Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  92 14077
Sitat av subscribe Vis innlegg
Og dette er folk villig til å betale flere tusen for? Her hvor jeg kommer fra, er jenter minst like glad i uforpliktende sex som det gutter er.
Vis hele sitatet...
Ok. Det er et humoristisk uttrykk, ta det for det det er.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Hæ? Hvilken logikk brukte du for å komme frem til det utsagnet?
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/watch?v=HApbmtryRYk
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Bare kontakte en Sugardaddy det
Pæresaft: Ja, det mangler ikke akkurat på slibrige henvendelser der, akkurat. Den siste gangen jeg logget inn på dette nettstedet var da en fyr som kunne vært faren min ga meg tilbud om å være hans "private hore" på si, med kone, barn og hele pakka. Tipper at datteren hans var like gammel som jeg var på dette tidspunktet, og det er så pass ekkelt at jeg faktisk aldri logget på kontoen igjen. Dette var til og med uten bilde og interessant informasjon. Jeg hadde kun oppgitt alderen min og kjønnet mitt. "Jeg ser at du er ung, og regner med at du trenger litt penger, hehehehe". Ekle gris.

SMil fikk vite om det, for øvrig.
Sist endret av Lucy In The Sky; 14. november 2012 kl. 21:09.
Sitat av Pæresaft Vis innlegg
Jeg lurer på om det kan finnes noe slikt i Norge? At rike menn har kvinner de betaler for i en lengre periode og gir losji, i mot at de alltid er der klare for sex? Kanskje gjør litt husarbeid i tillegg.

Det trenger ikke være noe sadistisk ved det heller. Bare en desperat enslig businessmann som kan få tilfredstilt sine normale seksuelle og intime behov da han selv ønsker, gjerne etter en stresset dag. En kvinne som kan gi "kjærlighet" og trygghet, så lenge pengene ruller.

Hvor kommer man i så fall i kontakt med slike mennesker, eller er dette for drøyt for et land som Norge? Er det totalt umoralskt om kvinnen ønsker jobben selv?

PS, jeg er kvinne selv og kunne vært interessert i en slik "jobb" for en 6 måneders periode.
Vis hele sitatet...
Vil du leve i en verden der folk kan kjøpe hverandre? Det er egentlig slaveri. Grådighet kjenner ingen grenser. Det er dumt å leve på akkord med seg selv...

Pengene du tjener vil du bruke opp, men minnene om at du er blitt kjøpt og brukt vil henge med deg til du dør. Han som kjøper deg bryr seg ikke om deg, men du gjør forhåpentligvis det (enda), derfor har du fremdeles makten til å si nei og sette en stopper for det.
Du bor i Norge og har lyst til å være sexslave i et halvt år? Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne en gang med å formulere hvor sykt dette er. Jeg tror du må ha et litt feil intrykk av hele sex-industrien, dette er ikke noe du gjør frivillig. Hvis pengene er motivet kan jeg love deg at det finnes bedre måter å tjene penger på.

Har du så lite verdighet at det å være sexslaven til en gammel gris ikke gjør deg noe, burde du heller ta et skritt tilbake og se deg godt i speilet.
Sitat av Cheese Vis innlegg
Du bor i Norge og har lyst til å være sexslave i et halvt år? Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne en gang med å formulere hvor sykt dette er. Jeg tror du må ha et litt feil intrykk av hele sex-industrien, dette er ikke noe du gjør frivillig. Hvis pengene er motivet kan jeg love deg at det finnes bedre måter å tjene penger på.

Har du så lite verdighet at det å være sexslaven til en gammel gris ikke gjør deg noe, burde du heller ta et skritt tilbake og se deg godt i speilet.
Vis hele sitatet...

Hva er det som gjør deg til verdens overloard? Hvorfor skal du dømme andre mennesker? Har du lest klokeboken? Dømming er ikke opp til hverken deg eller meg......

