Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1568
Hva tenker folk om de som legger ut annonser på finn uten bilder de har tatt selv. Har lyst til å kjøpe God of War, men ingen av annonsene bruket bilder de har tatt selv. De bruker bare bilder fra nettet.
Tenker at det ikke nødvendigvis er et faretegn. Hvis personen bor sånn at du kan hente den personlig, er det bare å kjøpe og gå tilbake hvis det ikke virker vel? Har ikke finn en betalingsløsning nå som beskytter kjøperen nå?

Spesielt når det er snakk om et spill. Mange er bare for late til å ta bilde før de legger ut
Sist endret av Berre_ein_fyr; 2. mai 2018 kl. 18:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har du vurdert å sende en PM til de aktuelle i nærheten og hørt om de kunne sendt et bilde av objektet som er til salgs?
Er absolutt bra med bilde på alle ting man selger, men hvis det er en uåpnet kopi av et spill syntes jeg at google bilde er greit, hvis det er samme Edition av spillet.
Når det gjelder spill så burde det nødvendigvis ikke være noe problem. Blir det brukt stock/reklamebilder for andre ting som selges så må produktet være av tilsvarende kvalitet som det man ser på bildet. Skulle det f.eks. være en ripe på en pc, og det ikke er det på bildet så kan man kreve å få pengene tilbake.
Åpner aldri annonser med hovedbilde fra produsent. Viser at selger ikke bryr seg og generelt er lat.

Må jobbe selv om man selger og.. Uavhengig av om produktet er nytt og uåpnet så vil jeg fortsatt se et bilde av den uåpnede pakka
Sist endret av Source; 3. mai 2018 kl. 08:05.
enig med source. jeg kjøper ikke fra den som tok stockphoto, jeg kjøper fra selger som har et bestemt produkt. ikke et lager. ta bilde av det du selger selvom det er uåpna osv.