Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2020
Hallo!

Jeg vet det er utrolig sent å poste dette, men er vel aldri forsent når det er snakk om noe så fett! Såvidt meg bekjent, så er vel dette siste gangen Waters kommer til Norge?

Heldigvis rakk jeg Roger Waters den 15.08, og det må desidert være den beste konserten jeg har vært på. (Jeg har ikke vært på så jævla mange, men toppa alle.)

Eneste jeg stussa litt på, er at det virka som om det ikke var noe bass under Another Brick in the Wall pt.2, merket noen flere dette?

Comfortably Numb, spesielt soloene var jo helt nydelige, satt bare med kjeften oppe, var helt utrolig.

Og hvordan synes dere som var der det var?
Var der i 2011, fin konsert. Regner med at det mer eller mindre var samme konsert
Jeg var ikke der nå sist, men jeg var der på den første runden Waters hadde.

Konserten var bra den, ser man bort fra at Telenor Arena er en utedass av et konsertlokale. Angrer på at jeg ikke dro til en annen by for å se konserten istedet
Sitat av moridin Vis innlegg
Jeg var ikke der nå sist, men jeg var der på den første runden Waters hadde.

Konserten var bra den, ser man bort fra at Telenor Arena er en utedass av et konsertlokale. Angrer på at jeg ikke dro til en annen by for å se konserten istedet
Vis hele sitatet...
ser ikke ut som de ute dassene jeg er vandt med
http://www.eurovision.tv/img/upload/news/2010/Oslo/Day_14/Telenor_Arena/IG_IMG_4427.JPG
Sitat av Litago1 Vis innlegg
ser ikke ut som de ute dassene jeg er vandt med
http://www.eurovision.tv/img/upload/news/2010/Oslo/Day_14/Telenor_Arena/IG_IMG_4427.JPG
Vis hele sitatet...
Dårlig konsertlokale.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Rask oppsummering.
1. Ekstremt herlig å høre på Roger Waters. Ga frysninger konstant.
2. Beste sceneshowet jeg har sett. Aldri sett lignende. (har ikke vert på rammstein fx)
3. Telenor Arena var dårlig. Da jeg var på Black Sabbath i amsterdam (ziggo dome) var ALT du kan tenke deg å gjør LETTERE.
4. Litt slapt publikum-messig, ingen ståplasser da så skjønner det da. Helt grei stemning ellers.
var et helt fantastisk show!
var begge dagane(fan boy) + jeg var til Berlin 1 måned etterpå og var på konsert der
konstant frysninger gjennom hele showet begge dagene, håper det ikke ble siste gang jeg får se de showet.
Var der i 2011, i London på O2 Arena. Opplevelse for livet.
Fikk med meg konserten hans i 2011 og nå i august samt på Wembley i september.
Magisk!
Var der i 2011. Var ok men faktisk synes jeg Brit Floyd sitt PULSE 2013 show i år var bedre. The Wall er ikke akkurat mitt favoritt Pink Floyd album.
OT: Jeg har aldri vært på en konsert hvor det kun er sitteplasser. Selv har jeg kun stått på samtlige konserter/festivaler jeg har vært på. Klarer liksom ikke helt se for meg et publikum som sitter på stolene sine og klapper....
Kan forstå det om det er en intim konsert.

Kan noen fortelle om slike opplevelser? Forstår jeg det riktig så må man sitte når man er på konsert i Telenor Arena?
Sitat av Obster Vis innlegg
OT: Jeg har aldri vært på en konsert hvor det kun er sitteplasser. Selv har jeg kun stått på samtlige konserter/festivaler jeg har vært på. Klarer liksom ikke helt se for meg et publikum som sitter på stolene sine og klapper....
Kan forstå det om det er en intim konsert.
Vis hele sitatet...
Var slik på Deep Purple to år siden i spektrum. Kun sitteplasser, ingen sjanser å stå. Var litt døvt, men det matchet tross alt bandet
Så turneen i Telenor Arena både i 2011 og 2013. Storkoste meg begge gangene.
Sceneshowet er jo enormt. Vrient å toppe det der.
Med bare sitteplasser og med det låtmaterialet The Wall byr på blir det jo selvsagt ikke like mye liv i publikum som midt i pit'en på en The Prodigy eller Morbid Angel konsert, men syns nå å huske det hvertfall var litt mer trøkk i tilskuerne på konserten i 2011 i forhold til 2013.
Kan vel også ha litt med å gjøre at det ikke var utsolgt i 2013, mens det var tettpakka i 2011(jeg var på første gig'en begge åra, mulig gig 2 kan ha vært annerledes).
IT-Konsulent
Bruskork1's Avatar
Trådstarter
Så bra at flere her er enige om at det var en opplevelse man sent vil glemme!

Og ja, jeg vil si at setene var jævlige, hehe.