for at den blir mer nFF-server?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Medlemmer av nFF prioriteres over andre, hittil ser det ikke ut til å være noe problem, men om flere medlemmer vil joine serveren kan det tenkes at ikke-medlemmer blir fjernet for å gjøre plass.
Etter det sinnsvake rushet med folk som registrerte oss har vi konkludert med at du må ha litt fartstid på nFF for å bli whitelistet. Vi kjører nå max 32 players, det skjer faktisk at serveren blir full til tider.

Gruppefoto:



Utsikt over freaktown fra spawn:



Utsikt over freaktown by day:

Mudkip og Pedobear står hånd i hånd!
Konge!
Mange kule skins, føler julenissen min blir litt døll...
Artig med litt bilder. Det vil nok forandre seg en god del den kommende uken. Både mht medlemmer og kart.
Konge bilder
Fint map! Og fint gruppebilde !
Minecraft.net er nede, så jeg får ikke loget på noen servere :/
noen som kommer inn?
Oppe igjen nu gitt.


Nytt map generert:

Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Trådstarter
Sitat av Forconin Vis innlegg


Nytt map generert:

Vis hele sitatet...
Får ikke helt de mappene til å stemme men?
Kanskje på tide og ta kvelden.. Ble en lang natt med bygging dette! Fikk ferdig glass pyramiden min, så jeg er fornøyd med dagens resultat!



Håper bare jeg er like fornøyd med den når jeg våkner.. Ble kanskje litt i minste laget.
Watch out! There be spiders!
Er det mulighet får å nominere noen til moderator hvis det trengs? Isåfall vil jeg gjerne nominere pingonether fordi han har hjulpet meg enormt mye med min vannsklie!

(Se etter et 1x1 tårn med en fakkel på toppen for å finne inngangen)
Nominerer Pingonether som Moderator..
Nytt kart:



Gruppefoto:

Nytt kart:



Nytt map:

Haha, Det er artig å spille kl 6:55 - 7:30 fordi da er ingen her

Jeg spiller fra jeg står opp til jeg skal på skolen, så kommer jeg hjem fra skolen (15:15) da spiller jeg helt til jeg skal legge meg (22:30) :P Jeg vet jeg har lite å gjøre

Og btw Haagiboy jeg skal lage skin din etter skolen idag
Oppdatert map etter nattens spilling (map fra 11:45 i dag):

Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Rart at akvedukten ikke synes hele veien.
Mange som har besøkt vannsklia mi!




Det "nye" kartbildet er eldre enn det forrige du posta. Mye som mangler, nattens bygging f.eks.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av ticks Vis innlegg
Rart at akvedukten ikke synes hele veien.
Vis hele sitatet...
Ja, for i følge bildene så ser jo dette som det mest oppdaterte, da det er vann i akvedukten (det andre bildet postet kl 20:55 i går).

Og nå over til litt tilsnakk:
Kan folk vennligst spørre før de gjør ting som å grave et hull i akvedukten vår for å få vann på kaktushagen sin? Jeg er ikke sint, bare veldig skuffet :P
Det er vanlig folkeskikk å i det minste spørre før man endrer på andres verk.
Spiller ikke noe spesielt idag :/ har vært opptatt redigert og lekser

Og for dere som vil ha skin, jeg bruker vanligvis og lage skins fra Requests som folk spørr meg om IN-GAME men det blir sykt kaos av det og jeg husker ikke om jeg har fått gjort ferdig alle som spurte meg.
Så plis bruk http://skinrequests.up-with.com/forum.htm der kommer jeg til å være for det meste når jeg ikke spiller Minecraft
Virker ikke som jeg har blitt lagt til, til tross for at jeg har fått PM fra Dodecha om at jeg er lagt til. Blir ihvertfall nektet adgang med grunn om at jeg ikke er på whitelisten. Skriver nicket her en gang til.

FluffyBunneh
Jeg har akkurat begynt å spille Minecraft og er ganske noob, men har lyst til å prøve å spille på nff serveren, hadde vært gøy! kan noen forklare meg hvordan jeg kommer inn på nff serveren, ligger den i den lista på Minecraft siden?
Sitat av zevz Vis innlegg
Jeg har akkurat begynt å spille Minecraft og er ganske noob, men har lyst til å prøve å spille på nff serveren, hadde vært gøy! kan noen forklare meg hvordan jeg kommer inn på nff serveren, ligger den i den lista på Minecraft siden?
Vis hele sitatet...
Logg inn på spillet, trykk multiplayer, copy and paste URL-en som står på den første posten her i tråden og trykk connect. Hvis du da står på whitelist og det er ledige slots på serveren får du logget inn, om du ikke gjør det blir du denied.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ah, beklager Elemental, ble en skrivefeil i nicket, du er nå lagt til.

zevz: Først må du skrive ned minecraft brukernavnet ditt i denne tråden, du vil få en pm når du er addet.
Du bruker hosten som står i førsteposten, altså åpne klienten, trykk på multiplayer og skriv inn hobby.host1.no

NB
Pga pågang i en størrelse vi ikke antok så har vi sett oss nødt til å bruke strengere kriterier for å bli med på whitelisten:
Vi godtar nå bare nFF brukere med over 100 poster her på forumet.
takker for svar, har nå logget meg på og trykket på multiplayer, men da kommer jeg bare til den lista med mange servere, hvor skal jeg skrive inn minecraft.host1.no eller hobby.host1.no ?