Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 2684
Jeg vet om 4 stykker nå.

1. Man hopper opp på plankene på døren bak i komferanserommet i den første etasjen på FIVE. Er nå patchet

2. En dør nede i kjelleren på FIVE. Setter bare opp 2 planker og klatrer opp. Funket i dag

3. Sitter under bildet på første del av banen på Kino der toten. Og en står oppe og skyter. Zombiene går frem og tilbake. Kanskje patchet

4. Hopper opp på sentrygun "stativet" i "kinosalen" på Kino der Toten. Komplisert å komme opp dit. Er kanskje patchet...

Vet dere om noen fler, som funker?

By the way, er glitching ulovlig? Blir PS sure på en som prøver?
Sist endret av KapteinFredrik; 26. desember 2010 kl. 19:07.
kan bruke stortsett ale dører og vinduer til glitcher
Ja det er bra å ligge på taket mens du skyter intetanende tyskere med mosin nagat.
Sitat av KapteinFredrik Vis innlegg
By the way, er glitching ulovlig? Blir PS sure på en som prøver?
Vis hele sitatet...
Nei,hvorfor skulle de bli det? Bli sure på noen fordi de oppdager feil produsentene av et spill har gjort?

Vil tro det er sånn patcher blir laget
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Nei,hvorfor skulle de bli det? Bli sure på noen fordi de oppdager feil produsentene av et spill har gjort?

Vil tro det er sånn patcher blir laget
Vis hele sitatet...
Det er da en forskjell på å rapportere glitchen og å utnytte den til å gjøre spillet lettere for deg, og om en spiller multiplayer, gjøre spillet surere for andre.
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Det er da en forskjell på å rapportere glitchen og å utnytte den til å gjøre spillet lettere for deg, og om en spiller multiplayer, gjøre spillet surere for andre.
Vis hele sitatet...
Jaja, sant det ^^
Men så er det forskjell på folk her i verden også
Sist endret av Eplegutten; 28. desember 2010 kl. 01:11.
De fleste glitcher på zombies online. Vi var 4 stykker i dag. Alle glitchet som bare det.
Synes det er tragisk, jeg. At ingen spiller spillet slik som utvilkerne laget det for å bli spilt.
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Synes det er tragisk, jeg. At ingen spiller spillet slik som utvilkerne laget det for å bli spilt.
Vis hele sitatet...
Det nok ikke tragisk. Men heller bare "feigt" av de som utnytter seg av disse.
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Synes det er tragisk, jeg. At ingen spiller spillet slik som utvilkerne laget det for å bli spilt.
Vis hele sitatet...
Det er de vi kaller noobs!
I vanlig multiplayer er det en policy som går på at alle glitchers og hackers vil blir bannet og stats vil bli nullstilt.

Når det kommer til zombie vet jeg ikke.. jeg regner ikke med de er like strenge på det området..
Gjerne kom med flere glitcher som funker i zombie. Helst kino der toten. Den er best
Sitat av SjokoMelk Vis innlegg
Gjerne kom med flere glitcher som funker i zombie. Helst kino der toten. Den er best
Vis hele sitatet...
Hvorfor bruke "glitch" og "bugs"? Klarer dere ikke spille uten?
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Så hvis jeg glitcher på five, just for fun, kan jeg bli banned da?
alicante55 : Hold kjeft og rett deg etter topic. De fleste har vel sine timer på Zombie mod'n uten glitches, jeg og mine kamerater fikk en ny gaming opplevelse når vi tok i bruk glitchene, vil tørre og si at noen ganger ble det mer utfordrende.
Eks: 4 venner som sitter på skype, på mappet "Five" ,blir det alltid hyl og skrik når sistemann ikke greier å hoppe opp på bordet, evt når noen skal prøve seg på secret boksen som tilfeldigvis har spawnet i kjelleren, og vi har passert level 30, det skal jeg love deg er jævlig gøy

Og man har også muligheten til console cheats på pc, type infinitiv ammo med nada reload, gir hele modden ett mer arcade preg.
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Hvorfor bruke "glitch" og "bugs"? Klarer dere ikke spille uten?
Vis hele sitatet...
Du går ikke innpå en tråd om glitching, bare for å rakke ned på folk som spør etter glitcher, syns du ikke noe om glitching, så lar du være å poste i det heletatt, isteden for å kalle folk "n00bs".
Å kalle folk n00bs er ikke en god ide.
Sitat av RoadKill94 Vis innlegg
Du går ikke innpå en tråd om glitching, bare for å rakke ned på folk som spør etter glitcher, syns du ikke noe om glitching, så lar du være å poste i det heletatt, isteden for å kalle folk "n00bs".
Å kalle folk n00bs er ikke en god ide.
Vis hele sitatet...
Han kalte ingen for noob. Han bare spurte om folk ikke greier å spille spillet slik det er ment at det skal spilles.
Sitat av arisnaub Vis innlegg
alicante55 : Hold kjeft og rett deg etter topic. De fleste har vel sine timer på Zombie mod'n uten glitches, jeg og mine kamerater fikk en ny gaming opplevelse når vi tok i bruk glitchene, vil tørre og si at noen ganger ble det mer utfordrende.
Eks: 4 venner som sitter på skype, på mappet "Five" ,blir det alltid hyl og skrik når sistemann ikke greier å hoppe opp på bordet, evt når noen skal prøve seg på secret boksen som tilfeldigvis har spawnet i kjelleren, og vi har passert level 30, det skal jeg love deg er jævlig gøy

Og man har også muligheten til console cheats på pc, type infinitiv ammo med nada reload, gir hele modden ett mer arcade preg.
Vis hele sitatet...
Det kunne muligens vært en idè å ha to typer servere, en der utnytting av bugs var tillatt og en der det var forbudt.

Jeg tror dette hadde blitt en hel del bedre for begge parter.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
It's not cheating, it's clever use of game mechanics!
Sitat av KapteinFredrik Vis innlegg

Vet dere om noen fler, som funker?
Vis hele sitatet...

HOLD DERE TIL SPØRSMÅLET, så blir det ingen sure miner. Skal dere klage og syte, så start en sippetråd.

Grunnen til at nesten alle blokkader er mulige å glitche på er at at Treayarch ikke har giddet(eller ikke klart) å programmere en kraftig nok spillmotor som skal klare å holde unnna dette.
Spill uten glicther og bugs. Er du ikke i stand til det så bytt til GTA, der kan du bruke så mange hjelpemidler du orker. Noobs.
Ikke zombies da! Du kan tjene xp på private match som da teller til din online konto Prøvde for første gang i går, og det funket! ;D
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Ikke zombies da! Du kan tjene xp på private match som da teller til din online konto Prøvde for første gang i går, og det funket! ;D
Vis hele sitatet...
Hvordan? TiTegn
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Hvordan? TiTegn
Vis hele sitatet...
Det funker å spille mot kompiser osv private i online, men hvis du tar over LAN funker det ikke. Du spiller jo trossalt fortsatt online. Ikke en bug.