Om hun vil være hore med fast oppdragsgiver og tak over hodet i et halvt års tid så er det vel strengt tatt hennes valg. Ikke gjør hun noe ulovlig og ikke bryter skader hun noen. Ingen grunn til å være så fordomsfull. Hun velger faktisk verdens eldste yrke helt frivillig og går inn i det med åpne øyne.
Sitat av Taffer Vis innlegg
Jobbe 24 timer i døgnet? Og hvor skal han få tid til søvn/mat/ og ikke minst dette såkalte forholdet?
Vis hele sitatet...
Offtopic: Det var ment som en metafor "Han jobber sprøtt mye" så derfor har han lite fritid til en dame. De gangene han jobber så dedikerer han seg 100% til jobben og jobber til han ikke orker me. Nei, ingen jobber 20 av 24 timer...Burde kanskje vært tydligere på dette.
Om du virkelig er hypp på å gjennomføre dette så vil jeg komme med et forslag. Hvorfor ikke sjekke muligheten rundt det å jobbe i redlight i amsterdam? Tror arbeidsforholdene og sikkerheten ved å stå i et vindu er bedre.. Og om du er så fin som du påstår du er vil det ikke være umulig å tjene en god slant på 6 måneder. Da er også pengene lovlig og du slipper å grave ned 150.000 i skauen.
Fingerleddsoperatør
Heffalompen's Avatar
Sitat av Taurean Vis innlegg
Vil du leve i en verden der folk kan kjøpe hverandre? Det er egentlig slaveri. Grådighet kjenner ingen grenser. Det er dumt å leve på akkord med seg selv...

Pengene du tjener vil du bruke opp, men minnene om at du er blitt kjøpt og brukt vil henge med deg til du dør. Han som kjøper deg bryr seg ikke om deg, men du gjør forhåpentligvis det (enda), derfor har du fremdeles makten til å si nei og sette en stopper for det.
Vis hele sitatet...
Spot on. Du har nettopp fylt 18, og selvom det kanskje virker fristende med lettjente penger kan dette fort være noe som blir sittende resten av livet. Har man først solgt kroppen sin èn gang, har man gått over en grense som jeg ikke tror er så lett å gå tilbake på. Skammen vil sitte der lenge, og pengene du forsøker å dekke over med forsvinner fort.

Jeg innser at verden ikke er helt som jeg skulle ønske, men jeg håper virkelig du går for en litt mer langsiktig løsning på dette.
Sitat av Zarathustra Vis innlegg
Om du virkelig er hypp på å gjennomføre dette så vil jeg komme med et forslag. Hvorfor ikke sjekke muligheten rundt det å jobbe i redlight i amsterdam? Tror arbeidsforholdene og sikkerheten ved å stå i et vindu er bedre.. Og om du er så fin som du påstår du er vil det ikke være umulig å tjene en god slant på 6 måneder. Da er også pengene lovlig og du slipper å grave ned 150.000 i skauen.
Vis hele sitatet...

Bare tull å jobbe i redlight for da er det andre som tar godt for seg av hennes innsats, både halliker og myndighetene. Ja horene skatter i Amsterdam.

Dessuten så er det ikke slik at det forbudt å være hore i Norge. Hun trenger ikke grave ned pengene i skogen. Tvert imot kan hun sette de rett på konto. Hun kan liketil oppgi prostitusjon på ligningen om hun ønsker det uten å bli straffet. Eller bare ha penga under madrassen.

Folk er forskjellige. Skjønner ikke hvorfor folk bryr seg så mye. Om hun vil være hore så det hennes valg. Ikke noe å bry seg med.

Sikkerhet kan løses, feks kan hun avtale at hun sjekker inn med en venninne hver dag. Hun kan fortelle et menneske hun stoler på hvem hun skal bo hos det halvåret etc etc.
Mye bra her, og hyggelig at mange bryr seg om hvordan jeg skal leve med skammen. Og må bare si at Amsterdam eller lignende ikke er et alternativ, jeg er min egen sjef. Og ja, skal ha pengene i madrassen og bruke 5000 i måneden etterpå. Det vil altså si 5000 kroner som sper på stipendet i måneden, for de 3 neste årene jeg studerer... Høres vel ikke dumt ut det? I mine ører er det en langsiktig løsning. Jeg får ikke en bedre betalt jobb uten noen utdanning og arbeidserfaring som 18 åring.

Jeg kommer dessverre ikke til å føle skam, og ja, det er kanskje trist. Har fortsatt respekt for meg selv likevel. Har solgt meg før. Jeg ser på det som betalt one night stand. Ikke mer, ikke mindre. Det tenner meg uansett og gjøre som sexpartneren min ønsker, det tenner meg å bli brukt.

