Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 9405
Jeg tok 15 tramagol får runt tre time siden. Kjenner det suser såpass hodet men. Fikk lyst å to-tre pilss ville bare for sikkerhets skyld spørre om det er forsvarlig mengde eller burde jeg la vær?
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du burde la vær!
Trådstarter
22 2
Er det farlig å drikke en eller to øl? Har drukket litt a ven pils nå tror dere det går greit å drikke resten?
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Har du tatt 15 stk på en gang?
Trådstarter
22 2
Jeg tok 12 først så tok jeg de tre siste ca to time etterpå. Var kanskje litt mye men hadde lyst å teste ut potensialle på dette legemiddel.

Drakk en øl of skal la vær å drikk flere trur jeg.

Kan legge til at jeg nesten ikke klarer å tisse. Klarte såvidt å skivse ut et par dråper. Er det normalt?
Sist endret av FlubberX; 7. mars 2019 kl. 23:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hei,
Hvis det er første gangen du tar tramadol og du har tatt 15stk (750mg antar jeg?) Så er det veldig mye. Normalt for førstegang bruk holder 200-300.

Tramadol har lang virkning og det kan slå deg hardt om du tar for mye.

Nå har du vel allerede tatt noen øl, og normalt sett skal det gå helt fint. Det kan forsterke kraftig. Spesielt med mengden tramadol du har tatt. Håper det gikk greit.

Helt normalt at man ikke klarer å tisse. Normalt med forstoppelse også.

Vær forsiktig!
Trådstarter
22 2
Sitat av Acting Crazy Vis innlegg
Hei,
Hvis det er første gangen du tar tramadol og du har tatt 15stk (750mg antar jeg?) Så er det veldig mye. Normalt for førstegang bruk holder 200-300.

Tramadol har lang virkning og det kan slå deg hardt om du tar for mye.



Nå har du vel allerede tatt noen øl, og normalt sett skal det gå helt fint. Det kan forsterke kraftig. Spesielt med mengden tramadol du har tatt. Håper det gikk greit.

Helt normalt at man ikke klarer å tisse. Normalt med forstoppelse også.

Vær forsiktig!
Vis hele sitatet...
Det gikk veldig bra. Har litt toleranse fra før men det er den største dosen jeg har testet ut. Hadde god kontroll føler jeg og klarte å stoppe etter en øl. Sov utrolig bra i natt hehe

Takk for deres innspill
750mg Tramadol og en øl er potensielt dødelig! Du hadde flask, neste gang er det absolutt ikke sikkert du er like heldig. Alt over 400mg sies å øke faren for anfall ganske mye, 750mg og en øl er en dose hvem som helst kunne fått ett anfall av. Skremmende å se hvor mange som bare kaster i seg ting i god tro om at det går bra, uten engang å gidde gjøre ett kjapt google søk.

Kan jeg spørre om du var klar over anfall risikoen på tramadol og da spesielt høye doser over 400mg? Eller hadde du bare en formening om at dette var trygt, eller sett noen andre gjøre det så du trodde det var greit?
Jeg var suicida i fyllal en gang, og svelga rundt 20 tramadol.
Var da allerede drita etter et brett øl pluss ca en halv liter sprit.
Men våkna fint dagen derpå med tidenes hangover...
Sitat av Elayna666 Vis innlegg
Jeg var suicida i fyllal en gang, og svelga rundt 20 tramadol.
Var da allerede drita etter et brett øl pluss ca en halv liter sprit.
Men våkna fint dagen derpå med tidenes hangover...
Vis hele sitatet...
Du må ha hatt voldsomt høy toleranse for både alkohol og opioder hvis du "våknet fint dagen derpå" etter 24 øl, 0,5L sprit og 1000mg Tramadol på én og samme gang. Og selv om du var svært tolerant så har jeg likevel vanskelig for å tro at det gikk helt fint, hvis mengdene du snakker om i det hele tatt stemmer.

(Jeg skriver dette fordi det er viktig at ikke en haug med shitkids leser denne tråden og tror at de kan ta den mixen der helt uten videre problemer)
Sist endret av Sjølvaste; 9. mars 2019 kl. 05:31.
Sitat av Elayna666 Vis innlegg
Jeg var suicida i fyllal en gang, og svelga rundt 20 tramadol.
Var da allerede drita etter et brett øl pluss ca en halv liter sprit.
Men våkna fint dagen derpå med tidenes hangover...
Vis hele sitatet...
Det tror jeg faen ikke på jeg heller.. og uansett om det skulle være sant, hva er poenget? At det er ufarlig å blande høye doser tramadol med høye doser alkohol? Folk har daua av mye mindre! det skal jeg love deg..
Man må respektere rus! Så må man skille på det å ha høy toleranse (bruke det ofte. Nesten hver dag) til førstegangsbruk.

Jeg hadde en venn som testet 200mg uten alkohol første gangen. Trodde han skulle dø. Pusten stoppet. Oppkast og ekstremt dårlig. Etter 4 timer gikk det over og formen ble god. Det viser hvor kraftig det kan være!!
Det var ikke gøy.

Man får fort høy toleranse og det vil derfor være helt umulig å vite for andre om hva som definerer som høy dose. Uansett må man vite at man leker med livet når man holder på slik.

Har selv hatt turer til Asia der jeg mange ganger har gått ut på byen med 800mg ++, 15 øl (minst) og hatt en fin kveld som jeg våknet til god form med. Det skal sies at jeg ikke tok alt på en gang, men over 5 timers periode.

