Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1571
Hei.

Finnes det en app som kan bytter sang etter for eksempel 1 minutt?
Planlegger å bruke dette til løping på tredemølla. Dvs at jeg først har en song som varer i et minutt, deretter så skiftes det automatisk til en ny sang som deretter kun varer i ett minutt osv.

Takk for svar.
Slengte i sammen noe full fart https://dl.dropboxusercontent.com/u/...F%20player.zip Noe slikt? Har ikke lagt til noe skikkelig playlist greier eller noe, men kan legge inn flere mp3'er og så hopper den videre/tar pause etter angitt tid.
I see you...
NAPse's Avatar
iPhone (Må ha Spotify, ser det ut som)
Android

Noe sånt?
Jeg har ikke prøvd noen av dem, men så vidt jeg kan se er det noe sånt du er ute etter. (?)
Linken oppdatert. Kan nå lagre og laste playlists.

Såg ikke før nå at du har postet i mobil og PDA, så da er det vel litt OT med PC programvare. Beklager det.
Sitat av NAPse Vis innlegg
iPhone (Må ha Spotify, ser det ut som)
Android

Noe sånt?
Jeg har ikke prøvd noen av dem, men så vidt jeg kan se er det noe sånt du er ute etter. (?)
Vis hele sitatet...
thanks ...

Sitat av NAPse Vis innlegg
iPhone (Må ha Spotify, ser det ut som)
Android

Noe sånt?
Jeg har ikke prøvd noen av dem, men så vidt jeg kan se er det noe sånt du er ute etter. (?)
Vis hele sitatet...
Prøvde dette nå, men den tar kun utgangspunkt i musikk som jeg allerede har kjøpt på egen hånd.

Det hadde vært mye bedre hvis appen kunne ha brukt musikken som jeg har på spotify.
Sist endret av MossFinest; 4. april 2015 kl. 15:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.