Dette kommer jeg til å se på som betalt samboerskap... Har bodd med en kjæreste før, og dette blir ikke så veldig annerledes en dét forholdet. Jeg mangler nok noen sperrer... Og nei, kommer ikke til å ta hvilken som helst gammel gris. Dette er et menneske jeg skal godkjenne.
Enig i det ompapa sier, jeg skader jo ingen! Dere lider ikke av det jeg gjør.

Og dere samligner det med trofékone, ikke helt på jordet det. Men mener dere også da at det er en skam å være det, og noe man ikke kan leve med?

Takk for omtanken uansett. Har fått et par veldig gode hendvendelser på pm, så vet sånn ca hva jeg skal gjøre videre!
Sist endret av Pæresaft; 15. november 2012 kl. 16:35.
Sitat av Pæresaft Vis innlegg
Jeg får ikke en bedre betalt jobb uten noen utdanning og arbeidserfaring som 18 åring.
Vis hele sitatet...
Det kan du nå saktens få, hvis det er noe du heller vil. Tjente selv over 2k per sovende nattevakt (10 timer) i studietiden, uten å ha sex. Eldrehjem, vaktselskaper, psykiatrien, bakerier og mange flere har en god del stillinger for ufaglærte, som lar seg kombinere med studier (ofte mulig å lese på jobb), til helt ålreit betaling.
Denne tråden forbauset meg faktisk positivt.. altfor ofte i det siste fylles freak opp av besteborlighet og tåpelig moralsk harme, men her var faktisk mange av postene rimelig ålreite.

Sier forøvrig det samme som luni, ikke undervurder hvor mye du kan spare opp ved å ta nattevakter og annet på sykehjem.. selv om jeg fint ser logikken i både at noen er villig til å betale 25000k i måneden for at du er midlertidig kjæreste, og at det er en god deal for deg.

Hadde jeg sagt ja takk til jobbtilbudet jeg fikk fra gjensidige for noen år siden hadde jeg nok vært en av dem som sendte deg en PM.. da hadde jeg hatt et kjipt liv og masse penger. Glad jeg ikke trenger, og lykke til
Sist endret av DumDiDum; 15. november 2012 kl. 17:30.
Jeg vil tro at man som prostituert kan tjene mer enn en "ordinær" månedslønn. Skal du først gjøre dette så syntes jeg du burde kreve langt mer enn 25 000 kr. Så kan du heller sette ned prisen dersom interessen ikke er der. Det er jo kjipt å selge seg for småpenger...
Sitat av caperno Vis innlegg
Jeg vil tro at man som prostituert kan tjene mer enn en "ordinær" månedslønn. Skal du først gjøre dette så syntes jeg du burde kreve langt mer enn 25 000 kr. Så kan du heller sette ned prisen dersom interessen ikke er der. Det er jo kjipt å selge seg for småpenger...
Vis hele sitatet...
Liksom-kjæreste over noen måneder er noe helt annet enn å la nye fremmede menn stikke pikken sin inn i deg jevnlig.

Er faktisk mange jenter som har inntekt og muligheten til leilighet på Aker Brygge, samt nok spending money til dem selv, som en veldig, veldig viktig del av hvordan de velger kjæreste.. for endel av dem så er det nok så nærme det denne jenta vil at det i praksis ikke er noen forskjell. Få status og penger, la type stikke tiss inn i seg.

Skjønner at mange reagerer så fort ordet "prostitusjon" nevnes.. men klarer virkelig ikke se den store forskjellen mellom dette og en del av gold-diggersene jeg har møtt (utenom at denne jenta her er så fryktelig uhøflig at hun diskuterer det andre tenker og gjør i praksis ut høyt).
Hvordan stiller du deg til det følelsemessige med dette prosjektet da?
Hva om klienten blir veldig klengete? Eller hva om du føler at det går veldig bra mellom dere?
Hei,
Intressert gutt på 18 år her.
Betaling skjer senere når jeg vinner i lotto.


But seriosly tho!
Vær klar over at du har andre muligheter. Selv jobber jeg på et eldresenter og trives godt her lønningene er også gode om man jobber litt
Men hvis du ikke har noe imot det, go ahead!
Du selger deg for billig om du tenker å være tilgjengelig "døgnet rundt".
Jeg har litt erfaring på området.
Har ei i begynnelsen av tyveårs alderen hjemme hos meg.
Det er alltid ryddet og vasket når jeg kommer hjem fra jobb og hun stiller opp med sex når jeg vil å vel så det.
Det koster meg noen 20pakninger sigaretter i uka, mat og en hundre lapp her og der.

