Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  560 65713
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
flexx, og veldig mange andre rundt omkring: Har dere noen gang tenkt over hvorfor «så mange homofile er så jævla femi»?

For det første er det sannsynligvis disse du legger merke til (flexx, jeg la merke til at du sa «enkelte», dog gjelder dette ikke for alle). Hadde du ikke visst at t.d. Per-Kristian Foss var homofil ville du nok ansett ham for å være en helt vanlig fyr, uten «latterlig overdreven femiholdning».

For det andre; Hva er den mannlige homofile stereotypen nå til dags? Nettopp, typer à la Jan Thomas Mørch Husby (som er stylist og modell. Stereotypen for jenter med denslags yrker er nok litt annerledes enn den for «vanlige jenter»). Så hva skal unge homofile gutter forholde seg til? De man «ser er homofile» tilsvarer gjerne denne stereotypen. På skolen, helt fra barnetrinn, og på barnehagen, lærer man om heterofile gutter, og hvordan disse oppfører seg. I filmer, serier o.l. er homofile menn som regel portrettert som veldig feminine, og de mest utagerende på stolthetsparader gjenspeiler lignende.

Så hvordan skal de finne identiteten sin?

For det tredje: Hva så? Jada, jeg synes også folk med stereotypisk kraftig feminin oppførsel er irriterende, uansett kjønn, men mtp. at homofile menn som oftest finner «identiteten» sin på en helt annen måte, og gjerne et helt stykke senere i livet, enn det heterofile gjør, forstår jeg at det kan være naturlig og befriende å gjøre dette en stund.

Noe annet å tenke på: Er alle lesber traktorlesber?
Finner det mye mer irriterende med heterofile gutter som på død og liv skal framstå som den mest machoe alpha-malen known to men, kontra en overdrevet feminin homofil.
Skjønner ikke vitsen med å hate den homofile legningen.
Vi er alle mennesker, og har akuratt samme rettigheter som alle andre mennesker på denne klode.
Folk tror at homofile prøver seg på alle. Det er i værtfall feil.
Sitat av seraph130 Vis innlegg
Skjønner ikke vitsen med å hate den homofile legningen.
Vi er alle mennesker, og har akuratt samme rettigheter som alle andre mennesker på denne klode.
Folk tror at homofile prøver seg på alle. Det er i værtfall feil.
Vis hele sitatet...
Trur probleme ligger i overlevelse innstinktet mennesket har med at homofile, har ikke mulighet for og reprodusere og dermed vil Mennesket gå under, vis du skjønner
Homofili er akkurat som folk som liker tjukke mennesker, slik jeg ser det. La dem leve livet, slik de ønsker. Dere som dømmer har alvorligere problemer enn de homofile, som regel.
er vell mer som jeg sa jeg kan si det er greit og ikke like dem, men ikke begynne og gå rundt og mobbe dem for hvordan de er, i allefall sånn jeg er jeg liker ikke homofile men ja han kan fint være min venn og jeg synes det er greit så langtid det ikke ender opp med perverse ting
Sitat av fanit Vis innlegg
er vell mer som jeg sa jeg kan si det er greit og ikke like dem, men ikke begynne og gå rundt og mobbe dem for hvordan de er, i allefall sånn jeg er jeg liker ikke homofile men ja han kan fint være min venn og jeg synes det er greit så langtid det ikke ender opp med perverse ting
Vis hele sitatet...
Du opplever daglig at du blir mer eller mindre antastet av homofile mennesker i miljøet?

Jeg tolker det slik at du mener at det er greit at du har homofile venner, så fremt de ikke gjør noe perverst med deg. Er du av oppfattningen at homofile mennesker er personer som mangler visse grenser og regler? Som uten din tilatelse antaster deg?

Jeg har nå aldri vært borte en eneste homofil person som er slik.
De fleste forstår jo hvorfor ikke heterofile ikke liker homofile, men det har jo ingen ting å si. Det mest meningsløse er å snakke om hvor ekle de er osv. Hvor feil det er osv. Du driter deg ut bare. Man beviser at man er dum.
Har ikke noe vondt om dem, men klare dem ikke.
Gay is okay.. og ellers hold kjeft (:

Offisielt er vi ferdig med rasehat, værsteparten av kvinneundertrykking, og unioner med Sverige og Danmark, la oss bli ferdig med å tenke på homofile som mindreverdige.

Jeg synes det er litt ekkelt å se på gutter som kysser, men jeg vokste opp og kom over det. Jeg føler heller ingen trang til å fantasere om hva homofile par (av div. kjønn) driver med på soverommet, og ikke døm dem fordi du fantaserer om alle de "fæle" tingene de gjør når de viser at de er glad i hverandre.

Mitt håp er at det værste inngrodde hatet dør sammen med dagens eldre garde, bare synd vi mister så mye god kunnskap i slengen.
Sitat av Shittles Vis innlegg
Hvorfor hater så mange heterofile menn homoseksuelle? Jeg er en av dem, men jeg aner ikke hvorfor, har bare blitt oppdratt sånn.
Vis hele sitatet...
Hate? virkelig? Å hate noen er veldig sterkt, personlig hater jeg ingen (tror jeg). Vet ikke med deg, men ordet du leter etter er forhåpentligvis "misliker" Forøvrig er denne "jeg ble oppdratt sånn"tankegangen _veldig_ farlig. det er ikke akkurat grunnlag for framgang