Nå holder jeg ikke på med rus lenger, men skulle jeg tatt det igjen i dag så hadde jeg aldri tørt å begynne på mer enn 200 uten alkohol!

Godt å høre at det gikk bra med deg Flubber.
Tramadol og alkohol kan gi kraftige kramper etc.. ikke lurt
Trådstarter
22 2
I ettertid så jeg at dette er en handling jeg angrer på og burde unngått. Og jeg fraråder enhver som måtte lese tråden på det sterkeste fra å gjøre det. Idioti fra min side.


Sitat av Alge Vis innlegg
Kan jeg spørre om du var klar over anfall risikoen på tramadol og da spesielt høye doser over 400mg? Eller hadde du bare en formening om at dette var trygt, eller sett noen andre gjøre det så du trodde det var greit?
Vis hele sitatet...
Jeg var ikke klar over risikoen og burde selvfølgelig sjekket det opp. Kommer heretter til å være varsom, og anbefaler alle å være det. Spesielt er kombinasjon med alkohol farlig!
Fengsel > Fridom
17 0
sitter på nok med tramadol og vil si jeg er suicidal, venter bare på riktig moment vil jeg tro(?).... ty for innlegget, bra det gikk bra for deg da
▼ ... noen måneder senere ... ▼
O
Sitat av Elayna666 Vis innlegg
Jeg var suicida i fyllal en gang, og svelga rundt 20 tramadol.
Var da allerede drita etter et brett øl pluss ca en halv liter sprit.
Men våkna fint dagen derpå med tidenes hangover...
Vis hele sitatet...
Beklager veldig sent svar. Men jo, eneste jeg merka var stygg hangover, ellers gikk det fint. Nå er jeg den som kan ta 5-10g pepper på en natt (ikke bare nasalt) og virke fint etter 8 timers søvn.
Samt har jeg ikke telling på hvor mange ganger jeg har fått i meg ekstreme doser pepper, ketorax (morfin) ect ect, like fin etter hver gang. Eneste minuset er at jeg hungrer etter å en dag gå oover grensa mi, men den er som dere sier, høy.

Men vil understreke at har man ikke min toleranse, så kan det gå virkeligille. Ikke prøv.
Sist endret av Elayna666; 18. mai 2019 kl. 00:35.
Sitat av FlubberX Vis innlegg
I ettertid så jeg at dette er en handling jeg angrer på og burde unngått. Og jeg fraråder enhver som måtte lese tråden på det sterkeste fra å gjøre det. Idioti fra min side.




Jeg var ikke klar over risikoen og burde selvfølgelig sjekket det opp. Kommer heretter til å være varsom, og anbefaler alle å være det. Spesielt er kombinasjon med alkohol farlig!
Vis hele sitatet...

Bra du leste opp, selvom du burde gjort det før du tok de. Du hadde virkelig flaks, for jeg hadde en kompis som fikk kramper, slutta å puste og nesten døde av en stor dose tramadol. Bra det gikk bra med deg, men husk til neste gang information is both key and power.
Sitat av Coffern Vis innlegg
Bra du leste opp, selvom du burde gjort det før du tok de. Du hadde virkelig flaks, for jeg hadde en kompis som fikk kramper, slutta å puste og nesten døde av en stor dose tramadol. Bra det gikk bra med deg, men husk til neste gang information is both key and power.
Vis hele sitatet...
Enig med deg. TS skal være glad det gikk bra, aldri prøv noe slikt igjen
Anonym bruker
"Orange Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Elayna666 Vis innlegg
O

Beklager veldig sent svar. Men jo, eneste jeg merka var stygg hangover, ellers gikk det fint. Nå er jeg den som kan ta 5-10g pepper på en natt (ikke bare nasalt) og virke fint etter 8 timers søvn.
Samt har jeg ikke telling på hvor mange ganger jeg har fått i meg ekstreme doser pepper, ketorax (morfin) ect ect, like fin etter hver gang. Eneste minuset er at jeg hungrer etter å en dag gå oover grensa mi, men den er som dere sier, høy.

Men vil understreke at har man ikke min toleranse, så kan det gå virkeligille. Ikke prøv.
Vis hele sitatet...

Haha er du 16 år og wannabe drugproff? Du driter deg ut. 10g pepper på en natt og i det hele tatt få sove etter det skjer ikke i den villeste verden. Enten juger du så det renner av deg eller så blir du lurt og får melis. Hei, dop er ikke kult så stopp å lek
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Elayna666 Vis innlegg
O

Beklager veldig sent svar. Men jo, eneste jeg merka var stygg hangover, ellers gikk det fint. Nå er jeg den som kan ta 5-10g pepper på en natt (ikke bare nasalt) og virke fint etter 8 timers søvn.
Samt har jeg ikke telling på hvor mange ganger jeg har fått i meg ekstreme doser pepper, ketorax (morfin)
ect ect, like fin etter hver gang. Eneste minuset er at jeg hungrer etter å en dag gå oover grensa mi, men den er som dere sier, høy.

Men vil understreke at har man ikke min toleranse, så kan det gå virkeligille. Ikke prøv.
Vis hele sitatet...


Det er så deilig når alle andre enn den som skriver oppfatter alt som overdrevent virrvarr. Lurer på hva du vil frem til med slike utsagn? Om du så hadde klart å få i deg 10 gram pepper på en natt, hvorfor deler du det her som om du har besteget et fjell? Det er ikke noe du burde være stolt av, da er du bare den desidert største narkisen her akkurat nå. Men aller mest sannsynlig bare den desidert største floppen.