Jeg er svert fornøyd med ordningen og anbefaler andre å gjøre det samme.
Du er nylig rundet 18? Det skal nok ikke være vanskelig for deg å finne gamle kåte griser med 20k til overs i måneden.

Men mitt tips er, voks opp, sleng fra deg hore attituden og skaff deg en jobb. Du kan enkelt tjene 20k hver måned uten å føle deg som en hore og ende opp med å gjøre ting du kommer til å angre på senere i livet.
Vel nå er det slik at hun ønsker seg 25 k per måned. Skal hun skatte i ven vanlig jobb kan det bli vanskelig å klare den nettoen.
En helt annen ting jeg ikke skjønner er hvorfor folk på død og liv vil presse sin moral og sine synspunkter på jenta. Hun er myndig og gammel nok til å avgjøre om hun synes det er ok å selge kroppen sin. Dersom hun gjennomfører blir det heller ikke første gang hun bytter sex mot penger. Det er da ingen automatikk i at 6 måneder som "hushjelp" vil gjøre at hun angrer seg bittert resten av sin levetid. Tvert imot kan det jo være at hun takket være denne innsatsen kan leve et greit liv som student og dermed skaffe seg en svært godt betalt karriere senere i livet.

Ts du vet selv hva som er dine grenser og hva som føles riktig. Blås i hva kritikerne tenker og sier og kjenn etter selv hva som er rett for deg. Om du vet at dette ikke vil påvirke deg negativt i særlig grad så bare kjør på. Er det egentlig noen forskjell på det du ønsker å gjøre å det å være gold digger? Du forlanger klingende mynt fremfor gaver det er jo det eneste.

Men kanskje du skulle startet med en høyere pris? Er jo greit å forsøke å få mest mulig ut av det mener nå jeg. Lykke til som "hushjelp".

Ps for en som er i markedet for sexkjøp må det kanskje føles mye tryggere med en slik løsning som du ønsker enn å avtale sex-kjøp på nettet for hvert enkelt ligg. Da vil jo sjansen for å bli busta av snuten være større. Med deg har han ingen han trenger å forholde seg til det neste halve året. Pluss at du steller i heimen.
Sitat av ompapa Vis innlegg
En helt annen ting jeg ikke skjønner er hvorfor folk på død og liv vil presse sin moral og sine synspunkter på jenta. Hun er myndig og gammel nok til å avgjøre om hun synes det er ok å selge kroppen sin.
Vis hele sitatet...
Ja det er helt greit. Jeg bare sier det fordi hun er 18år og fortsatt er drittunge. Hun forstår ikke konsekvensene av det hun gjør. Jeg hadde ALDRI vært sammen med ei dame som hadde gjort noe sånt. Det er heller ikke noe som er lett å ha samvittighet til å skjule sånt framfor sin fremtidige partner. Eller ha samvittighet til å fortelle det, hvertfall hvis hun treffer "drømmemannen". Kjenner mange jenter som angrer på at de var horer når de var kids. Men for all del, bedre med 18åringer som prostituerer seg enn 40åringer.
burde vært möderatör
Hvordan kommer dette til å fungere i kombinasjon med ditt sosialliv egentlig? For eksempel, hva sier du til vennene dine hvis dere er på kino eller byen, og din potensielle eier plutselig er gira på å poke deg en time eller to etter en lang dag på jobb?
Sitat av pappabetaler Vis innlegg
Hvordan kommer dette til å fungere i kombinasjon med ditt sosialliv egentlig? For eksempel, hva sier du til vennene dine hvis dere er på kino eller byen, og din potensielle eier plutselig er gira på å poke deg en time eller to etter en lang dag på jobb?
Vis hele sitatet...
Må dra på jobb?
Antar at hun sier athun har en jobb til vennene sine husholderske eller et eller annet.
" Kroppen min vil jeg påstå er en 9 blank/10, ansiktet er kanskje bare 6-7/10. Gjennomsnittelig. "

Les først, post senere.
Jeg ser absolutt et marked for slike tjenester, selv om det sikkert ikke er den største kundegruppen. Må vel være en og annen suksessfull (les: tjener greit) middelaldrene ensom mann der ute som kunne ønsket en hushjelp med noe attåt.

