Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1055
LSHMSFOAIDMT
Bmariuz's Avatar
Heisann!
Tenkte det var på tide å spytte litt penger inn i den gamle PCen min.
Har vært å snust litt rundt på Komplett, men jeg merker at jeg har fint lite peiling på hva jeg skal se etter.

http://i.imgur.com/SVydaX3.jpg

Har rundt 2500,- å bruke denne måneden så det hadde vært konge om dere kunne kommet med forslag til hva som bør skiftes ut asap og hva som eventuelt kan vente til senere.
Spiller GTA V, Rust, League of Legends, litt BF3 og diverse andre FPS spill.

Takker på forhånd!
Sist endret av Bmariuz; 12. mai 2015 kl. 14:18.
Hvis du hadde gitt oss en viss pekepinn på hva du har i den gamle PCen så hadde det vært lettere å komme med forslag..
LSHMSFOAIDMT
Bmariuz's Avatar
Trådstarter
Sitat av Sjanten Vis innlegg
Hvis du hadde gitt oss en viss pekepinn på hva du har i den gamle PCen så hadde det vært lettere å komme med forslag..
Vis hele sitatet...
Trodde jeg la ved et bilde av innmaten?
Her er bilde jeg linket til: http://i.imgur.com/SVydaX3.jpg
Øverst på min liste ville jeg nok satt en SSD til systemdisk.
ser at hovedkortet dit er av acer fx58m. er denne pcen kjøpt som et ferdig produkt fra acer?

isåfall så kan det bli litt vanskeligere å oppgradere denne, en vanlige maskiner da ferdig produserte maskiner har ofte egne løsninger på hvordan ting er satt sammen inn'i en det hjemmebygde systemer og standard komponenter har.

sånn utifa å ikke kjenne specen på dette kortet så er raskere ram et must, de du har er på 533mhz \ vanlige ligger nå på 1600mhz \ 2000mhz for spilling, men vil anta at kortet ditt ikke støtter raskere en 1333mhz

deretter en ssd uten sadforce kontroller som systemdisk

med disse få endringene vil du merke forskeller på før og etter, og når du får mer penger \ ca ved jul så kan du oppgradere til et nyere grafikk kort, da de pleier å dumpe prisene på de da for å slippe til neste generasjons kortene