Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 802
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Starta på quietapin /seroquel og blir så hangover dagen etterpå og helt rar i huet og hjernen et par dager etter. Har stoppa flere ganger fordi jeg får ikke gjort en dritt mens jeg tar de. Må jeg bare holde ut en oppstarsfase og hvor lenge er den?

Dere som bruker quietapin skriv gjerne hvordan dere føler dere av den...

Jeg bruker mot uro og for søvn ikke mot psykose om det har noe å si. I og med at det ikke er noe galt med huet mitt er jeg skeptisk til å ta dem når jeg kjenner de gjør noe med hjernen min, men blir det bedre?
Anonym bruker
"Reflektert Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mange mg tar du? Begynte på 25mg og var litt små hangover dagen etter. Gikk vel seg til etter 2-3 ukers tid om jeg ikke husker feil. Har gått på de nå i snart 5 år og kan ikke sove uten.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
25mg, må ta 50mg etter en ukes tid for søvn syns toleransen øker veldig kjapt på de. Men har ikke greid å bruke mer enn 2 uker i strekk fordi jeg kan ikke få gjort annet enn å ligge i senga eller måpe på tven og hjernen er sirup tenker seigt eller ikke i det hele tatt. Merka du dette på hjernen du og? Får kanskje holde ut tre uker å håpe det blir bedre.. Sliter med ptsd flashbacks dag og kveld og søvn kveld og dette var eneste alternativ.

Du sier at du ikke kan sove uten nå etter 5 års bruk, er det ekstremt for deg eller sånn som med imovane at man må døgne fire fem runder før man klarer seg fint å sovne uten igjen? Tror du det er quietapinbruken som gjør at det er vanskelig å sove uten nå, eller de opprinnelige søvnproblemene sin skyld?
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
OT, men hjelper der for flashback og PTSD?

For min del bruker jeg de kun for søvn, kjenner bare at jeg blir trøtt. Har brukt de fra og til i flere år. Prøv å holde ut litt til så kanskje de kan hjelpe deg. Tar du på dag eller kveld?
Gikk aldri over for min del. Måtte prøve ut i et ledd for å få innsovningsmedisiner fast. Det var helt jævelig. Ble ikke trøtt og hadde sinnsyke mareritt. Hangover hele dagen.