Et par ting du kanskje bør tenke på:
- Hvor nøye er du på mannen? Alder?
- Hvor ofte er du villig til å ha sex?
- Er du villig til å leke kjæreste (på tomannshånd), eller er det bare det fysiske det er snakk om?

Vet ikke hvor relevant disse spørsmålene er, men du bør jo være forberedt på eventuelt sære ønsker.
har jeg starta en slags trend eller? beklager det, i så fall
Sitat av jt89 Vis innlegg
har jeg starta en slags trend eller? beklager det, i så fall
Vis hele sitatet...
ikke no problem, er mye bedre å betale for en tjeneste istede for å "svindle" den till seg
Sist endret av Skille(D); 16. november 2012 kl. 17:33.
Sitat av jt89 Vis innlegg
har jeg starta en slags trend eller? beklager det, i så fall
Vis hele sitatet...
Det er en mange tusen år gammel trend!
Sitat av Susanna Vis innlegg
Det er en mange tusen år gammel trend!
Vis hele sitatet...
Kanskje på tide å snu den?
Sitat av Taurean Vis innlegg
Kanskje på tide å snu den?
Vis hele sitatet...
Ja, vi kan godt starte med menneskehandel og de som ufrivillig er tvunget inn i sexindustrien. jt89 får klare seg selv inntil videre.
Sitat av pappabetaler Vis innlegg
Hvordan kommer dette til å fungere i kombinasjon med ditt sosialliv egentlig? For eksempel, hva sier du til vennene dine hvis dere er på kino eller byen, og din potensielle eier plutselig er gira på å poke deg en time eller to etter en lang dag på jobb?
Vis hele sitatet...
Jeg kommer til å si jeg skal bo hos en kamerat, og det vil ikke være i nærheten av der jeg egentlig bor og har venner/bekjente/familie.

Sitat av jt89 Vis innlegg
har jeg starta en slags trend eller? beklager det, i så fall
Vis hele sitatet...
Haha. Hahaha. Det var en irriterende latterlig kommentar. Jeg har forresten solgt meg før.

Ville egentlig bare si at jeg har fått et fulltidstilbud som høres greit ut, for perioden januar-mars. Vil ikke gå så nært i detalj. Skal møte den unge() mannen en gang før jul for å sjekke ut hvordan jeg liker han men han virker veldig grei.

Fikk tilbudet via en datingside, for dere som lurer

Tusen takk for all hjelp og tips, både i tråden og på private meldinger
Sitat av Pæresaft Vis innlegg
Jeg kommer til å si jeg skal bo hos en kamerat, og det vil ikke være i nærheten av der jeg egentlig bor og har venner/bekjente/familie.


Haha. Hahaha. Det var en irriterende latterlig kommentar. Jeg har forresten solgt meg før.

Ville egentlig bare si at jeg har fått et fulltidstilbud som høres greit ut, for perioden januar-mars. Vil ikke gå så nært i detalj. Skal møte den unge() mannen en gang før jul for å sjekke ut hvordan jeg liker han men han virker veldig grei.

Fikk tilbudet via en datingside, for dere som lurer

Tusen takk for all hjelp og tips, både i tråden og på private meldinger
Vis hele sitatet...
Sliter med å vite hva jeg føler rundt dette. Begge er jo med på det, vet hva de går til, og alikevel virker det så feil. Da det er sagt, så er det mye jeg anser som feil for meg, men jeg uansett respekterer.

Virker bare som om sånne opplegg er litt for dømt til å gå til helvete, destod lengre tid som går.. Har du tenkt på det, Pæresaft? Det er ikke bombesikkert at jeg hadde klart å holde følelsene i sjakk, om jeg skulle hatt ei skløtte i hus over flere måneder. Hvordan skal han representere deg ovenfor de du hilser på? Mye praktiske småting som kan skape stress. Har du prøvd noe liknende tidligere?

Dersom du hadde sittet igjen med profitt etter "oppholdet", ville jeg sett hele saken i et annet lys. For lønn, er det mye dritt jeg ville funnet meg i. Men du skal altså bare få betalt for de dyre livsvanene dine over en gitt periode, for så og gå tilbake til first price for en stund? I Såfall ville jeg tenkt meg om to ganger hvis jeg var deg, vurdert plain old prostitusjon i stedet.
Sitat av subscribe Vis innlegg
Sliter med å vite hva jeg føler rundt dette. Begge er jo med på det, vet hva de går til, og alikevel virker det så feil. Da det er sagt, så er det mye jeg anser som feil for meg, men jeg uansett respekterer.

