Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1688
Hei, har kjøpt GT5 og kommet et stykke. Jeg spilte dette på en ps3 som står til dama mi, så lagra jeg savefila på ei minnepenn, og tok det med meg hjem..

Men så lett skulle det ikke være Fikk error om at fila hørte til en annen bruker (ikke sjokkerende) Jeg tror jeg skjønner hvorfor etc, men er det noe jeg kan gjøre med? For jeg regner med at jeg kommer til å ta med spillet litt fram og tilbake.. Rett og slett ikke vits?

Husker PS2 tiden med memorycard jeg.. haha

Takk for hjelp om det finnes
Kanskje hvis du logger på din egen bruker før du begynner å spille hos dama di... :-)
Ja, tenkte på dette.. Prøvde å logge inn med den brukeren jeg bruker hjem til dama mi, på ps3`n min her hjemme. Da fikk jeg opp denne meldingen: Du kan ikke logge på med en annen bruker`s påloggings ID (Epost Adresse).

Det vil ganske enkelt si at jeg faktisk ikke kan logge meg på en annen ps3 enn den jeg laga brukeren fra den da? Noe ala iPod - iTunes? Som at når du først har lagt over musikk fra en data, så kan du ikke legge over musikk fra en annens data uten å måtte formatere hele musikkgreia på ipoden? haha, dette er latterlig!
Mener du må lage en ny bruker(eller hva det heter?) på selve playstationet, for så å synce PSN kontoen hennes mot den. Da tror jeg det skal funke. Helt til venstre i menyen på ps3'en mener jeg man lager ny bruker, har ikke ps3 tilgjengelig for å sjekke nå.