Virker bare som om sånne opplegg er litt for dømt til å gå til helvete, destod lengre tid som går.. Har du tenkt på det, Pæresaft? Det er ikke bombesikkert at jeg hadde klart å holde følelsene i sjakk, om jeg skulle hatt ei skløtte i hus over flere måneder. Hvordan skal han representere deg ovenfor de du hilser på? Mye praktiske småting som kan skape stress. Har du prøvd noe liknende tidligere?
Vis hele sitatet...
Jeg driter i om han føler noe for meg eller ikke. Da han slutter å betale så drar jeg... Det er han klar over. Tror jeg er en ganske kald person og åpen person.

Helst vil jeg hilse på minst mulig folk men vil han at jeg skal må jeg jo. Da kan han presentere meg som hva han vil. Håper vi blir enige om husholderske eller noe.

Jeg har jo solgt meg tidligere med illusjonen av at jeg skulle være kjæresten hans for en kveld, og det hadde jeg ingen problemer med. Ligner vel litt det.

Vi vil skrive en kontrakt over hvordan ting skal foregå og er det noe vi ikke har tenkt på som oppstår vil vi løse dette og legge det til i kontrakten regner jeg med.
Praktisk bransje for deg da.. Prostitusjon er noe jeg er ganske åpensinnet for, tenker at folk får gjøre som dem vil. Gode penger, for ei lett jobb. Men, forstår ikke helt opplegget du vil kjøre. Det er sikkert enda mer utbredt enn prostitusjon, men prostitusjon gir profitt.

Prøv å forklar meg! Vil du altså gi avkall på ditt egentlige liv en viss periode? For at han skal ta vare på deg? Du gir uttrykk for å være ei ung, oppegående jente fra Buskerud. Ville gitt mye mer mening om du satt i Thailand og brukte google translate.
Sitat av Pæresaft Vis innlegg
Jeg driter i om han føler noe for meg eller ikke. Da han slutter å betale så drar jeg... Det er han klar over. Tror jeg er en ganske kald person og åpen person.

Helst vil jeg hilse på minst mulig folk men vil han at jeg skal må jeg jo. Da kan han presentere meg som hva han vil. Håper vi blir enige om husholderske eller noe.

Jeg har jo solgt meg tidligere med illusjonen av at jeg skulle være kjæresten hans for en kveld, og det hadde jeg ingen problemer med. Ligner vel litt det.

Vi vil skrive en kontrakt over hvordan ting skal foregå og er det noe vi ikke har tenkt på som oppstår vil vi løse dette og legge det til i kontrakten regner jeg med.
Vis hele sitatet...

Hvordan vil du/dere gå frem hvis en av dere bryter en eller flere vilkår i kontrakten? Grunnen til at jeg spør er at jeg ikke ser for meg at det er noe som hører hjemme i det norske rettssystemet.
Sitat av Chassen Vis innlegg
Hvordan vil du/dere gå frem hvis en av dere bryter en eller flere vilkår i kontrakten? Grunnen til at jeg spør er at jeg ikke ser for meg at det er noe som hører hjemme i det norske rettssystemet.
Vis hele sitatet...
Er jo ikke en kontrakt for retten.. Heller en ramme for hvordan ting skal funke.
Bryter jeg den er det bare for han å slutte med betalingen, bryter han den kan jeg bare dra. Om det ikke er mulig å løse problemet/konflikten da.
Sist endret av Pæresaft; 21. november 2012 kl. 17:57.
Du får ha lykke til Pæresaft! Håper det blir så greit som du tror!
mabe aka pæresaft, jeg tror du heller finner mer lykke i utlandet enn i Norge på akkurat dette. At du "føler deg mer hore" om det er bdsm tror jeg du kan se bort ifra, prostitusjon er det allerede. Dropp "innpakkingen".
Siden du laget denne tråden så har du sagt deg enig i at tråden skal oppdateres en gang hver 1-3 måned.
Lykke til!
Dette var dyrt...

Kan du ta betalt i natura?